Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen vrijdag!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Snoes do 23 mei 2013 - 18:29

Goedemorgen dames!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik lig nu nog even in bed te laptoppen, ga er zo uit en nog wat dingetjes in huis doen, wachtend tot mijn zoontje wakker wordt. Als hij op tijd wakker is, ga ik nog even langs Sanne-84 en daarna sowieso mijn schoonouders van de luchthaven halen.

Vanavond om 17u moet ik nog naar de fysio met hem en daarna genieten van het weekend met z'n drietjes.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen vrijdag! Empty Re: Goedemorgen vrijdag!

Bericht  Ibbeltje do 23 mei 2013 - 18:31

Heej SNoeske smile Lekker laptoppen in bed smile Veel plezier bij Sanne-84 als je er heen gaat.

Ik heb net hardgelopen, ga dadelijk naar vriendin en vanmiddag mag ik nog werken. Dus dag zit wel weer vol Wink

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Nyx do 23 mei 2013 - 18:35

Goedemorgen!

Over drie en een half uur mag ik naar de huisarts. Wachten duurt echt lang. Vooral omdat het voor mij niet zo hoeft, dat bezoekje, maar de huisarts wil me eens in de zoveel weken zien.

Vandaag ben ik uit mijn comfortzone gestapt en heb ik uit mezelf die leuke jongen gewappt. Doodeng, want ik krijg natuurlijk nooit snel genoeg een berichtje terug. Pfft!

Nou ja, fijne dag iedereen!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Ibbeltje do 23 mei 2013 - 18:37

Nyx succes dan bij de huisarts. Wel fijn dat hij controle wil houden over je. AL snap ik dat het voor jou niet elke keer hoeft Wink

Ben benieuwd of je gauw een berichtje terug krijgt smile Waar ken je deze jongen van?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 23 mei 2013 - 18:39

Dankjewel Ibbeltje. Ik lag al vanaf 4u30 wakker, en kon niet meer slapen, dus heb de laptop er maar bij gepakt. Veel plezier bij je vriendin!

Nyx, succes bij de huisarts!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Nyx do 23 mei 2013 - 18:41

Van de kroeg, alweer acht jaar geleden. Hij is mijn ex en hij heeft altijd het contact onderhouden. Ik heb werkelijk waar nog nooit iets uit mezelf gestuurd. En dacht dat als ik nu wat wilde, dat ik ook eens initiatief moet tonen en dat het niet altijd van zijn kant moet komen. Ik doe mijn best, maar helpt niet echt als hij niet snel genoeg antwoord. Zenuwen! Hoe erg!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje do 23 mei 2013 - 18:46

Goedemorgen! Ik ga zo meteen werken tot ongeveer 12.30 uur. Dan lekker weekend! Ik ben er wel aan toe, want ik was zowel woensdag- als donderdagavond pas om 22.30 uur thuis van mijn werk, terwijl ik gewoon om 8.30 uur begonnen was.

Vanmiddag ga ik even kijken voor nieuwe hardloopschoenen, want ik heb het idee dat deze niet zo goed meer dempen. Daarna boodschappen doen.

Vanavond onder de zonnebank en daarna lekker met een tijdschrift/boek en een wijntje op de bank.

Laatst aangepast door Zonnetje op do 23 mei 2013 - 18:46; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Ibbeltje do 23 mei 2013 - 18:46

SNoes dat is ook al vroeg...ik rond 5 uur ook. Maar kon niet meer blijven liggen, moest plassen. EN dank je komt goed smile

Nyx aaah oke. Nou ik duim voor je Very Happy HEt is nu alleen nog best vroeg dus waarschijnlijk slaapt hij nog? :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje do 23 mei 2013 - 18:47

Zonnetje schreef:Goedemorgen! Ik ga zo meteen werken tot ongeveer 12.30 uur. Dan lekker weekend! Ik ben er wel aan toe, want ik was zowel woensdag- als donderdagavond pas om 22.30 uur thuis van mijn werk.
Vanmiddag kijken voor nieuwe hardloopschoenen, want ik heb het idee dat deze niet zo goed meer dempen. Daarna boodschappen doen.
Vanavond onder de zonnebank en daarna lekker met een tijdschrift/boek en een wijntje op de bank.

Oh jeetje zo laat thuis ...dat is niet fijn. Snap dat je dan wel aan weekend toe bent.
Geniet van je avond onder de zonnebank en met je wijntje en tijdschrift/boek op de bank smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx do 23 mei 2013 - 18:49

Haha, Ibbel! Hij is wakker, want hij is al aan het werk. smile Ons gesprek eindigde gisteravond niet zo gezellig. Hij zei iets heel liefs en ik antwoorde daar iets te snibbig op met 'Nou, dan weet ik dat ook weer'. Ik bedoelde er niets mee, en al helemaal niet snibbig, maar een andere woordkeuze was handig geweest. Ach, ik ga er maar vanuit dat hij me kent. Wat ik dan wel weer zeker weet. Maar goed, we wachten af. smile
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snirp do 23 mei 2013 - 18:52

Goedemorgen dames!
Wat een activiteit al zo op de vroege morgen smile.
Ibbeltje, goed bezig hoor, zo vroeg ook al hardgelopen... Lekker begin van de dag!
Nyx, spannend! Wel stoer dat je hem hebt ge-appt!

Ik stap over een uurtje in de auto voor een weekendje wijnproeven in Duitsland, met vrienden.
Erg veel zin in, mooi het wijnrek weer even volladen Wink
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Ibbeltje do 23 mei 2013 - 18:53

Ooh oke. Oh vervelend dat het gisterenavond zo eindigde. Hopelijk valt t allemaal mee en krijg je dadelijk berichtje terug .
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: