Verdwaald kind teruggebracht
+17
Luce
Darius
Linnie1985
Océane
Twellie
Hoochie
Tazz
Caramba
Slakje
Printje
Sea of Trees
Tania
Siamsa
Aoi
Lady Starstruck
Liadan
Lejow
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Verdwaald kind teruggebracht
Rood schreef:Volgens mij doen sommige ouders ook extra laconiek over hun 'fouten', omdat ze zich al schuldig genoeg voelen.
Dat zou bij deze vader zo maar eens kunnen kloppen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Beetje raar van die vader idd...
Op onze camping in Italie hebben we een keer een verdwaald kindje gevonden. Mijn vriend die is met dat meisje gaan zoeken en had haar vader gevonden die wel bezorgd was.
Op onze camping in Italie hebben we een keer een verdwaald kindje gevonden. Mijn vriend die is met dat meisje gaan zoeken en had haar vader gevonden die wel bezorgd was.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Nou, de tactiek van vader begrijp ik wel, maar zorg er dan voor dat je je kind niet uit het oog verliest.
Ik ben L 1 keer een halve minuut kwijt geweest in de supermarkt, en hij kwam net weer aanlopen. Net op tijd, anders was ik gaan gillen en was ik helemaal in paniek geweest. Dus drie kwartier je kind kwijt, dat had ik vast niet overleefd.
Ik ben L 1 keer een halve minuut kwijt geweest in de supermarkt, en hij kwam net weer aanlopen. Net op tijd, anders was ik gaan gillen en was ik helemaal in paniek geweest. Dus drie kwartier je kind kwijt, dat had ik vast niet overleefd.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ook niet!
Ben de oudste een paar weken terug 10 minuten kwijt geweest in de Ikea. Was hij verstoppertje aan het spelen met ons en mijn man had ineens zo'n ingeving om 'Maak eens een geluidje!' te roepen waar hij op antwoordde. Maar op zijn naam reageerde hij niet. Het was druk en ik was echt half in paniek. Bah.
Ben de oudste een paar weken terug 10 minuten kwijt geweest in de Ikea. Was hij verstoppertje aan het spelen met ons en mijn man had ineens zo'n ingeving om 'Maak eens een geluidje!' te roepen waar hij op antwoordde. Maar op zijn naam reageerde hij niet. Het was druk en ik was echt half in paniek. Bah.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
K. blijft echt altijd bij ons, vind veel mensen bij elkaar helemaal niet leuk.
Tot afgelopen Koninginnedag. We liepen op een vrijmarkt, stonden bij een kraampje en floep, weg was ze. Zij liep verder, dacht dat wij dat ook deden, pas 150 meter verderop kwam ze erachter dat wij niet meer bij haar liepen.
Wij waren beiden al aan het zoeken, denk dat het al met al 5 minuten geduurd heeft dat we haar terug vonden, maar dat waren wel de verschrikkelijke 5 minuten uit mijn leven.
Normaal is T altijd de wegloper, die sjouwt net als het jongetje in de OP er vrolijk op los. Die houden we dus ook als een havik in de gaten bij dit soort gelegenheden. K minder, want die blijft altijd bij ons.. Niet dus. echt in minder dan een seconde zijn ze foetsie.
Tot afgelopen Koninginnedag. We liepen op een vrijmarkt, stonden bij een kraampje en floep, weg was ze. Zij liep verder, dacht dat wij dat ook deden, pas 150 meter verderop kwam ze erachter dat wij niet meer bij haar liepen.
Wij waren beiden al aan het zoeken, denk dat het al met al 5 minuten geduurd heeft dat we haar terug vonden, maar dat waren wel de verschrikkelijke 5 minuten uit mijn leven.
Normaal is T altijd de wegloper, die sjouwt net als het jongetje in de OP er vrolijk op los. Die houden we dus ook als een havik in de gaten bij dit soort gelegenheden. K minder, want die blijft altijd bij ons.. Niet dus. echt in minder dan een seconde zijn ze foetsie.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik ben mijn zoontje ook een keer kwijt geraakt. Denk dat hij 2,5/3 ofzo was. Midden in de Kwantum.
Eerst ben ik een keer de hele winkel door gaan zoeken, maar toen ik hem nog niet had gevonden raakte ik echt bijna in paniek.
Die winkel zit aan een vrij drukke straat, dus ik was bang dat hij zo de straat opgerend was.
Toevallig kwam ik buren van mijn ouders tegen die ook gingen helpen met zoeken. Maar vlak daarna hoor ik ineens ergens Mama vandaan komen en gaat een kledingkast een klein stukje open. Had hij zich dus verstopt in een kledingkast.
Wat was ik toen blij dat hij weer terug was!!!
Eerst ben ik een keer de hele winkel door gaan zoeken, maar toen ik hem nog niet had gevonden raakte ik echt bijna in paniek.
Die winkel zit aan een vrij drukke straat, dus ik was bang dat hij zo de straat opgerend was.
Toevallig kwam ik buren van mijn ouders tegen die ook gingen helpen met zoeken. Maar vlak daarna hoor ik ineens ergens Mama vandaan komen en gaat een kledingkast een klein stukje open. Had hij zich dus verstopt in een kledingkast.
Wat was ik toen blij dat hij weer terug was!!!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik was Tomas afgelopen week kwijt in het zwembad. Edit: niet in het water gelukkig, maar hij rende plotseling weg toen we langs het bad liepen. Ik stond binnen tien tellen met betraande wangen bij het personeel of ze wilden helpen zoeken. Wat was ik in paniek! Hij bleek ergens om een hoekje te staan kijken naar de glijbaan (die hij veel te eng vindt, de held).
Laatst aangepast door Filoria op do 23 mei 2013 - 1:08; in totaal 2 keer bewerkt
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wat geniaal van je man!Luce schreef:Ik ook niet!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb vorige maand ook een jongetje van een jaar of 6 terug gebracht bij zijn papa. Hij was erg dankbaar, en heeft wel 10 keer gezegd dat hij zo blij was dat we voor hem gezorgd hadden.
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Vandaag op het werk zag ik een huilend jongetje lopen. Ik ben naar hem toegelopen en hij bleek zijn ouders kwijt te zijn. Ik heb hem om laten roepen en na een paar minuten kwamen zijn ouders aangelopen en namen hun zoontje in hun armen. Ik kreeg er gewoon de tranen in mijn ogen van, zo lief! Een mevrouw die naast mij stond zei: 'pfff ouders moeten ook gewoon op hun kinderen letten!!' (Er is altijd wel een andere klant die net nodig vindt iets negatiefs over de desbetreffende ouders te zeggen. En niet tegen de ouders zelf natuurlijk, neeee gewoon tegen een medewerkers).Toen de ouders van het jongetje uitgeknuffeld waren kwamen ze nog maar mij toe en zeiden ze: "Wij waren altijd van die ouders die dachten 'je raakt je kind toch niet kwijt? Dat zal mij nooooit overkomen', en nu overkomt het ons ook, het kan echt iedereen overkomen!!" Zo zie je maar weer.....
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Help ons kind is te dik
» "Ik wil een kind met jou"
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Help ons kind is te dik
» "Ik wil een kind met jou"
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: