Theatershow, vanaf wanneer?
+14
Coccinelle
Silke
Susan
Knillis
Annemie
Happydobby
mauwmauw
Printje
Linda
PapillonRose
MADDIE
Flower_L
Manderijn
Fearie
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Theatershow, vanaf wanneer?
Ik zit bij het plaatselijke schouwburg te kijken naar de dribbel theatershow volgend jaar maart.
Vind het wel leuk om daar met D naartoe te gaan, hij is dan ruim 2.5 jaar. Maar is het dan wel leuk voor hem?
Vanaf wanneer is zoiets leuk en kunnen ze er ook naar kijken (langer als een half uur)?
Vind het wel leuk om daar met D naartoe te gaan, hij is dan ruim 2.5 jaar. Maar is het dan wel leuk voor hem?
Vanaf wanneer is zoiets leuk en kunnen ze er ook naar kijken (langer als een half uur)?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Theatershow, vanaf wanneer?
Volgens mij kan dat zat. Wij gingen met onze dochter naar het zandkasteel met die leeftijd. Vond ze echt heel erg leuk. En stilzitten of stil zijn hoeft vaak niet. In februari ben ik met mijn peuter van 2.5 naar de film van Nijntje geweest, duurt ook aardig lang, maar dat was ook goed te doen!
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
ja hoor, ik ben toen L (even uit hoofd...rond de 2jr8mnd was) naar Bumba geweest. Hij vond het fantastisch!
Jammer dat het best prijzig is voor nog geen uur, anders ging ik zeker paar keer per jaar!
Jammer dat het best prijzig is voor nog geen uur, anders ging ik zeker paar keer per jaar!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Lijkt mij zeker kunnen. Mijn dochter is vorige week woensdag noodgedwongen mee naar Dirk Scheele geweest en vond dat al super. De oppas kon onverwachts niet. Ze zat echt te schateren van plezier.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Denk dat het dan prima kan. Hier zijn we als eerste toen ze net een ruime week 2 was naar Bumba geweest en dat ging heel goed! Daarna met 2 jaar en 3 maanden ook nog naar het Zandkasteel en Woezel en Pip geweest. Zandkasteel ging alleen iets minder, maar het was ook onhandig dat we op de voorste rij zaten. Nog teveel ruimte voor ons, en dat nodigde A. uit om aan de wandel te willen gaan
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dochter was net 2 toen we naar dora de musical gingen. Ze vond het fantastisch!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
R was bijna twee toen wij naar Thomas de trein de musical gingen, die duurde 70 min en het ging super, hij heeft vanaf het begin tot eind genoten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
V was 2 jaar en 3 maanden toen ik met hem naar thomas ging,Had eigenlijk verwacht dat hij het niet ging volhouden,maar hij vond het geweldig.Nu gaan we in augustus naar bob de bouwer.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben geweest naar Thomas toen M. anderhalf was, ik had gratis kaartjes anders had ik het niet gedaan. Het was toen nog net te lang voor hem. Rondlopen lukte daar ook niet.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Mijn zoontje was 2,5 toen we naar Bumba gingen, ik hield mijn hart vast, want hij is overal bang voor, maar hij vond het geweldig.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn zoontje was rond de 2,5 toen we met hem naar Thomas de Trein zijn geweest. Hij vond het geweldig en het ging erg goed (nou is hij sowieso rustig, dat scheelt wel denk ik).
Ik zag dat Bumba over een paar maanden hier in het theater komt maar met dochter durf ik het nog niet aan, zij is dan ruim 2 jaar maar ze heeft echt geen zitvlees en geduld, ik denk dat we met haar nog maar even wachten :-)
Ik zag dat Bumba over een paar maanden hier in het theater komt maar met dochter durf ik het nog niet aan, zij is dan ruim 2 jaar maar ze heeft echt geen zitvlees en geduld, ik denk dat we met haar nog maar even wachten :-)
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Vanaf twee, tweeëneenhalf. Ezra had die leeftijd toen we met hem naar het Studio 100 Zomerfestival gingen, Yrsa toen we naar K3 gingen. Die shows duren ook nog vrij lang. Yrsa vond het helemaal geweldig, Ezra kon zich wel wat moeilijk concentreren maar het werkte voor hem om af en toe op zijn stoel gewoon even een prentenboekje door te kijken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
H was 2 en 3 maanden toen we naar Het Zandkasteel gingen.
Geweldig vond ze het. Ze heeft de hele show staan dansen, springen, klappen en zingen.
Toen ze 3 was zijn we naar Woezel en Pip geweest en vrijdag naar K3.
Gaat allemaal prima en ik zie er vaak nog kleinere kindjes bij zitten wat ook goed gaat.
Geweldig vond ze het. Ze heeft de hele show staan dansen, springen, klappen en zingen.
Toen ze 3 was zijn we naar Woezel en Pip geweest en vrijdag naar K3.
Gaat allemaal prima en ik zie er vaak nog kleinere kindjes bij zitten wat ook goed gaat.
Gast- Gast
Mijn zoontje was 1,5 jaar toen we naar Woezel en Pip zijn geweest. Hij vond het geweldig, heeft de hele tijd op zijn manier meegezongen en geklapt.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Toch besloten om samen met D te gaan, weet alleen nog niet welke en zit in dubio.
Alle shows beginnen namelijk om 2 uur smiddags, en zoals het nu is slaapt D nog tussen 1 en 3 uur.
Maar als we gaan is ie 2.5 jaar, zal ik het dan op gokken en hem desnoods eerder in bed leggen?
Alle shows beginnen namelijk om 2 uur smiddags, en zoals het nu is slaapt D nog tussen 1 en 3 uur.
Maar als we gaan is ie 2.5 jaar, zal ik het dan op gokken en hem desnoods eerder in bed leggen?
Fearie- Ratel
Ik zeg; altijd doen!
Ik ben vanmiddag met mijn dochter naar het Beatrixtheater geweest, en hebben de kleine zeemeerminmusical gekeken! Zo leuk om zulke dingen samen met je kind te doen! (passend bij de leeftijd)
Dat slaapje kun je desnoods eerder doen, en anders een keer overslaan?
Ik ben vanmiddag met mijn dochter naar het Beatrixtheater geweest, en hebben de kleine zeemeerminmusical gekeken! Zo leuk om zulke dingen samen met je kind te doen! (passend bij de leeftijd)
Dat slaapje kun je desnoods eerder doen, en anders een keer overslaan?
Manderijn- Kletskop
Wij zijn toen ze 2,5 was naar Woezel en Pip geweest. Toen ik de kaartjes bestelde sliep ze nog tussen de middag, toen ze 2,5 was inmiddels niet meer. Uiteindelijk heeft ze op de heenweg in de auto nog even geslapen, wij moesten ong. een half uurtje naar het theater rijden.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Y. was 1 jaar en 9 maanden toen hij samen met papa naar Bumba ging omdat ik een weekendje weg was met collega's. Hij had er toen het geduld nog niet voor en liep alleen maar te rennen en te spelen naast de stoelen.
Toen hij nét 2 was gingen we naar Het Zandkasteel en Woezel en Pip en dat ging goed. Tegen het einde was hij er wel klaar mee, maar dat was bij 90% van de kindjes het geval.
Morgen ga ik kaartjes bestellen voor Bob de Bouwer Verder draait er eigenlijk niet echt iets komend seizoen zag ik.
Toen hij nét 2 was gingen we naar Het Zandkasteel en Woezel en Pip en dat ging goed. Tegen het einde was hij er wel klaar mee, maar dat was bij 90% van de kindjes het geval.
Morgen ga ik kaartjes bestellen voor Bob de Bouwer Verder draait er eigenlijk niet echt iets komend seizoen zag ik.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
miijn zoontje zou bij zoiets nooit zo lang stil kunnen zitten en dus is het nog niks voor hem.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
In maart zijn we naar woezel en pip geweest, ze was toen al bijna 3 en vond het geweldig. Ze vond het erg jammer dat het afgelopen was. Ik heb nu 2 voorstellingen in december geboekt, Assepoester de musical en het zandkasteel. Ik ben benieuwd of dat ook zo'n succes is!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik wil graag kaartjes kopen, maar zit nu ineens te twijfelen. Moesten jullie voor de kids ook betalen? Ik kan er namelijk niet duidelijk uit worden.
Fearie- Ratel
Ja je betaalt per stoel, dus ook voor je kind maar die zijn vaak wel goedkoper.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Het is voor kinderen, dus lijkt me wel dat je dat moet betalen.
Manderijn- Kletskop
Dochter kon dit zeker weten wel met 2.5 jaar. 2 jaar was op het randje geweest, maar 2.5 zou prima gelukt zijn.
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Printje schreef:Ja je betaalt per stoel, dus ook voor je kind maar die zijn vaak wel goedkoper.
Er is dus geen speciaal kindertarief, daarom vroeg ik het even.
Fearie- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: