Babyarmbandje
+6
PiP
Puggle
sanne-84
Printje
meisjesmama
Tania
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyarmbandje
Weet iemand waar je armbandjes voor baby's kan kopen? Ik zie er wel veel maar allemaal met naam of met parels/bedels. Ik wil gewoon een simpel zilver armabandje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Babyarmbandje
Gewoon bij de juwelier..
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
Haha ja snap ik maar ik kom voorlopig niet bij de winkels dus ik hoopte eigenlijk op een online winkel.
Tania- Ratel
Ohhh Haha dat begreep ik niet.
Gewoon bij in google zilveren armband in tikken kom je er genoeg tegen en dan voor de check even op de webshop google of je niets raars tegen komt.
Gewoon bij in google zilveren armband in tikken kom je er genoeg tegen en dan voor de check even op de webshop google of je niets raars tegen komt.
Laatst aangepast door meisjesmama op ma 20 mei 2013 - 22:23; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama- Kletskop
Nee ik had het er ook niet zo duidelijk neergezet
Tania- Ratel
Geen idee, wij hebben hem ook vd juwelier.
Wil ik meteen even je topic misbruiken voor een vraag van mij, sorry Tania;)
Wij hebben voor N een naamarmbandje gekregen, zo'n babyding zeg maar. Maar madammeke heeft inmiddels zo'n dikke spekpolsjes dat het bijna niet meer past. ZOu je zoiets langer kunnen maken?
Wij hebben voor N een naamarmbandje gekregen, zo'n babyding zeg maar. Maar madammeke heeft inmiddels zo'n dikke spekpolsjes dat het bijna niet meer past. ZOu je zoiets langer kunnen maken?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hoe lang is N. haar armbandje Printje? Ik zie nu een leuk armbandje maar die is 16 cm. dat lijkt me nogal lang. Ik denk dat je hem wel langer kunt laten maken bij de juwelier hoor.
Tania- Ratel
Euh geen idee, echt zo'n klein babyding is het. Maar volgens mij geen 16 cm. Zal eens ff meten.
Edit; gemeten en het is 11 cm. Ze past het niet meer goed om helaas, vanmiddag na het cb misschien ff langs de juwelier.
Edit; gemeten en het is 11 cm. Ze past het niet meer goed om helaas, vanmiddag na het cb misschien ff langs de juwelier.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje, zou dat niet mogelijk zijn om er een stukje aan te laten zetten? E heeft ook een armbandje, en daar zit nu een verlengstukje aan (op de kleinste stand is het nu redelijk tegen het krappe aan, maar op de stand groter is het alleen veel te groot)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Bij lucardi hebben ze ook armbanden voor baby's en kinderen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hier konden ze hem niet echt verlengen, alleen een extra ringetje erbij aan zetten.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb bij www.lucardi.nl armbandjes besteld voor neefje en nichtje. Ze graveren daar ook.
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Printje schreef:Geen idee, wij hebben hem ook vd juwelier.
Ja, dat kan.
D heeft er sinds haar eerste dag al 1 om en die laat ik af en toe langer maken.
Ze is nu ruim 2,5 en draagt hem nog gewoon elke dag.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben voor haar eerste verjaardag een maat groter gevraagd, die andere pastte ze ook niet meer, én haar naam was er helemaal afgesleten Ze draagt nu dus een formaat groter, vanaf dag 1 heeft ze al een armbandje om.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hm ik denk dat ik toch nog maar even wacht tot we weer bij een juwelier in de buurt zijn dan kan ze ze gewoon even passen. Dat is toch wel makkelijker dan via internet.
Tania- Ratel
Hier hebben we een armbandje van Lucardi.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nou het is deze geworden. Niet zo'n duidelijke foto maar het is een soort kinderpandora. Ze heeft een paars/roze bedel en een vlindertje. Ze is er erg blij mee
Tania- Ratel
Ooooh die is echt gaaf, een kinderpandora
Printje- Lady Post-a-lot
Die heeft mijn dochter ook, een Bellini.
meisjesmama- Kletskop
Ohhhh, nu wil ik een dochter. En d'n krijgt ze op d'r eerste verjaardag zo'n armband, en elke keer komen er bedels aan die symbool staan voor een speciale gebeurtenis... Geboorte, eerste verjaardag, geboorte broertje/zusje, naar school, zwemdiploma, etc etc.
Gast- Gast
Lennox schreef:Ohhhh, nu wil ik een dochter. En d'n krijgt ze op d'r eerste verjaardag zo'n armband, en elke keer komen er bedels aan die symbool staan voor een speciale gebeurtenis... Geboorte, eerste verjaardag, geboorte broertje/zusje, naar school, zwemdiploma, etc etc.
grrrrr nu heb je me een te leuk idee gegeven.... nu wil ik dat ook zo doen hahaha. Alleen geboorte broertje/zusje skip ik.
Printje- Lady Post-a-lot
En dan vind ik deze heel mooi symbool staan voor de geboorte, is de bedel van Unicef, de opbrengst gaat ook naar hun toe.
Gast- Gast
Onze dochter kreeg hem voor haar 3de verjaardag en kreeg van ons 2 bloemstoppers en 1 auto (daar is ze weg van) en van opa en oma een lieveheersbeestje (haar lievelingsdier). Waarschijnlijk moet ze nog geopereerd worden en dan wil ik haar een engel of budha geven..
meisjesmama- Kletskop
Zeg Lennox, hou eens op
Printje- Lady Post-a-lot
Oh Lennox, die wil ik ook
Ik vind het zo handig dat je steeds een groter armbandje kan kopen en dan die bedels daar weer op kan doen. Zo kan ze er lang mee doen.
Ik vind het zo handig dat je steeds een groter armbandje kan kopen en dan die bedels daar weer op kan doen. Zo kan ze er lang mee doen.
Tania- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: