Wat voor afstudeercadeau?
+3
Susan
Joan
GreenGrass
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor afstudeercadeau?
Mijn vriend en een goede vriendin hebben samen hun master thesis geschreven. Hij is vandaag ingeleverd en we gaan daarom straks uit eten.
Over 2 weken is de mondelinge verdediging en 3 dagen later de diploma-uitreiking. Ik ben natuurlijk supertrots op allebei, want het is niet altijd makkelijk geweest en ze hebben er hard voor gewerkt. Nu wil ik voor allebei een cadeautje kopen, maar ik weet niet wat. Ik wilde eigenlijk voor de vriendin een fotoboek maken van de afgelopen 2 jaar, maar ik vind het jammer dat dan de foto's van de diploma-uitreiking er nier bij zitten, dus dat idee valt een beetje af.
Hebben jullie een goed idee? Budget maakt niet zo heel veel uit, maar ik woon niet in NL, dus echt Nederlandse dingen (dagje Efteling ofzo) vallen af.
Over 2 weken is de mondelinge verdediging en 3 dagen later de diploma-uitreiking. Ik ben natuurlijk supertrots op allebei, want het is niet altijd makkelijk geweest en ze hebben er hard voor gewerkt. Nu wil ik voor allebei een cadeautje kopen, maar ik weet niet wat. Ik wilde eigenlijk voor de vriendin een fotoboek maken van de afgelopen 2 jaar, maar ik vind het jammer dat dan de foto's van de diploma-uitreiking er nier bij zitten, dus dat idee valt een beetje af.
Hebben jullie een goed idee? Budget maakt niet zo heel veel uit, maar ik woon niet in NL, dus echt Nederlandse dingen (dagje Efteling ofzo) vallen af.
Gast- Gast
Re: Wat voor afstudeercadeau?
Een foto laten maken van jullie drieën?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik vind een sieraad altijd wel mooi om te geven als herinnering aan een bepaald moment. Een armband of kettinkje misschien? En voor je vriend een horloge? Ik noem maar iets hoor, maar persoonlijk zou ik dat echt leuke cadeaus vinden.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Ik vind een sieraad ook leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind een sieraad ook altijd mooi bij een grote mijlpaal.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
En wat als je nou een ouderwets fotoboek maakt, met ingeplakte foto's en handgeschreven teksten? En dan zorgen dat je nog 2 pagina's overhoudt zodat ze na de diploma uitreiking deze foto's er nog bij kan plakken?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de ideeën! Een fotoshoot van ons 3-en is misschien een beetje raar, maar voor mij en mijn vriend samen zou dat wel goed kunnen. Sieraad is misschien leuk voor die vriendin, mijn vriend is niet zo'n sieraden-persoon en een mooi horloge zou ie denk ik ook niet dragen (hij heeft altijd zo'n sporthorloge om). Een ouderwets fotoboek is ook nog een leuk idee! Even kijken of ik daar nog de tijd voor heb, de diploma-uitreiking is over 2,5 week.
Gast- Gast
Sieraad is inderdaad mooi, of als je hen goed kent iets moois blijvend voor in huis? Schilderij, vaas, bakje voor spulletjes, etc
Ik heb zelf een keer een massage weggegeven en een schoonheidsbehandeling voor het harde werken, dat was iemand die dat heel erg waardeerde. Sommige kunnen ook opvatten als belediging, ben ik bang
Ik heb zelf een keer een massage weggegeven en een schoonheidsbehandeling voor het harde werken, dat was iemand die dat heel erg waardeerde. Sommige kunnen ook opvatten als belediging, ben ik bang
Jip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13
Iets voor in huis is niet makkelijk, omdat zij terug gaat naar Duitsland en dus niet te veel mee kan nemen. Massage heb ik ook aan gedacht, maar ik weet niet zo goed of ze dat leuk zou vinden. Misschien kan ik daar even stiekem achter zien te komen.
Gast- Gast
Gaat je vriend hierna echt een baan zoeken/werken?
Dan is zoiets als een mooie (leren) werktas of manchetknopen ofzo misschien wel een mooi cadeau, een cadeau voor een volgende stap. Maar wie weet krijgt ie wel helemaal geen baan waarbij dat nodig is hoor.
Voor je vriendin vind ik dat ouderwetse fotoboek een leuk idee.
Dan is zoiets als een mooie (leren) werktas of manchetknopen ofzo misschien wel een mooi cadeau, een cadeau voor een volgende stap. Maar wie weet krijgt ie wel helemaal geen baan waarbij dat nodig is hoor.
Voor je vriendin vind ik dat ouderwetse fotoboek een leuk idee.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» afstudeercadeau vriend
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Vraagje voor zero (of anderen) over accu voor foto camera.
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Ben jij zo voor de kerstperiode ook guller voor goede doelen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: