Co-sleeper ervaringen
+14
Puggle
maiadebij
Fiwen
Pink!
blondje1313
snoezel
Steep
Teddyaapje
Sanne
Pompoen
Tania
Liadan
Linda
Filoria
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Co-sleeper ervaringen
Wij hadden ook een co-sleeper gemaakt van het bekende Ikea-bedje. Wij hadden toen nog een boxsping maar het bedje stond daar gewoon 'los' tegenaan. Nooit problemen mee gehad, nooit verschoven oid.
Nu past ze er niet meer in en staat haar peuterbed aan mijn kant tegen het bed aan.
Nu past ze er niet meer in en staat haar peuterbed aan mijn kant tegen het bed aan.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Fiwen, wat gezellig zo
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Bij ons staat het zo
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden net zo'n soort bedje als Maia.
Fiwen, echt... dat wil ik ook! Wat ontzettend gezellig ziet dat eruit.
Fiwen, echt... dat wil ik ook! Wat ontzettend gezellig ziet dat eruit.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
O, dit gaat echt mee in mijn wensenlijstje. Eens kijken of dit ook praktisch is bij ons (mijn man slaapt heellll licht en dat was ook de reden dat we L met 3 dagen al met haar wiegje naar haar eigen kamertje hadden verhuisd...). Maar goed, we zijn nu veel meer gewend aan kinderen en geluiden, dus wie weet...
Verder nog een vreemde vraag, maar die vroeg ik me gewoon af En stel m dan toch maar aan de mensen met co sleeper... Dus geen sex meer in je eigen bed neem ik aan? Of...? Of is dit echt een heelllle rare vraag...
Verder nog een vreemde vraag, maar die vroeg ik me gewoon af En stel m dan toch maar aan de mensen met co sleeper... Dus geen sex meer in je eigen bed neem ik aan? Of...? Of is dit echt een heelllle rare vraag...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wij hadden een wieg naast het bed, maar hadden toch gewoon seks. Nu heeft ze maar 3 maanden naast ons geslapen en werd in begon niet zoveel gedaan. Dus is hooguit 3 keer gebeurt denk ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Neehoor snoezel dat is geen rare vraag, zelfs een veel gestelde vraag! Je kunt eventueel een hemeltje bij de co - sleeper zetten en die dichtslaan als dat nodig is!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Haha nee hoor, geen rare vraag.
Een baby merkt daar nog helemaal niks van.
En inderdaad ook wat meer op andere plekken. Blijf je creatief van, haha.
Een baby merkt daar nog helemaal niks van.
En inderdaad ook wat meer op andere plekken. Blijf je creatief van, haha.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, dank voor de geruststellende woorden. Heb er echt nog even over getwijfeld om het te stellen, maar ik vroeg het me echt af hoe jullie dat dan doen...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
R zijn ledikant staat tegen ons bed aan. Ik kan echt geen seks hebben met hem zo dichtbij.
Ik vind het wel jammer dat wij geen cosleeper hebben, maar gelukkig is ons bed groot genoeg, R ligt vaak tussen mij en zijn ledikant in.
Ik vind het wel jammer dat wij geen cosleeper hebben, maar gelukkig is ons bed groot genoeg, R ligt vaak tussen mij en zijn ledikant in.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Toen J nog klein was hadden we gewoon seks terwijl zij in de co-sleeper lag. Nu ze ouder is (sinds ze 1,5 is of zo) niet meer. Ik denk niet dat ze er wakker van zou worden, ze slaapt heel vast, maar het voelt gewoon niet prettig.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Tussen alle posts over Tomas' driftbuien door even iets vrolijkers: de co-sleeper is helemaal gefixt nu! Ben heel tevreden Heb 'm met spanbanden aan de poten van de boxspring vastgemaakt en dat zit stevig. We hadden toch een nieuw matrasje nodig dus heb er meteen eentje op maat laten maken (was 50 euro incl. verzenden, valt mee toch?)
Nu nog even uitzoeken hoe je een ledikant als matrozenbedje op kan maken, want kort opmaken vind ik niet handig, dan ligt ze zo ver weg. Of ondersteboven haha. Hoe hebben de andere co-sleeper-gebruikers hier dat gedaan?
Foto:
Nu nog even uitzoeken hoe je een ledikant als matrozenbedje op kan maken, want kort opmaken vind ik niet handig, dan ligt ze zo ver weg. Of ondersteboven haha. Hoe hebben de andere co-sleeper-gebruikers hier dat gedaan?
Foto:
Filoria- Ratel
Ziet er knus uit Flioria!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Leuk, Filoria!
Wij hebben geen nachtkastjes, dus heb bedje staat dichter bij het hoofdeinde.
Misschien dat je het nachtkastje tijdelijk weg kan halen?
Wij hebben geen nachtkastjes, dus heb bedje staat dichter bij het hoofdeinde.
Misschien dat je het nachtkastje tijdelijk weg kan halen?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Waar bewaar je al je spulletjes dan Sanne?
Filoria- Ratel
Ik heb het nachtkastje nog weer naast de co-sleeper staan. Wekker heb ik helemaal weg gehaald (kun je ook niet kijken hoe laat het is bij de nachtvoeding;) ) Lampje hebben we aan bed vast zitten.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Tot welke leeftijd mogen ze eigenlijk daarin liggen? Totdat ze gaan draaien ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tot ze er niet meer in passen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Zowel de oudste als de jongste liggen er nog regelmatig in.Printje schreef:Tot welke leeftijd mogen ze eigenlijk daarin liggen? Totdat ze gaan draaien ofzo?
Vixen- Prater
Maar kruipen ze er dan niet uit, ik zou bang zijn dat N het hele bed doorgaat, wanneer ik bijv nog niet in bed lig en zij wel.Vixen schreef:Zowel de oudste als de jongste liggen er nog regelmatig in.Printje schreef:Tot welke leeftijd mogen ze eigenlijk daarin liggen? Totdat ze gaan draaien ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
de oudste kan natuurlijk gewoon zelf van het bed af. Ik lig direct naast de jongste, dus als die op reis gaat merk ik het wel. Ze heeft tot nu toe nog geen pogingen gedaan om er zelf uit te klimmen. Ze beginnen altijd in hun eigen bed en toen ze dat nog niet deden konden we ze in de gaten houden met de beeldbabyfoon, maar dat is eigenlijk niet nodig geweest.
Vixen- Prater
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: