Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zondag!

+19
Paper Crown
Caroow
Reeza
Fortissimo
LDJ
Bosjesvrouw
claudiaveronique
Pompoen
silly-one
Summerlovin
Ella
Marsy28
kajaka88
L!ND@
Oasis
GeKKiE
Bay
Nyx
Ibbeltje
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goedemorgen zondag! - Pagina 2 Empty Re: Goedemorgen zondag!

Bericht  Rush za 25 mei 2013 - 23:08

Wauw, dat is fijn wakker worden PC!

Wij gaan vanavond naar Fast and Furious 6 in de bios en verder nog geen plannen vandaag. Ik heb genoeg te haken, dus daar begin ik zo mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie za 25 mei 2013 - 23:25

Ik ben gister naar de toppers geweest en was pas om 2 uur thuis. Gelukkig nog een beetje uit kunnen slapen. Ik ga zo wat in het huishouden doen en vanavond weer naar de toppers. Kreeg gister ineens nog 2 gratis kaartjes.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marsy28 zo 26 mei 2013 - 0:05

Nou gesprek is geweest hoor, pff...

Mijn vriend en ik wonen in een studio in een enorme villa. Deze villa heeft ook kamers die badkamer etc moeten delen en in 1 van die kamer is een gezin gekomen: vrouw, man en een kind van 2. Dat kun je al niet maken natuurlijk, een kind in een huis stoppen met allemaal werkende volwassenen. Maar dit kind wordt ook nog eens nit opgevoed, waar ik als pedagoog extreem jeukende handen van krijg. Ze maken een énorme bende in het huis, gaan rond 1 uur 's nachts nog koken en keihard praten en met pannen slaan in de keuken en hun kind gaat, niet schrikken, om 22.30 uur op bed. Ze is dus de hele dag moe en huilt en krijst de hele dag alles bij elkaar. Dit was maand geleden, we hebben met ze gepraat, de regels uitgelegd, zijn boos geworden en de huisbaas erbij betrokken, maar ze zeggen ja en doen nee. Het kan ze gewoon niet schelen. Het is net alsof zij hier wonen en wij ons aan hun moeten aanpassen. Vooral dat kind is een grote ergernis want het is hier gewoon nooit meer stil. Iedereen heeft er enorme last van. Na dus maand geprobeerd te hebben zijn we nu klaar mee, helemaal nu ze het huis steeds meer eigen gaan maken. Nu staat er ineens een altaar met een boedda en kaarsjes in de hal waar ze dus aanbidden. Doe dat lekker in je eigen kamer... Alles is vies en luid. Nou ja, anyway, we hebben nu de huisbaas erop aangesproken en hij zei dat hij nog 1 keer met ze gaat praten en anders gaan ze eruit. Ik hoop op het laatste! Hij reageerde wel super gelukkig. Het is nu 21.05 en ik hoor dat kind gewoon krijsen.. Niemand kan hier vroeg slapen en we zijn allemaal wakker als zij wakker is, om 7.15. Bah. Hopelijk snel opgelost.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Mermaid zo 26 mei 2013 - 0:38

Niet fijn Marsy!

Wat lief pc.

Ik blijf lekker bank hangen vandaag. Ik heb al een week last van mijn keel en sinds gisteren is het alleen maar erger. Kon vanmorgen amper slikken en eten gaat moeizaam. Sowieso heb ik vandaag heel weinig energie en ik heb geen zin meer om nog 2 weken te wachten tot mijn vriend thuis is.. t duurt zo lang Sad
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: