Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Echt May, ik word er dus ziek van nu...
Ik hoor net dat je in Londen een ijsje met moedermelk kunt kopen....
Gast- Gast
Dolores schreef:Echt May, ik word er dus ziek van nu...
Met moedermelk?? Gatver :O
Gast- Gast
Ik word ook ziek als ik nu een bak B&J leeg eet, dus doe het niet maar het is oh zo lekker.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Gatver!!!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Daar word ik dan misselijk van
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Theedoosje schreef:Ben een van de weinigen die nog nooit B &J heb gegeten geloof ik
Houden zo! Het is veel te lekker en veel te duur, dus helemaal niet handig om lekker te vinden
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Heeft er hier trouwens iemand een tip om slaapwandelen tegen te gaan?
(volgens mij is er geen remedie tegen maar ik vraag het toch)
(volgens mij is er geen remedie tegen maar ik vraag het toch)
May- Ratel
Elin schreef:Theedoosje schreef:Ben een van de weinigen die nog nooit B &J heb gegeten geloof ik
Houden zo! Het is veel te lekker en veel te duur, dus helemaal niet handig om lekker te vinden
Oke dan hou ik het zo Ben bezig met afvallen dus dan lijkt mij het niet handig om uit te proberen als het zo verslavend kan werken
Gast- Gast
Ik ben er weer
heb fotoshootje gedaan van een vriendin, maar ze kan haar ogen niet openhouden door de flits dus helaas haha.
Ik eet vanavond patat, en dan voel ik me ook al super schuldig.
heb fotoshootje gedaan van een vriendin, maar ze kan haar ogen niet openhouden door de flits dus helaas haha.
Ik eet vanavond patat, en dan voel ik me ook al super schuldig.
Gast- Gast
Ik heb nog een bak B&J in de vriezer staan, maar heb net al een McFlurry op, dus vandaag blijft hij veilig in de vriezer
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie hem ook niet Anousch
May- Ratel
Ik zie hem wel Anousch.
Maar balen dat je model haar ogen niet open kon houden door de flits. Zijn de foto's wel gelukt verder?
En je niet schuldig voelen, lekker genieten van de patat
Maar balen dat je model haar ogen niet open kon houden door de flits. Zijn de foto's wel gelukt verder?
En je niet schuldig voelen, lekker genieten van de patat
Gast- Gast
Haha ja voor de rest zijn ze echt goed gelukt! ben er blij mee voor de rest jammer van die ogen maar daar kijken we wel doorheen haha.
Gast- Gast
NEEEEEEE ik vind dit niet leuk
Vandaag eten we patat, en nou hoor ik mijn moeder net praten met mijn vader (ze hebben weinig geld te besteden) dus wat gaan we morgen eten :S
Broodjes en soep, nou ja soep is lekker maar wat gaan we op dat brood doen?! hamburger of frikandel
Ik ga morgen dus maar voor mezelf eten halen....
Vandaag eten we patat, en nou hoor ik mijn moeder net praten met mijn vader (ze hebben weinig geld te besteden) dus wat gaan we morgen eten :S
Broodjes en soep, nou ja soep is lekker maar wat gaan we op dat brood doen?! hamburger of frikandel
Laatst aangepast door Anousch op vr 25 feb 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mijn zusje logeert vanavond bij mij.. Ik ben nu groentesoep aan het maken. Dat vindt ze lekker.
Gast- Gast
Anousch schreef:NEEEEEEE ik vind dit niet leuk
Van mijn dietiste mocht ik gerust 1 keer per week friet eten....
En broodjes en soep is helemaal niet ongezond, kun jij niet gewoon jam op je brood doen dan? Of ham ofzo?
Gast- Gast
Ik stem daar voor, Dolores
Vitens heeft mijn moeder net bijna een hartverzakking bezorgd. We kregen een brief dat we 900 euro bij moeten betalen voor ons watergebruik en dat dat over een week wordt afgeschreven. Mijn moeder aan de telefoon met Vitens, die hielden vol dat het nou eenmaal verbruikt was en betaald moest worden. Zie ik ineens op de rekening dat ze eerst zeggen dat we 63 m³ verbruikt hebben, maar bij de kosten met 731 m³ rekenen Gelukkig wordt nu alles teruggedraaid en krijgen we een nieuwe rekening. Dat was mooi verdienen geweest als we hadden gedacht: het zal wel
Vitens heeft mijn moeder net bijna een hartverzakking bezorgd. We kregen een brief dat we 900 euro bij moeten betalen voor ons watergebruik en dat dat over een week wordt afgeschreven. Mijn moeder aan de telefoon met Vitens, die hielden vol dat het nou eenmaal verbruikt was en betaald moest worden. Zie ik ineens op de rekening dat ze eerst zeggen dat we 63 m³ verbruikt hebben, maar bij de kosten met 731 m³ rekenen Gelukkig wordt nu alles teruggedraaid en krijgen we een nieuwe rekening. Dat was mooi verdienen geweest als we hadden gedacht: het zal wel
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: