Dagcafé 2011
+17
SuperGrover
Serena
Cheesegirl
smooch
girli
Elin
Merai
Suus
Lotus
Try
Roze Roos
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
May
Lynn_
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Eigenlijk ook omdat jij de engie bent die de reclames van Z. leuk vindt, en dat ik dus denk dat dat ook is omdat je er zelf werkt...
Laatst aangepast door Dolores op do 24 feb 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nou, ik heb Ziggo, maar ons internet heeft nog al eens storingen. Dus dat is een van de reden waardoor ik het abonnement zou opzeggen.
Laatst aangepast door Brennuss op do 24 feb 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoe komt het? Als je het kwijt wilt aan me?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores was het nog gelukt met de boodschappen?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dolores schreef:Eigenlijk ook omdat jij de engie bent die de reclames van Z. leuk vindt, en dat ik dus denk dat dat ook is omdat je er zelf werkt...
Zou je mijn werkgever i.v.m. privacy onder Z. willen benoemen? En dus even willen aanpassen in jouw posts? Thanks!
Toevallig vind ik de sommige reclames wel leuk, maar lang niet alles. Daarnaast heb ik zelf ADSL qua internet/telefonie. Maar, uit egoistische redenen, zou ik graag een pakket afnemen van mijn eigen werkgever, omdat ik 50% korting krijg. En dat vindt mijn portomonnee een mooie meevaller. Anderzijds, ik vind Online echt geniaal en zou geen reden kunnen verzinnen om ze voor mijn eigen portomonnee aan de kant te zetten.
Gast- Gast
Dolores schreef:Done, ABE
Dank je wel!
Nu heb ik het wel verwijderd. Maar wat is er vies aan het brood dat je hebt gekocht?
Gast- Gast
Dol: Heb je nog wel een fijne dag gehad met lief?
Ik ben moe maar ik heb nog geen slaap dus ik blijf nog lekker wakker. Kan morgen toch uitslapen.
Ik ben moe maar ik heb nog geen slaap dus ik blijf nog lekker wakker. Kan morgen toch uitslapen.
Jordana- Ratel
Lief=lief
Maar ik voel mezelf gewoon bagger. En ik kan heus wel doen alsof en leuk en jippie. Maar soms even niet.
Maar ik voel mezelf gewoon bagger. En ik kan heus wel doen alsof en leuk en jippie. Maar soms even niet.
Gast- Gast
@ Dolorus: Je hoeft niet altijd leuk en jippie te doen hoor!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Nee idd het gaat bij iedereen wel eens kut en dat mag je ook gerust uiten.
Als je wat kwijt wil je weet mij te vinden he Do
Als je wat kwijt wil je weet mij te vinden he Do
Gast- Gast
Dolores, Altijd lief en leuk doen breekt iedereen op een bepaald punt op.
En je mag best tegen me bitchen, zoals je zojuist deed, maar geloof niet dat ik je iets heb gedaan om een sneer te krijgen.
En je mag best tegen me bitchen, zoals je zojuist deed, maar geloof niet dat ik je iets heb gedaan om een sneer te krijgen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Lief=lief
Schat, Ik heb vanavond ook met een vriend van aan de telefoon gezeten die mij echt liet huilen. Even mij liet uitpraten en uithuilen. Ik kon niet meer doen alsof alles goed was. Ik moest mijn ei kwijt.
En mijn inbox staat open voor je
Jordana- Ratel
ABE schreef:Dolores, Altijd lief en leuk doen breekt iedereen op een bepaald punt op.
Eigenlijk was ik dus niet aan het bitchen.
Ik was oprecht in dat ik echt dacht dat je Z. weer ophemelde.... Ik vind jou altijd ernstig positief over je werk.. en hun diensten...
Vandaar, als ik dan vragen lees van jou over internetproviders, ik automatisch link ...
Dus geen sneer. Gewoon mijn mening.
Gast- Gast
Dolores schreef:ABE schreef:Dolores, Altijd lief en leuk doen breekt iedereen op een bepaald punt op.
Eigenlijk was ik dus niet aan het bitchen.
Ik was oprecht in dat ik echt dacht dat je Z. weer ophemelde.... Ik vind jou altijd ernstig positief over je werk.. en hun diensten...
Vandaar, als ik dan vragen lees van jou over internetproviders, ik automatisch link ...
Dus geen sneer. Gewoon mijn mening.
Ok en een mening mag
En ik vind mijn werk op het moment echt K. Dus het zou geen moment in mij opkomen om het op te hemelen. Het is werk en ik ben even klaar met het bedrijf. Zie, ik heb ook mijn momenten.
Gast- Gast
Gelukkig.....
Want soms ervaar ik het een beetje 'over the top' ... Maar geloof me, als ik echt zou bitchen of sneren, wist je het direct.
Ik ben namelijk nogal rechtstreeks in die dingen.
Want soms ervaar ik het een beetje 'over the top' ... Maar geloof me, als ik echt zou bitchen of sneren, wist je het direct.
Ik ben namelijk nogal rechtstreeks in die dingen.
Gast- Gast
Jordana schreef:Dolores schreef:Lief=lief
Schat, Ik heb vanavond ook met een vriend van aan de telefoon gezeten die mij echt liet huilen. Even mij liet uitpraten en uithuilen. Ik kon niet meer doen alsof alles goed was. Ik moest mijn ei kwijt.
Maar lieve J, soms.... gunst hoe zeg ik dat...
Ik heb echt wel mensen die er willen zijn in alle opzichten. Maar sommige dingen kan een ander niet troosten, beter maken. Er is gewoon soms niks wat iemand kan doen/zeggen wat helpt of maar een beetje effectief is.
Gast- Gast
Oh echt tuurlijk, zit de hele avond al tegen een hormonale jankbui aan, komt die niet, besluit ik om te gaan slapen komt ie. Dus blijf voorlopig nog maar even meekletsen hier.
voor Do gewoon omdat het kan. En als andere mensen zin hebben om te knuffelen, heb nog wel meer knuffels om uit te delen dus roept u maar!
voor Do gewoon omdat het kan. En als andere mensen zin hebben om te knuffelen, heb nog wel meer knuffels om uit te delen dus roept u maar!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik een jankbui voel aankomen kijk ik altijd een filmpje van Frank en Frey. Succes gegarandeerd!
Gast- Gast
terug voor May...
o en ook eentje voor Jordana en voor TD en voor CC en voor Lexie
En eentje voor ABE
En alvast maar eentje voor Reevster en Smikkie
o en ook eentje voor Jordana en voor TD en voor CC en voor Lexie
En eentje voor ABE
En alvast maar eentje voor Reevster en Smikkie
Gast- Gast
Voor mij een ?
Wat lief, Dolorus
Eentje terug voor jou, die zal je zelf ff wat harder nodig hebben. Nu ben jij even aan de beurt om alle knuffels aan te nemen!
Wat lief, Dolorus
Eentje terug voor jou, die zal je zelf ff wat harder nodig hebben. Nu ben jij even aan de beurt om alle knuffels aan te nemen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: