Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Na deze week is; help, ons kind is te dik en Boer zoekt vrouw afgelopen... Waar moet ik nu naar gaan kijken?
Gast- Gast
Ah, gelukkig ben ik niet de enige die het een rotklus vind gelukkig, gedeelde smart is halve smart
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jij ook Jade
Goddamnit! Ik viel halverwege een programma in... Over een ontsnapping... en ik wist niet wat ze hadden gedaan, maar begon gedurende een uur wel medelijden met die gevangenen te krijgen en hoopte dat ze zouden ontsnappen! En dan....
Blijkt dat die droplul een 8 maanden zwangere vrouw heeft verkracht en vermoord!!
*edit; ik ben zó lekker bezig.... ik maak van ontsnappen steeds ontspannen....
Blijkt dat die droplul een 8 maanden zwangere vrouw heeft verkracht en vermoord!!
Gast- Gast
Trisha schreef:Goddamnit! Ik viel halverwege een programma in... Over een ontsnapping... en ik wist niet wat ze hadden gedaan, maar begon gedurende een uur wel medelijden met die gevangenen te krijgen en hoopte dat ze zouden ontsnappen! En dan....
Ik vond het ook al zo raar dat je het hart in je keel had van een ontspanningsprogramma. Ik had bijna de neiging om te gaan zappen
Gast- Gast
Brennuss schreef:Mn internet doet echt kut.
Uhu en CBL wordt 's ochtends wakker gezaagd en ik maak van 't woord ontsnapping, ontspanning... En zo hebben we allemaal wel 's wat
Gast- Gast
Internet valt hier wel mee.
Mijn kind is te dik, best emotioneel nu die finale als de kinderen wat zeggen tegen hun ouders..zo lief.
Mijn kind is te dik, best emotioneel nu die finale als de kinderen wat zeggen tegen hun ouders..zo lief.
Gast- Gast
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen dat jongste zusje van Naomi (??) zo ging huilen. Echt zo aandoenlijk.
Gast- Gast
ik heb net pas gegeten maar de helft weggegooid heb nou maar pap gepakt, en ik heb er hier eentje in bed gelegd omdat hij het zo kou d had en zich niet lekker voelde. (waarom lopen mannen echt te klagen)
En heb ondertussen een goed gesprek met een vriend gehad (toen ik nog op het werk zat) en heb even zitten huilen aan de telefoon maar dat heeft wel opgelucht.
En heb ondertussen een goed gesprek met een vriend gehad (toen ik nog op het werk zat) en heb even zitten huilen aan de telefoon maar dat heeft wel opgelucht.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, das ook weer gedaan. Zelfs nog gedoucht en de was opgevouwen. Én, er zit alweer een was in de machine
Hey Jordana, je vroeg nog hoe het met me gaat. Het gaat kut, maar ik wil het er niet over hebben eigenlijk.
Hoe is het met jou? Nog aan het werk vlakbij mij?
Gast- Gast
ABE: Slaapkopje
Jordana- Ratel
Alex167 schreef:
voor jou.
Nee ik nou denk ik aan half uurtje thuis. En hier jaa gaat wel.
Jordana- Ratel
Heej Jordana. Een zieke? Ja mannen denken vaak dat ze dan zo zielig zijn..herkenbaar
en Hoi ABE
en Hoi ABE
Gast- Gast
Jordana schreef:ABE: Slaapkopje
Ik denk dat ik me hetzelfde voel als jouw vriend. Ik heb het nog nooit zo koud gehad in mijn leven. Daar waar ik normaal gesproken 'naakt' lig te slapen, heb ik vannacht laagje voor laagje aangetrokken... Zo koud had ik het...
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: