Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zal me vast weer aanstellen, maar..

+7
Sterre
Caro
boekenwurm83
Polly
Susan
Winegum
Try
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik zal me vast weer aanstellen, maar.. - Pagina 2 Empty Re: Ik zal me vast weer aanstellen, maar..

Bericht  Caro do 24 feb 2011 - 22:22

Misschien denk ik dan weer tever door, maar in hoeverre wil hij jou deel uit laten maken van zijn leven? Je bent geen fling, geen chick die zomaar even langskomt dus ik neem aan dat jullie in ieder geval deel uit willen maken van elkaars toekomst.
Dan horen dit soort dingen erbij. Dan horen verjaardagen van vrienden erbij omdat je in elkaars leven bent. Ik vraag me af in hoeverre jouw vriend dat ziet: of hij een gedeelde toekomst voor zich ziet en hoe hij denkt dat die eruit ziet..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zal me vast weer aanstellen, maar.. - Pagina 2 Empty Re: Ik zal me vast weer aanstellen, maar..

Bericht  Sterre do 24 feb 2011 - 23:29

Caro schreef:Misschien denk ik dan weer tever door, maar in hoeverre wil hij jou deel uit laten maken van zijn leven? Je bent geen fling, geen chick die zomaar even langskomt dus ik neem aan dat jullie in ieder geval deel uit willen maken van elkaars toekomst.
Dan horen dit soort dingen erbij. Dan horen verjaardagen van vrienden erbij omdat je in elkaars leven bent. Ik vraag me af in hoeverre jouw vriend dat ziet: of hij een gedeelde toekomst voor zich ziet en hoe hij denkt dat die eruit ziet..

Ik ben het hier wel mee eens. Omdat jullie steeds tegen dezelfde dingen aan lopen, zou ik het gesprek ook op dit niveau tillen. Misschien dat dat hem echt aan het denken zet, dan moet hij wel nadenken over wat hij wil. Ik heb het dagtopic niet gevolgd, maar heb je alweer iets van hem gehoord? Ik hoop dat jullie snel kunnen praten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 1:23

Caro schreef:Misschien denk ik dan weer tever door, maar in hoeverre wil hij jou deel uit laten maken van zijn leven? Je bent geen fling, geen chick die zomaar even langskomt dus ik neem aan dat jullie in ieder geval deel uit willen maken van elkaars toekomst.

+1. En dat gesprek zou ik nog wel even laten wachten totdat jullie samen zijn en niet via de telefoon, msn, mail etc. etc.
Vervelend is het wel.

Gast
Gast

Bericht  Julia vr 25 feb 2011 - 6:30

Vervelend voor je, het lijkt me een erg akelig gevoel. Wat me vooral opviel in je verhaal is dat je aangaf dat je bang was om ruzie te krijgen en dat hij het uit maakt. Waarom ben je bang dat hij het uitmaakt? Dat moet je normaliter niet hebben..
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jeanette vr 25 feb 2011 - 12:40

Susan schreef:Ik snap het zinnetje wel, ik krijg eerlijk gezegd ook een beetje een 'he's just not that into you' gevoel bij dit verhaal.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Yzma vr 25 feb 2011 - 14:32

Try, aangezien je het zelf in je topictitel zegt dat je misschien wel weer zal zeuren, misschien heeft het gezeur er wel mee te maken dat hij geen zin heeft dat jij mee gaat naar die verjaardagen. Misschien zijn het wel feestjes waar hij zich heel erg op verheugd en dat hij bang is dat het anders wordt omdat jij er bij bent. Want je bent wel onzeker wat hem betreft en zou het bijvoorbeeld vast niet leuk vinden als hij met andere vrouwen praat, waardoor hij zich geremd voelt of de sfeer er niet beter op wordt. En of mijn gedachtekronkel waar is of niet, laten we eerlijk zijn: je bent ook niet de makkelijkste, maar in dit geval vind ik dat hij fout zit. Of hij nou eerder een relatie heeft gehad of niet, hij kan je echt wel mee nemen naar een verjaardag, dat staat toch los van elkaar. En als hij je daar niet mee naar toe wil nemen, dan zit hij gewoon fout. Je hebt een relatie en je hoeft echt niet alles samen te delen en je hoeft echt niet overal mee naar toe, maar dit zijn gewoon de dingen die niet meer dan normaal zijn. Het lijkt er een beetje op alsof hij je niet in zijn leven wilt opnemen, maar alleen leuk met je wilt doet als het hem uitkomt of als het alleen iets is tussen jullie twee. Is het niet vooral ook gezeur als jij naar hem toe wilt gaan?
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 20:12

Ik sluit me aan bij Yzma's reactie. Persoonlijk zou ik er wel doodziek van worden als dit elke keer zo gaat. Eerst met kerst, dan met een verjaardag en vervolgens zelfs met zijn verjaardag? Daar zou je toch niet om moeten smeken voor je 'mag' komen? Maar kijk idd ook eens naar jezelf, in hoeverre heb jij hier je aandeel aan? Denk je dat het voor heem daadwerkelijk heel anders zal zijn als jij er wel of niet bij bent? Dan nog denk ik dat hij dat zou moeten aangeven hoor maar blijkbaar is hij niet zo'n goede prater of begrijp ik dat verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 0:42

Wat vervelend dat het steeds zo gaat Try! Is het misschien tijd om proberen dichter bij elkaar te gaan wonen? Dan ben je in 1x van dit gedoe af. Of ligt dat lastig met werk/studie?

Ik denk dat je er verder weinig aan kunt doen, behalve tegen hem zeggen dat je je er rot door voelt als hij steeds zo moeilijk doet over dit soort dingen.

Gast
Gast

Bericht  Winegum zo 27 feb 2011 - 4:01

Heb je hem nog gesproken?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Teddyaapje wo 2 maa 2011 - 1:44

Ik heb je eerdere verhalen niet gelezen en heb ook geen idee hoever jullie uit elkaar wonen en hoelang jullie samen zijn ofzo, maar ik vind dit verhaal een beetje klinken als wat ik met mn ex had. Op het verre reizen en tickets boeken enz na.
Het komt een beetje op me over alsof jij heel graag bij hem wil zijn en een beetje tegen hem opkijkt terwijl hij liever zijn eigen ding doet en je wat meer op afstand probeert te houden. Of jij meer van hem houdt als andersom zoals eerder werd gezegd kunnen we natuurlijk niet beoordelen maar dat jij meer moeite doet is wel duidelijk lijkt me.
Ik zou het er eens goed met hem over hebben (hoe hij het allemaal ziet en wil) en dan zou ik voor mezelf gaan bepalen of ik het ook echt wel zo zou willen. Als je helemaal gek op iemand bent heb je vaak de neiging "alles" van diegene te accepteren en jezelf weg te cijferen maar daar word je niet gelukkiger van.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: