Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
PrinsesBo schreef:M@niek schreef:En als er dan een topic zoals deze wordt geopend dan kun je natuurlijk de waarom vragen gaan verwachten!
Maar die komt vast wel weer terug...onder een andere naam
Net zoals Liva.
Ik zal wel weer iets gemist hebben maar is Liva ook foetsie?
Gast- Gast
Razz_ schreef:PrinsesBo schreef:M@niek schreef:En als er dan een topic zoals deze wordt geopend dan kun je natuurlijk de waarom vragen gaan verwachten!
Maar die komt vast wel weer terug...onder een andere naam
Net zoals Liva.
Ik zal wel weer iets gemist hebben maar is Liva ook foetsie?
En al weer terug.
Gast- Gast
Haha ja, ik denk ook wel dat het geweten mag zijn hoor, ze heeft zelf toch al aangegeven dat ze voorheen Liva was (G.iacomo)Storm schreef:O serieus?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Oh dus is G.iacomo Liva? jeetje, en ik maar denken dat G.iacomo hier al jaren kwam onder die naam..Snoes schreef:Haha ja, ik denk ook wel dat het geweten mag zijn hoor, ze heeft zelf toch al aangegeven dat ze voorheen Liva was (G.iacomo)Storm schreef:O serieus?
Gast- Gast
Aha ! Weet je wat ik me trouwens wel al een aantal weken afvraag.. Wie jij nou eigenlijk voorheen was Snoes !
Gast- Gast
Haha nou, ik weet het ook maar toevallig omdat ze zelf een topic had geopend dat ze het niet vol kon houden om hier niet te komen . Wel leuk iig dat ze gewoon weer terug is
Snoes- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Oh dus is G.iacomo Liva? jeetje, en ik maar denken dat G.iacomo hier al jaren kwam onder die naam..Snoes schreef:Haha ja, ik denk ook wel dat het geweten mag zijn hoor, ze heeft zelf toch al aangegeven dat ze voorheen Liva was (G.iacomo)Storm schreef:O serieus?
Ahw that's sad....
Gast- Gast
Razz_ - vroeger was ik altijd al Snoes (ofja, Snoesjeuh) en later op Yes ben ik een tijdje _Fergie_ geweest en nu ben ik weer gewoon Snoes
Snoes- Lady Post-a-lot
Haha, ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik de oeroude Snoes(jeuh) was
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik snap al die reacties over naamswisselingen en periodes verdwijnen niet zo...
Volgens mij is ze sinds ik op het forum zit (inmiddels alweer drie jaar ofzo?) maar een keer weggeweest en heeft ze alleen haar naam van CupKruidCake naar CKC afgekort omdat iedereen haar zo toch al noemde...
Ach, ik vind het jammer! Vond CKC vaak een leuke, luchtige toevoeging aan het forum!
Volgens mij is ze sinds ik op het forum zit (inmiddels alweer drie jaar ofzo?) maar een keer weggeweest en heeft ze alleen haar naam van CupKruidCake naar CKC afgekort omdat iedereen haar zo toch al noemde...
Ach, ik vind het jammer! Vond CKC vaak een leuke, luchtige toevoeging aan het forum!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:Ik snap al die reacties over naamswisselingen en periodes verdwijnen niet zo...
Ik dacht dat ze daarvoor nog iemand anders was.
Ik snap het idee van je account verwijderen ook niet zo. Maar goed, iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ooit mijn TMF-forumaccount verwijderd omdat ik problemen had met een ex vriendje die mij tot op internet aan toe stalkte..
Hij printte alle posts van mij uit en strooide ze rond aan iedereen die ze maar wilde lezen.
Ik had dus, onder een nickname, bepaalde dingen over de relatie opgeschreven en hoe ik me daar bij voelde. Mijn ex kwam daar niet heel rooskleurig in naar voren, hoewel ik hem nooit voor rotte vis ofzo heb uitgemaakt,. Dat was toen zo rot dat ik toen al mijn reacties heb gewist en vervolgens mijn account heb laten verwijderen.
Dus ja, ik kan wel begrijpen dat iemand zijn of haar account verwijdert, hoewel het bij CKC natuurlijk niet zo extreem hoeft te zijn. Wellicht hoefde het van haar gewoon niet meer, net als bij Lilith. Geen probleem toch?
Hij printte alle posts van mij uit en strooide ze rond aan iedereen die ze maar wilde lezen.
Ik had dus, onder een nickname, bepaalde dingen over de relatie opgeschreven en hoe ik me daar bij voelde. Mijn ex kwam daar niet heel rooskleurig in naar voren, hoewel ik hem nooit voor rotte vis ofzo heb uitgemaakt,. Dat was toen zo rot dat ik toen al mijn reacties heb gewist en vervolgens mijn account heb laten verwijderen.
Dus ja, ik kan wel begrijpen dat iemand zijn of haar account verwijdert, hoewel het bij CKC natuurlijk niet zo extreem hoeft te zijn. Wellicht hoefde het van haar gewoon niet meer, net als bij Lilith. Geen probleem toch?
Gast- Gast
Als je liever niet hebt dat je post op internet blijven staan moet je ze zelf verwijderen. Al zouden wij het willen, dan nog kunnen wij geen post verwijderen (alles tegelijk).Guattari schreef:Oh, dat wist ik niet. Wat kut als je dat liever niet zou willen. Thnx voor de info iig!Susan schreef:Maar je berichten blijven op dit forum gewoon staan als je account verwijderd is, je naam verandert alleen in 'Gast'. In quotes blijft je oude naam nog wel staan, denk ik.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Als je niet wilt dat bepaalde dingen op internet blijven staan dan vind ik eigenlijk dat je daar van te voren al over na moet denken voor je zoiets gaat posten. Iedereen weet de werking van internet en zeker op een forum als deze is het geen uitzondering als anderen je herkennen. Dan nog vind ik het je eigen schuld want jij was diegene die zoveel informatie neer zette.
Gast- Gast
Megara schreef:Als je niet wilt dat bepaalde dingen op internet blijven staan dan vind ik eigenlijk dat je daar van te voren al over na moet denken voor je zoiets gaat posten. Iedereen weet de werking van internet en zeker op een forum als deze is het geen uitzondering als anderen je herkennen. Dan nog vind ik het je eigen schuld want jij was diegene die zoveel informatie neer zette.
Ja, dat is waar! Ik had in mijn geval herkenbare gegevens zoals woonplaats en geboortedatum ingevoerd (voor iedereen zichtbaar). Dan is één plus één gauw twee.
Internetfora zijn en blijven (min of meer) openbare plaatsen, dus denk altijd goed na voor je dingen opschrijft.
Gast- Gast
Maar als je quotes weg wilt halen, dan moet je aan iedereen die jou heeft gequote gaan vragen of ze 'm weg willen halen. Dat zal even duren
Gast- Gast
Darcy schreef:Maar als je quotes weg wilt halen, dan moet je aan iedereen die jou heeft gequote gaan vragen of ze 'm weg willen halen. Dat zal even duren
En dat kan je dus voorkomen door wat minder persoonlijk te zijn.
Gast- Gast
Ja dat is waar, of te vragen of mensen niet willen quoten, maar goed ik neem me dat ook altijd wel voor maar soms komt het gewoon voor dat je het wél wilt doen. En om nou steeds te gaan pm-en... Mijn ervaring is in ieder geval dat hoe zeer je je ook voorneemt om anoniem te zijn, er toch weleens wat tussendoor glipt.
Gast- Gast
Ik vind ook niet dat je van mensen kunt verwachten dat ze er steeds bij stil gaan staan dat ze niks van jou mogen quoten. Als het zo belangrijk voor je is dat er niks van je is terug te vinden moet je misschien gewoon niet op een forum gaan zitten.
Laatst aangepast door Susan op vr 25 feb 2011 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 4 van 10
Permissies van dit forum: