Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Aaah schat toch, Kan je niet een warme douche pakken en daarna lekker in bed gaan liggen en proberen te slapen?
Dat ga ik zo met mijn vriend ook doen. Ik ga hem gewoon op bed leggen of hij nou wilt of niet.
Dat ga ik zo met mijn vriend ook doen. Ik ga hem gewoon op bed leggen of hij nou wilt of niet.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex, knuffel
Met mij gaat 't wel. Ik ga morgenavond naar de kerk (ja, de kerk) en ik vind het best wel spannend. En ik ben niet eens gelovig.
Met mij gaat 't wel. Ik ga morgenavond naar de kerk (ja, de kerk) en ik vind het best wel spannend. En ik ben niet eens gelovig.
Gast- Gast
Waarom ga je naar de kerk Storm?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jordana schreef:Aaah schat toch, Kan je niet een warme douche pakken en daarna lekker in bed gaan liggen en proberen te slapen?
Dat is nog een idee. Die warme douche. Wellicht dat ik dat straks nog even ga proberen. Nog één dag werken en dan is het gelukkig weekend!
Gast- Gast
Mijn vriend is gelovig en gaat sowieso elke zondag naar de kerk. Eens in de paar maanden is er op een vrijdagavond een soort bijeenkomst van jongeren die gelovig zijn, nieuwsgierig naar het geloof, niet gelovig of gewoon leergierig zijn. Aangezien ik de sfeer en de mensen daar super warm en tof vind ga ik met mijn vriend mee. Ik sta altijd open voor alle soorten mensen.
Ik vind persoonlijk deze kerk veel anders dan de meeste kerken die ik heb gezien.
Ik vind persoonlijk deze kerk veel anders dan de meeste kerken die ik heb gezien.
Gast- Gast
Ah zo, klinkt wel gezellig
ABE schreef:Jordana schreef:Aaah schat toch, Kan je niet een warme douche pakken en daarna lekker in bed gaan liggen en proberen te slapen?
Dat is nog een idee. Die warme douche. Wellicht dat ik dat straks nog even ga proberen. Nog één dag werken en dan is het gelukkig weekend!
Nog een dag je schouders eronder en dan rust het hele weekend uit. Probeer die douche en optijd slapen en hopelijk voel je je morgen beter.
Storm: Dat klinkt wel gezellig.
Jordana- Ratel
Het is ook heel leuk, maar wel heavy. Er wordt veel gepraat en diep ingegaan op onderwerpen. Het mooiste is dat er daar respect is voor elke visie en mening.
Gast- Gast
Oh echt zo'n groep. Maar daar maakt het dus niet uit of je gelovig bent of niet?
Gast- Gast
Dat is wel heel fijn, Storm. Geen pogingen tot bekering ofzo? Dat probeert de dominee hier wel (bijna) altijd bij mijn man en dat vindt mijn man niet zo leuk. Die gaat dan juist met zijn kont tegen de krib.
Gast- Gast
Nee, juist helemáál geen pogingen tot bekering o.i.d. Ik ben daar zelf super allergisch voor. Dat verbaasde me juist toen ik daar voor de eerste keer kwam. Het gebouw is ook geen kerk zoals je ze altijd ziet, maar gewoon een heel knus gebouw. Is een protestantse kerk.
Theedoosje, nee je hoeft geen gelovige te zijn om daar te komen. Iedereen is welkom.
Theedoosje, nee je hoeft geen gelovige te zijn om daar te komen. Iedereen is welkom.
Gast- Gast
Dat is wel fijn storm Want dan kan je toch meer op je gemak zijn denk ik. Ik hou ook niet van dat geloof opdringen.
Gast- Gast
Toen ik een jaar of 14 was ging ik ook elke vrijdag naar een jongerenbijeenkomst, ik denk dat het dezelfde sfeer was als wat jij beschrijft Storm.
Storm schreef:Het is ook heel leuk, maar wel heavy. Er wordt veel gepraat en diep ingegaan op onderwerpen. Het mooiste is dat er daar respect is voor elke visie en mening.
Dat is echt zo mooi van praten en luisteren dat je met ik weet niet hoeveel mensen kan praten over dingen waar ieder zijn visie en mening over heeft en dat een ander kan vragen waarom dan?
Heerlijk zulke gespreken.
Jordana- Ratel
Klinkt goed, is wel wat voor mijn man.
Hij is vorige week voor het eerst mee geweest naar een GGG (Gemeente Groei Groep), waar we met een groepje mensen eten en daarna praten over dingen die ons bezighouden in het dagelijks leven, met of zonder God. Dat vond hij ook wel fijn, de dominee was er niet bij Volgende maand is het bij ons thuis en eerst zei hij dat hij weg wilde gaan, maar nu heeft hij gezegd te blijven omdat hij het toch wel fijn vond.
Hij is vorige week voor het eerst mee geweest naar een GGG (Gemeente Groei Groep), waar we met een groepje mensen eten en daarna praten over dingen die ons bezighouden in het dagelijks leven, met of zonder God. Dat vond hij ook wel fijn, de dominee was er niet bij Volgende maand is het bij ons thuis en eerst zei hij dat hij weg wilde gaan, maar nu heeft hij gezegd te blijven omdat hij het toch wel fijn vond.
Gast- Gast
Ja de vorige keer voelde ik me wel op mijn gemak en dat heb ik anders nooit in grote groepen. Na afloop drinken we ook gewoon bier en wijn.
Gast- Gast
Ja misschien wel! Ook protestants?CherrieLola schreef:Toen ik een jaar of 14 was ging ik ook elke vrijdag naar een jongerenbijeenkomst, ik denk dat het dezelfde sfeer was als wat jij beschrijft Storm.
Gast- Gast
Klopt, en de avond draait niet om discussieren maar gewoon om meningen uit te wisselen. Dat is het fijne, er is totaal geen 'moeten' ofzo.Jordana schreef:Storm schreef:Het is ook heel leuk, maar wel heavy. Er wordt veel gepraat en diep ingegaan op onderwerpen. Het mooiste is dat er daar respect is voor elke visie en mening.
Dat is echt zo mooi van praten en luisteren dat je met ik weet niet hoeveel mensen kan praten over dingen waar ieder zijn visie en mening over heeft en dat een ander kan vragen waarom dan?
Heerlijk zulke gespreken.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja de vorige keer voelde ik me wel op mijn gemak en dat heb ik anders nooit in grote groepen. Na afloop drinken we ook gewoon bier en wijn.
haha oke dus wel relaxed gewoon
Gast- Gast
Klinkt hetzelfde als wat wij gaan doen morgen, we hebben ook eerst nog een maaltijd.Alex167 schreef:Klinkt goed, is wel wat voor mijn man.
Waarom wilde je man daar weg?
Gast- Gast
Storm schreef:Ja misschien wel! Ook protestants?CherrieLola schreef:Toen ik een jaar of 14 was ging ik ook elke vrijdag naar een jongerenbijeenkomst, ik denk dat het dezelfde sfeer was als wat jij beschrijft Storm.
Ja, en ook geen kerkgebouw zeg maar, ik vond het er altijd heel gezellig. Ik ben totaal niet gelovig, maar ze accepteerden iedereen. Ik mocht er ook gewoon in mijn hoodie van Dark Funeral komen.
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: