Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen

+9
Lady4
TGR
SparklingEyes
minoessepoes
Lotus
smooch
Elin
Jeanette
Sarah1985
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen Empty Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen

Bericht  Sarah1985 do 24 feb 2011 - 23:53

DRACHTEN - Twee 13-jarige meisjes uit Drachten en een leeftijdsgenootje uit Bakkeveen zijn donderdag in zwaar beschonken toestand opgepakt voor mishandeling, aanranding en het slaan van een agent.

© NU.nl/Raymond AarsmanDat heeft de politie Friesland vrijdag bekendgemaakt.

Nadat een supermarkt het stomdronken trio buiten de deur had gezet, sloegen ze meerdere meisjes en werd een jongen aangerand.

Een politieteam kwam hen al snel op het spoor, maar ze lieten zich niet snel in de kraag vatten. De agenten werden bedreigd, bespuugd en geslagen.

Arts

Op het politiebureau bleken twee van de meiden zo dronken dat er een arts bijgeroepen moest worden. ''Ze waren totaal niet aanspreekbaar'', aldus een politiewoordvoerder. De twee zitten nog vast. Het derde meisje is na verhoor heengezonden.

IS toch ook niet normaal 13 jaar en dan stomdronken overdag
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen Empty Re: Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen

Bericht  Jeanette do 24 feb 2011 - 23:55

Dat is idd te gek voor woorden! Van mij mogen ze best een flinke taakstraf ervoor krijgen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen Empty Re: Stomdronken meisjes (13) slaan om zich heen

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:00

Goed begin van het weekend. Wat een malloten.

Gast
Gast

Bericht  Elin vr 25 feb 2011 - 0:01

Jemig, wat idioot! Ben benieuwd wat voor straf ze krijgen. Kan me altijd zo slecht voorstellen dat kinderen op die leeftijd al zo ver gaan met alcohol enzo, krijg er de rillingen van.
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Bericht  smooch vr 25 feb 2011 - 0:03

Dat is inderdaad belachelijk jong zeg!
Geef ze maar een flinke taakstraf hopelijk leren ze er wat van....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lotus vr 25 feb 2011 - 0:05

Leuke meiden zijn dat...
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes vr 25 feb 2011 - 0:05

Nou dat zijn echt nog kinderen. Hun daden vind ik wel aan te rekenen aan het alcohol gebruik. Dus naast dat ik vind dat de kinderen wel een enkeltje Halt mogen krijgen, vind ik dat de ouders hier ook wel op aangesproken mogen worden!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  SparklingEyes vr 25 feb 2011 - 0:05

Paris1985 schreef:DRACHTEN - Twee 13-jarige meisjes uit Drachten en een leeftijdsgenootje uit Bakkeveen zijn donderdag in zwaar beschonken toestand opgepakt voor mishandeling, aanranding en het slaan van een agent.

© NU.nl/Raymond AarsmanDat heeft de politie Friesland vrijdag bekendgemaakt.

Nadat een supermarkt het stomdronken trio buiten de deur had gezet, sloegen ze meerdere meisjes en werd een jongen aangerand.

Een politieteam kwam hen al snel op het spoor, maar ze lieten zich niet snel in de kraag vatten. De agenten werden bedreigd, bespuugd en geslagen.

Ouders werken of zo in de vakantie...??

Ik snap het echt niet. Hoe komen ze er toch aan ...???

Arts

Op het politiebureau bleken twee van de meiden zo dronken dat er een arts bijgeroepen moest worden. ''Ze waren totaal niet aanspreekbaar'', aldus een politiewoordvoerder. De twee zitten nog vast. Het derde meisje is na verhoor heengezonden.

IS toch ook niet normaal 13 jaar en dan stomdronken overdag
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TGR vr 25 feb 2011 - 0:09

Ja idd, overdag. Hoe durven ze!

laughcry

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:17

Jeetje, ik vind dat echt niet normaal. Mijn kind zou voorlopig binnen kunnen blijven als ze denkt straalbezopen rond te gaan lopen, of dat nou overdag is of midden in de nacht.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:30

De jeugd van tegenwoordig...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:32

Ik heb er wel een beetje om gelachen.. Dan zet je jezelf even best voor lul..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 0:39

Omg, 13 jaar..

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 25 feb 2011 - 1:08

Achterlijke Friezen ook altijd..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 1:15

Ik zou me bijna afvragen of er meer in het spel was dan alleen alcohol.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Kqip vr 25 feb 2011 - 1:17

Ouders gaan vast reageren in de trend van 'onze kinderen doen zoiets niet'. Echt voedt je kinderen es op wil je ipv dat ze straalbezopen op straat zwerven.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 1:27

Kqip schreef:Ouders gaan vast reageren in de trend van 'onze kinderen doen zoiets niet'. Echt voedt je kinderen es op wil je ipv dat ze straalbezopen op straat zwerven.

Dat is een vooroordeel.

Het kan ouders ook overkomen dat ze de grip op hun kind verliezen.

Maar ik begrijp je reactie: veel kinderen reageren zich op deze manier af, vanwege een slechte thuissituatie.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 25 feb 2011 - 2:46

De derde is heengezonden? Dat klinkt alsof ze haar hebben opgehangen ofzo, dat vind ik nog best een zware straf voor zoiets laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 2:52

SuperGrover schreef:De derde is heengezonden? Dat klinkt alsof ze haar hebben opgehangen ofzo, dat vind ik nog best een zware straf voor zoiets laughcry
Ze mocht dus naar huis. Zij had zich ook niet verzet bij de aanhouding..

Gevalletje van verkeerde vriendinnen? :P

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 25 feb 2011 - 2:54

_Donnaa schreef:
SuperGrover schreef:De derde is heengezonden? Dat klinkt alsof ze haar hebben opgehangen ofzo, dat vind ik nog best een zware straf voor zoiets laughcry
Ze mocht dus naar huis. Zij had zich ook niet verzet bij de aanhouding..

Gevalletje van verkeerde vriendinnen? :P
Ja maar heengezonden, dat klinkt alsof ze naar de hemel is gezonden. Ze is heengezonden, dus toen is ze heengegaan angel

Maar ja triest verhaal wel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:08

Heengezonden zal wel Fries zijn? scratch

Maar dit is toch verschrikkelijk! Allereerst, hoe kwamen de meiden aan de alcohol. Ten tweede, hoe laat was het en moeten ze niet thuis zijn? Ten derde, OMG wat TRIEST!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:10

ABE schreef:Heengezonden zal wel Fries zijn? scratch
Is NU.nl Fries dan? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:12

_Donnaa schreef:
ABE schreef:Heengezonden zal wel Fries zijn? scratch
Is NU.nl Fries dan? Wink

Ik heb vooroordelen. Ik dacht "Drachten, dan zal het wel zo'n fries blaadje zijn" :P Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:23

Hahaha Wink

Ik las het op de Telegraaf, daar stond gewoon naar huis gestuurd ofzoiets..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 3:33

_Donnaa schreef:Hahaha Wink

Ik las het op de Telegraaf, daar stond gewoon naar huis gestuurd ofzoiets..

Is het vast een Fries geweest die voor Nu.nl schrijft. :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: