Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
+52
Yzma
Joli86
Try
Olijfje
M-G
Caroow
Jerry
mangomeisje
Eris
Minx
dr_oupy
Lieke128
Eve
Guus
Serena
smooch
Ugly Betty
TukTuk
Merai
Laquisia
mzcharlotte
Snoopy
Lady4
Inge
TwistedAngel
JustMeDaan
sonly
Printje
Alias
Lejow
Jordana
Tazz
Highway
Flippin' Bitch
_Lacey_
Mizz_S
Moon
Angela_1986
girli
Lynn_
Ambivalence
Susan
Bliss
Zwerver
Mint
BJA
SuperGrover
Leska
Mari
Poisongirl
VeryCherry
Feline
56 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Wat heb je altijd verkeerd gedacht?
Oke edit:
Inderdaad birgit ! Ik had het ook daarvan en daarom dacht ik dat dus. Mijn vriend zei ook altijd dat het van de plant af kwam.
Inderdaad birgit ! Ik had het ook daarvan en daarom dacht ik dat dus. Mijn vriend zei ook altijd dat het van de plant af kwam.
Laatst aangepast door wc-eend op do 24 feb 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Weet je dat nu wel?Angela_1986 schreef:En de werking van stoplichten snapte ik ook niet...
Gast- Gast
Geloof me, dat doet half Nederland..CherrieLola schreef:Toen mijn broertje de topo van Friesland kreeg dacht hij serieus dat je Joure uitspreekt als Zjoeré, whahaha.
Gast- Gast
JustMeDaan, dat is ook iets heel anders.. Dit gaat over een gewone doodnormale automaat
Laatst aangepast door _Donnaa op do 24 feb 2011 - 11:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
+1TwistedAngel schreef:ben zwaar verbijsterd over Boes Boes.. Ik weet niet beter dat het over de zandbak gaat!! GAAF!
Ik dacht dat ook altijd :o
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb jaren gedacht dat het karoake was.. Ik zeg het nog wel eens, perongeluk!
Gast- Gast
Hilarisch topic dit!
Ik ben er deze week achter gekomen wat het principe is achter een driedeurs of een vijfdeurs auto. Ik dacht altijd dat het met de vorm van de kofferbak te maken had en snapte nooit hoe mensen dit uit elkaar konden houden. Ik werd er deze week door collega's fijntjes opgewezen dat het dáár niks mee te maken heeft, wel met het feit of een auto twee achterdeuren heeft of niet.
En serieus, terwijl ik dit typ moet ik weer nadenken over hoe het nou ook alweer zat..
Ik ben er deze week achter gekomen wat het principe is achter een driedeurs of een vijfdeurs auto. Ik dacht altijd dat het met de vorm van de kofferbak te maken had en snapte nooit hoe mensen dit uit elkaar konden houden. Ik werd er deze week door collega's fijntjes opgewezen dat het dáár niks mee te maken heeft, wel met het feit of een auto twee achterdeuren heeft of niet.
En serieus, terwijl ik dit typ moet ik weer nadenken over hoe het nou ook alweer zat..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Haha leuk topic!
Ik begreep vroeger de uitdrukking onder het mes niet. Ik las een brief van kennissen (gericht aan m'n ouders) en die man was door z'n enkel gegaan en als het niet snel verbeterde dan moest hij onder het mes. Ik dacht serieus dat zijn enkel +voet er af gehaald zou worden.
Ik begreep vroeger de uitdrukking onder het mes niet. Ik las een brief van kennissen (gericht aan m'n ouders) en die man was door z'n enkel gegaan en als het niet snel verbeterde dan moest hij onder het mes. Ik dacht serieus dat zijn enkel +voet er af gehaald zou worden.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik had het laatst met de plaats Nuenen, ik sprak het uit als Nu-een-nun, terwijl het blijkbaar gewoon gangbaar is om Nun-nen te zeggen..
Gast- Gast
Susan schreef:Bij het nummer YMCA van The Village People zingen ze 'young man, I was once in your shoes' in plaats van 'young man, I was watching your shoes'.
Zo gay als dat het nummer is, had dat best gekund eigenlijk.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dat Alfred Jodokus Kwak gebaseerd is op de 2e wereldoorlog.
Gast- Gast
Storm schreef:Dat Alfred Jodokus Kwak gebaseerd is op de 2e wereldoorlog.
Huh?
Gast- Gast
Hahaha.. 5-deurs = 4 deuren + kofferbakLady4 schreef:
3-deurs = 2 deuren + kofferbak
Dus ergens zat je met je kofferbak wel goed..
Gast- Gast
Ja het schijnt gebaseerd te zijn op de 2e wereld oorlog ofzo.Alex167 schreef:Storm schreef:Dat Alfred Jodokus Kwak gebaseerd is op de 2e wereldoorlog.
Huh?
Hier even een stukje:
Zo evolueert het karakter Dolf, die Alfred aanvankelijk nog als vriend ziet, al gauw in een evenbeeld van Adolf Hitler, hoewel hij veelal gekleed gaat in een napoleontisch uniform. Dolf is leider van de Kraaienpartij, welke sterke overeenkomsten kent met de NSDAP en later een oorlog start op een manier die veel doet denken aan nazi-Duitsland in de Tweede Wereldoorlog. Dolf, wiens naam ook lijkt op Adolf, past zelfs rassenleer toe, ondanks het feit dat ook hij half kraai, half merel is. Zijn afkomst is onduidelijk, waardoor Dolf zijn gele merelsnavel zwart moet kleuren om op een echte kraai te lijken. Toch wordt Dolf in het begin van de serie op een genuanceerde manier benaderd, alsof hij slachtoffer is geworden van een moeilijke jeugd.
Gast- Gast
Oh, ik dacht dat jij bedoelde dat jíj dacht dat het gebaseerd was op de Tweede Wereldoorlog. Maar dat schijnt dus écht zo te zijn? Wat raar joh, zo heb ik het helemaal nooit bekeken. Zal wel iets te maken hebben met mijn kinderlijke onschuld, haha.
Gast- Gast
Ja A.J.K is ook gebaseerd op nog meer maatschappelijke problematiek. Ook de apartheid en walvisvaart komen erin voor.Alex167 schreef:Oh, ik dacht dat jij bedoelde dat jíj dacht dat het gebaseerd was op de Tweede Wereldoorlog. Maar dat schijnt dus écht zo te zijn? Wat raar joh, zo heb ik het helemaal nooit bekeken. Zal wel iets te maken hebben met mijn kinderlijke onschuld, haha.
Gast- Gast
Wow, wat een diepgaand 'kinder'programma zeg ... Voortaan kijk ik het waarschijnlijk met een heel andere visie.
Gast- Gast
Ik dacht vroeger dat de NP, die staat voor Niet Parkeren, stond voor Nederlandse Parkeerplaats.
Toen ik een jaar of 8 was en voor de lol make- up, binnenhuis mocht gebruiken, smeerde ik de mascara op mijn wenkbrauwen.
Een vriendin van mij zong bij het liedje ''Who let's the dog out'', altijd uit volle borst mee ''Oeehh lekker dansen''.
Toen ik een jaar of 8 was en voor de lol make- up, binnenhuis mocht gebruiken, smeerde ik de mascara op mijn wenkbrauwen.
Een vriendin van mij zong bij het liedje ''Who let's the dog out'', altijd uit volle borst mee ''Oeehh lekker dansen''.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
_Donnaa schreef:Hahaha.. 5-deurs = 4 deuren + kofferbakLady4 schreef:
3-deurs = 2 deuren + kofferbak
Dus ergens zat je met je kofferbak wel goed..
Ik dacht dus dat het te maken had met de kofferbak-deur-vorm zeg maar. Of die half open gaat of helemaal
Zo
Of zo
Lady4- Ratel
Ohhh, dan heb je het over het auto type haha.. Een Sedan, Hatchback of Coupé bijvoorbeeld.. Dat heeft te maken met de kofferbak, hahaLady4 schreef:
Ik dacht dus dat het te maken had met de kofferbak-deur-vorm zeg maar. Of die half open gaat of helemaal
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohhh, dan heb je het over het auto type haha.. Een Sedan, Hatchback of Coupé bijvoorbeeld.. Dat heeft te maken met de kofferbak, hahaLady4 schreef:
Er gaat een wereld voor me open, haha!
Lady4- Ratel
Ik heb als klein kind heel lang gedacht dat de wereld alleen uit ons dorp en het dorp ernaast bestond. Als mensen het dan over Chinezen hadden, stelde ik me altijd voor dat die in het andere dorp woonden
Ook heb ik heel lang gedacht dat André Hazes in dat andere dorp woonde (logisch, hij woonde niet bij ons in het dorp haha ).
Totdat we met school (met de bus) naar gym en zwemles gingen. Toen werd mijn wereld met 2 andere dorpen uitgebreid en toen ben ik langzaam de wereld verder gaan ontdekken.
Ook heb ik heel lang gedacht dat André Hazes in dat andere dorp woonde (logisch, hij woonde niet bij ons in het dorp haha ).
Totdat we met school (met de bus) naar gym en zwemles gingen. Toen werd mijn wereld met 2 andere dorpen uitgebreid en toen ben ik langzaam de wereld verder gaan ontdekken.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Darcy schreef:Hier zaten trouwens ook een paar namen bij waarvan ik altijd dacht dat ze gewoon zo heetten Van sommige begrijp ik niet dat ze hun naam hebben veranderd!
Cilly Dartell - Priscilla Veltmeijer
Linda van Dyck - Linda de Hartogh
Esther Hart - Katinka Hartkamp
Mariska Hulscher - Anna van der Klis
Liesbeth List - Elisabeth Driessen
Fay Lovski - Fay Luyendijk
Imca Marina - Hendrikje
Victor Reinier - Victor Nieuwenhuijzen
Van deze mensen snap ik echt niet waarom ze hun naam hebben veranderd? Of je nou Mariska Hulscher heet, of Anna van der Klis? Raar.
Spuit 11: Ik denk eigenlijk dat het ook wel iets te maken heeft met privacy. Als ze een bestelling doen/hotel boeken/noem maar op dan is het wel handig dat er niet meteen 8 fotografen meekomen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
SunnyScience schreef:Ik had het laatst met de plaats Nuenen, ik sprak het uit als Nu-een-nun, terwijl het blijkbaar gewoon gangbaar is om Nun-nen te zeggen..
Hahaha, dat is net als met de mensen die de file's voorlezen
Hier is een plaatsje dat Sint Michielsgestel (je zegt Sint Miegulsgestel) heet maar de meeste lezen dat steevast voor als
Sint Miegiels Gestèl.
Gast- Gast
Oh en zo hebben we ook nog Oisterwijk (je zegt oosterwijk) en Oirschot (je zegt oorschot).
Maar zij spreken het letterlijk uit
Maar zij spreken het letterlijk uit
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht
» Korter zwanger dan gedacht?
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
» Korter zwanger dan gedacht?
» heb je te makkelijk over het moederschap gedacht?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» hoe word hier gedacht over 2012
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: