Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Alex en Isabella: Ik weet het zelf nog niet. Ik kan vandaag geen antwoord op jullie vragen geven sorry.
Ok.
Ik weet gewoon niet wat ik vandaag van mijzelf moet vinden. Mijn hoofd loopt over en ik kan er zelf op dit moment echt geen weg in vinden. Ik moet zo gaan werken maar ik heb nou echt geen zin. Ik kan voor mijn gevoel nog steeds in huilen uitbarsten omdat ik vandaag echt niet weet wat ik met mijzelf aan moet.
Als je maar aan jezelf denkt en beseft dat het zo niet verder kan gaan.
Gast- Gast
Als je in loondienst werkt, zoals de meeste van ons, ligt er als je iets mankeert wel een hele grote druk op je. Ik denk dat jij dat ook wel eens voelt. Als je gewoon voor jezelf bepaald waar en wanneer je gaat werken, zou dat een hele hoop schelen, al is het alleen maar in je hoofd. Als het in je hoofd niet goed zit, omdat je je gepushed voelt, dan komt het met je lichaam helemaal niet goed.Isabella schreef:
Ja omdat je je bij FM kan laten afkeuren, dus dat wist ze wel van te voren. Maar 80 tot 100% is veel hoor, vooral als ze wel gewoon zwart erbij werken vind ik dat wel frappant.
In vele gevallen is het niet mogelijk om zelf te bepalen wanneer je wilt werken en hoeveel uren. Dan is het wellicht beter voor iemand om zich af te laten keuren..
Gast- Gast
Ja, hij viel meteen op. Leuke foto!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Anousch schreef:Zien jullie mn avatar?
Ja! Mooie foto!
Elin- Fluisteraar
- Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11
Isabella schreef:Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Alex en Isabella: Ik weet het zelf nog niet. Ik kan vandaag geen antwoord op jullie vragen geven sorry.
Ok.
Ik weet gewoon niet wat ik vandaag van mijzelf moet vinden. Mijn hoofd loopt over en ik kan er zelf op dit moment echt geen weg in vinden. Ik moet zo gaan werken maar ik heb nou echt geen zin. Ik kan voor mijn gevoel nog steeds in huilen uitbarsten omdat ik vandaag echt niet weet wat ik met mijzelf aan moet.
Als je maar aan jezelf denkt en beseft dat het zo niet verder kan gaan.
Ik weet het.
Anousch: Mooie foto van je
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Dankjulliewel!
Helemaal niet onaardig bedoeld verder, maar ik vind jou echt zo mooi op deze foto, en je hebt nu een dik(ker) gezicht (of dat lijkt zo op de foto's) en ziet er dan gelijk zo anders uit. Hier vind ik je echt leuk op, op deze foto! (niet dat je nu niet leuk bent, begrijp me niet verkeerd ajb).
Gast- Gast
*Goedemiddag*
Avatars vallen nu nog meer op, gezien het feit de helft geen avatar heeft
Avatars vallen nu nog meer op, gezien het feit de helft geen avatar heeft
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb ook een andere avatar, Calvin Harris die achter zijn paneel staat, muziek te maken
Gast- Gast
Storm schreef:Mooie foto Annoush!
Storm, hoeveel had jij gebruikt bij het maken van de rocky roads? 7 repen chocolade zag ik staan volgens mij, en dan 1 toblerone. En hoeveel koekjes had jij er bij gedaan? En had je marshmallows erbij ook?
Gast- Gast
Ik had écht veel chocolade, denk wel 7 repen van de Euroshopper + 1 reep Toblerone, melkchocolade. Dan nog een pak met theebiscuitjes (ook euroshopper) en nog marshmellows. Gewoon zoveel erin doen als je wilIsabella schreef:Storm schreef:Mooie foto Annoush!
Storm, hoeveel had jij gebruikt bij het maken van de rocky roads? 7 repen chocolade zag ik staan volgens mij, en dan 1 toblerone. En hoeveel koekjes had jij er bij gedaan? En had je marshmallows erbij ook?
Gast- Gast
Ik ga maar werken, Fijen dag allemaal!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik had écht veel chocolade, denk wel 7 repen van de Euroshopper, melkchocolade. Dan nog een pak met theebiscuitjes (ook euroshopper) en nog marshmellows. Gewoon zoveel erin doen als je wilIsabella schreef:Storm schreef:Mooie foto Annoush!
Ja, gewoon op gevoel doen dus haha. Ik maak het voor 4 mensen, en die lusten alle ingrediënten, dus dat moet goedkomen
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik ga maar werken, Fijen dag allemaal!!
Werkze, en doe rustig aan.
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Dankjulliewel!
Helemaal niet onaardig bedoeld verder, maar ik vind jou echt zo mooi op deze foto, en je hebt nu een dik(ker) gezicht (of dat lijkt zo op de foto's) en ziet er dan gelijk zo anders uit. Hier vind ik je echt leuk op, op deze foto! (niet dat je nu niet leuk bent, begrijp me niet verkeerd ajb).
Nee ik snap het.
Vind ik ook, ook als je naar mijn armen kijkt bijvoorbeeld.
Op foto's waar mijn nichtje net geboren was had ik echt hele smalle armen, en nu zijn ze gewoon echt dik.
Ben ook hard bezig met afvallen.
Gast- Gast
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Dankjulliewel!
Nee ik snap het.
Op foto's waar mijn nichtje net geboren was had ik echt hele smalle armen, en nu zijn ze gewoon echt dik.
Echt dik wil ik je zeker niet noemen hoor! Ik bedoelde het gewoon aardig
Gast- Gast
Nou, ik ben er vandoor! boodschappen halen en dan ga ik tomaten-groentesoep maken, pastasalade maken & rocky roads, dus ik zal wel even in de keuken doorbrengen straks haha...
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Dankjulliewel!
Nee ik snap het.
Echt dik wil ik je zeker niet noemen hoor! Ik bedoelde het gewoon aardig
Haha weet ik, dik noem ik mezelf
Hopelijk over tijdje dat ik weer net zo'n leuk gezicht heb
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: