Goedemorgen!
+5
marissie21
Dikkie Dik
Lotus
Lejow
Snoes
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen allemaal!
Wat was het vroeg vandaag. Om 5u30 ging de wekker al. Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik eindelijk een lang weekend, want ik heb maandag en dinsdag vrij genomen, heerlijk! Vanavond het huis poetsen, misschien nog gaan zwemmen met mijn vriend en dan komen mijn neven/nichten en mijn zus op bezoek.
Fijne dag allemaal!
Wat was het vroeg vandaag. Om 5u30 ging de wekker al. Vandaag nog een dagje werken en dan heb ik eindelijk een lang weekend, want ik heb maandag en dinsdag vrij genomen, heerlijk! Vanavond het huis poetsen, misschien nog gaan zwemmen met mijn vriend en dan komen mijn neven/nichten en mijn zus op bezoek.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Het is alweer zo vroeg ja
Snoes- Lady Post-a-lot
Moggee!!
Nog een dagje werken en dan heeerlijk vakantie!
De kijk avond gister was erg gezellig, maar ben nog gesloopt pfff...
Ik bleek gisteravond mijn wekker niet gezet te hebben, maar op wonderbaarlijke wijze werd ik gewoon om 6.20 (normale wekkertijd) wakker!!!!
Zwemze snoes!
Nog een dagje werken en dan heeerlijk vakantie!
De kijk avond gister was erg gezellig, maar ben nog gesloopt pfff...
Ik bleek gisteravond mijn wekker niet gezet te hebben, maar op wonderbaarlijke wijze werd ik gewoon om 6.20 (normale wekkertijd) wakker!!!!
Zwemze snoes!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gelukkig maar dat je op tijd wakker werd Lejow! Heb je nu een week vakantie volgende week?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja! Heeeeerlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
Ga je nog iets leuks doen in de vakantie?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Vooral bijkomen, ben al een hele tijd moe, dus hoop dat er nu een beetje uit te kunnen slapen!
Verder heb moet ik 50 Bumba cupcakes maken en 2 poppetjes voor boven op een jubileumtaart, dus daar begin ik vast mee!
En ik ga een dagje kijken bij SparklingEyes in de klas (ook kleuterjuf), zij is woensdag bij mij geweest!
Verder heb moet ik 50 Bumba cupcakes maken en 2 poppetjes voor boven op een jubileumtaart, dus daar begin ik vast mee!
En ik ga een dagje kijken bij SparklingEyes in de klas (ook kleuterjuf), zij is woensdag bij mij geweest!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat klinkt wel als een lekker ontspannen weekje.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik heb wel lekker geslapen maar veel te kort, lag er pas om 00:30 in. Heb me ook een kwartier verslapen dus moet even wat sneller doen helaas.. Ik moet vandaag gewoon weer werken en ik hoop dat het lekker rustig is, net als de rest van de week. Vanavond even met mn moeder de stad in, Flikken Maastricht kijken en vroeg naar bed (zeg ik nu ).
Fijne dag en alvast een fijn weekend!
Ik heb wel lekker geslapen maar veel te kort, lag er pas om 00:30 in. Heb me ook een kwartier verslapen dus moet even wat sneller doen helaas.. Ik moet vandaag gewoon weer werken en ik hoop dat het lekker rustig is, net als de rest van de week. Vanavond even met mn moeder de stad in, Flikken Maastricht kijken en vroeg naar bed (zeg ik nu ).
Fijne dag en alvast een fijn weekend!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, alleen weer eens te vroeg wakker Maar goed even rustig opstarten met ontbijtje en dan in het huishouden wat doen denk ik.
Ik heb heerlijk geslapen, alleen weer eens te vroeg wakker Maar goed even rustig opstarten met ontbijtje en dan in het huishouden wat doen denk ik.
Gast- Gast
Redelijk geslapen..
Vriendjelief is ziek dus die lag de hele nacht te spoken.
Kort dagje vandaag (9:20 - 15:30) en dan heerlijk vakantie!!
Woensdag lekker drie dagen naar Paris, Paris!!
Vriendjelief is ziek dus die lag de hele nacht te spoken.
Kort dagje vandaag (9:20 - 15:30) en dan heerlijk vakantie!!
Woensdag lekker drie dagen naar Paris, Paris!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
goedemorgen...
mijn vriendje is ook ziek en ligt nog lekker in bed. ik ben om 7 uur maar opgestaan. kon niet langer slapen.. ga zo even douchen en ff boodschappen doen en voor de rest nog niet veel op de planning vandaag..
mijn vriendje is ook ziek en ligt nog lekker in bed. ik ben om 7 uur maar opgestaan. kon niet langer slapen.. ga zo even douchen en ff boodschappen doen en voor de rest nog niet veel op de planning vandaag..
marissie21- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen, ben net pas wakker. Straks lekker ontbijten en daarna weer verder met schilderen. Ik hoop dat we vandaag heel ver komen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen. Had gisteren een late dienst en ging daardoor pas rond half twee slapen, maar was vanochtend om negen uur al klaarwakker. Dat is voor mijn doen erg vroeg, zeker op een vrije dag!
Ik heb vanaf vandaag maar liefst drie dagen weekend, heerlijk! Het zit lekker volgepland met afspraken, feestjes en borrels. Ik ga zometeen eerst even een paar uurtje studeren, over anderhalve week heb ik weer tentamen namelijk. Vanmiddag ga ik even richting de stad voor een cadeautje. Vanavond vieren we de verjaardag van een vriendin en daarna ga ik met wat andere vriendinnen waarschijnlijk nog even de stad in.
Fijne dag all!
Ik heb heerlijk geslapen. Had gisteren een late dienst en ging daardoor pas rond half twee slapen, maar was vanochtend om negen uur al klaarwakker. Dat is voor mijn doen erg vroeg, zeker op een vrije dag!
Ik heb vanaf vandaag maar liefst drie dagen weekend, heerlijk! Het zit lekker volgepland met afspraken, feestjes en borrels. Ik ga zometeen eerst even een paar uurtje studeren, over anderhalve week heb ik weer tentamen namelijk. Vanmiddag ga ik even richting de stad voor een cadeautje. Vanavond vieren we de verjaardag van een vriendin en daarna ga ik met wat andere vriendinnen waarschijnlijk nog even de stad in.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Ik heb goed geslapen. Vandaag huiswerk maken, mijn haar kleuren en even boodschappen doen. Vanavond eten bij schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen. Vandaag huiswerk maken, mijn haar kleuren en even boodschappen doen. Vanavond eten bij schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen!
Ik heb wel redelijk geslapen maar ik ben echt strontverkouden.. niet fijn! Ik ga zo even boodschappen doen en ik moet vanmiddag werken van 14:00 - 19:00..
Fijne vrijdag iedereen!
Ik heb wel redelijk geslapen maar ik ben echt strontverkouden.. niet fijn! Ik ga zo even boodschappen doen en ik moet vanmiddag werken van 14:00 - 19:00..
Fijne vrijdag iedereen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: