Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
Jen_ schreef:M@niek schreef:En als er dan een topic zoals deze wordt geopend dan kun je natuurlijk de waarom vragen gaan verwachten!
Maar die komt vast wel weer terug...onder een andere naam
Joh maak je niet zo druk. Ze heeft dit topic niet eens zelf geopend, wel goed lezen.
Nou ik ben wel de laatste die me hier druk om maakt
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Nou ja, je zegt het toch in een topic over haar?
Zal ik er even een nieuw topic over openen dan?
Gast- Gast
Jeetje wat wordt er toch allemaal moelijk gedaan. Ze is weg en komt misschien vast wel weer een keer terug, of niet.
Gast- Gast
Jammer dat ze weg is, maar haar eigen keuze. Maar ik snap idd ook nooit zo waarom een account dan volledig verwijderd moet worden, is gewoon uitloggen en wegblijven niet een makkelijkere optie? Maar desondanks echt jammer, ik was wel erg benieuwd naar cupkruid-baby, strakjes.
Gast- Gast
M@niek schreef:Darcy schreef:M@niek schreef:En als er dan een topic zoals deze wordt geopend dan kun je natuurlijk de waarom vragen gaan verwachten!
Maar die komt vast wel weer terug...onder een andere naam
Ze heeft 'm niet zelf geopend hoor.
Dat weet ik, het maakt ook niet uit wie het topic opent, maar iedereen (nah jah de meeste dan) vragen zich dan toch af waarom ze niet meer op het forum komt en er zijn vast wel mensen die dat weten, en dan vind ik het altijd een beetje raar/vreemd dat dat dan niet gezegd mag worden (geldt niet alleen voor dit topic hoor).
Geld niet alleen voor dit topic zeg je, maar het geld helemáál niet voor dit topic. Niemand zegt toch dat de reden niet gegeven mag worden? De reden is namelijk gewoon dat ze er geen zin meer in had.
Gast- Gast
Maple schreef:Jammer dat ze weg is, maar haar eigen keuze. Maar ik snap idd ook nooit zo waarom een account dan volledig verwijderd moet worden, is gewoon uitloggen en wegblijven niet een makkelijkere optie? Maar desondanks echt jammer, ik was wel erg benieuwd naar cupkruid-baby, strakjes.
En je halve leven ondertussen op internet laten staan; althans dat is bij sommige forummers wel het geval natuurlijk. Zou ik ook nooit voor kiezen als het me 1 mailtje zou kosten om mijn account te laten verwijderen.
Gast- Gast
Sja, daar kan ik niet wakker van liggen. Als ik geen problemen heb met datgene wat er in mijn posts staat terwijl ik nog actief forum, waarom zou ik er dan ineens wél problemen mee moeten hebben als ik besluit weg te blijven? Ik begrijp dat niet zo. Je bent er zelf bij wat je online zet.Guattari schreef:Maple schreef:Jammer dat ze weg is, maar haar eigen keuze. Maar ik snap idd ook nooit zo waarom een account dan volledig verwijderd moet worden, is gewoon uitloggen en wegblijven niet een makkelijkere optie? Maar desondanks echt jammer, ik was wel erg benieuwd naar cupkruid-baby, strakjes.
En je halve leven ondertussen op internet laten staan; althans dat is bij sommige forummers wel het geval natuurlijk. Zou ik ook nooit voor kiezen als het me 1 mailtje zou kosten om mijn account te laten verwijderen.
Gast- Gast
Natuurlijk ben je daar zelf bij inderdaad, maar ik heb hier wel dingen staan waarvan ik het niet erg vind dat ze nú gelezen worden, maar waarvan ik het niet prettig vind als ze, ik zeg maar wat, de komende tien jaar nog na te zoeken zijn.
Gast- Gast
Oh, ik kan daar echt niet wakker van liggen. Die info die ik niet voor langere tijd online wil hebben, plaats ik niet, niet herkenbaar of ik vraag advies en wis mijn posts in het betreffende topic weer (al gebeurt dat laatste zelden tot nooit). Maar voor de rest kan het me echt geen drol schelen wat er van mij online te vinden is. Misschien dat ik me er daarom ook niets bij kan voorstellen
Gast- Gast
Als ik dit gemiep lees, kan ik me heel erg goed voorstellen dat ze ook gewoon niet meer terug komt..
Gast- Gast
Ik denk dat het gemiep een beetje uitvergroot wordt.Trisha schreef:Als ik dit gemiep lees, kan ik me heel erg goed voorstellen dat ze ook gewoon niet meer terug komt..
Gast- Gast
Nouja CKC zegt zelf 't gemuts van 't forum zat te zijn en dan volgt er een topic vol...
Juist. Gemuts
Maakt mij niet uit hoor, ik muts vrolijk mee. Maar lijkt mij dat CKC door dit topic nóg zekerder van d'r zaak is/wordt
Juist. Gemuts
Maakt mij niet uit hoor, ik muts vrolijk mee. Maar lijkt mij dat CKC door dit topic nóg zekerder van d'r zaak is/wordt
Gast- Gast
Ja, maar wordt juist dat gemuts niet een beetje onnodig als gemuts gezien? Er wordt hooguit een paar keer gevraagd waarom mensne hun account verwijderen, weggaan en weer terugkomen, en volgens mij (of althans op de pagina's die ik gelezen heb) was er niets daarvan persoonlijk richting CKC gericht, en zijn het vooral de anderen die die er volop tegeningaan en er daardoor een big issue en een discussie van maken.
Gast- Gast
Persoonlijk denk ik dat dit hele topic werkelijk 0,0000 invloed zal hebben op CKC's toekomstige beslissing om wel of niet terug te komen. Maar goed, dat is mijn idee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Sja, daar kan ik niet wakker van liggen. Als ik geen problemen heb met datgene wat er in mijn posts staat terwijl ik nog actief forum, waarom zou ik er dan ineens wél problemen mee moeten hebben als ik besluit weg te blijven? Ik begrijp dat niet zo. Je bent er zelf bij wat je online zet.Guattari schreef:Maple schreef:Jammer dat ze weg is, maar haar eigen keuze. Maar ik snap idd ook nooit zo waarom een account dan volledig verwijderd moet worden, is gewoon uitloggen en wegblijven niet een makkelijkere optie? Maar desondanks echt jammer, ik was wel erg benieuwd naar cupkruid-baby, strakjes.
Het maakt toch ook niet uit of je het al dan niet begrijpt. Het gaat ook niet om jouw keuze of voorkeur in deze, toch? Ik vind het persoonlijk een onprettig idee om nog iets van mezelf op een forum te hebben staan als ik er zelf niet meer kom, zelfs al is het nog zo nietszeggend en onschuldig. Oftewel: iedereen kan daarin verschillen en het heeft geen nut om iets te proberen te bevatten als het nooit een keuze voor jezelf zou zijn het op dezelfde manier te doen, lijkt me. Zoveel mensen, zoveel wensen.:-)
Gast- Gast
Maar je berichten blijven op dit forum gewoon staan als je account verwijderd is, je naam verandert alleen in 'Gast'. In quotes blijft je oude naam zelfs nog staan.
Laatst aangepast door Susan op do 24 feb 2011 - 8:20; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Misschien kunnen we dit hele forum dan ook maar meteen deleten? Ik dacht dat dát namelijk juist het idee van een forum was. Of nouja, althans, da's wel de reden waarin ik hier zit, in elk geval.Guattari schreef: het heeft geen nut om iets te proberen te bevatten
Gast- Gast
Oh, dat wist ik niet. Wat kut als je dat liever niet zou willen. Thnx voor de info iig!Susan schreef:Maar je berichten blijven op dit forum gewoon staan als je account verwijderd is, je naam verandert alleen in 'Gast'. In quotes blijft je oude naam nog wel staan, denk ik.
Gast- Gast
Maple schreef:Misschien kunnen we dit hele forum dan ook maar meteen deleten? Ik dacht dat dát namelijk juist het idee van een forum was. Of nouja, althans, da's wel de reden waarin ik hier zit, in elk geval.Guattari schreef: het heeft geen nut om iets te proberen te bevatten
Sorry ik ga niet mee in deze non-discussie.
Gast- Gast
Guattari schreef:
Oh, dat wist ik niet. Wat kut als je dat liever niet zou willen. Thnx voor de info iig!
Heb net even in een topic van CKC gekeken, je oude naam blijft dus staan in quotes.
Susan- Lady Post-a-lot
Jammer dat je het zo ziet, Guat.
Laatst aangepast door Maple op do 24 feb 2011 - 8:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar als je je account verwijdert dan staan al je posts toch nog wel online?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Maar als je je account verwijdert dan staan al je posts toch nog wel online?
Dat zegt Susan, ja dus.
Gast- Gast
Oh pardon. Spuit 11. Maar goed, ik vind het heel jammer dat ckc weg is.
Maar ik snap die accountverwijderingen ook nooit zo goed, maar goed iedereen zijn eigen ding:)
Maar ik snap die accountverwijderingen ook nooit zo goed, maar goed iedereen zijn eigen ding:)
Gast- Gast
Maple schreef:Jammer dat je het zo ziet, Guat.
Ik wil me best bij het topic zelf houden, maar voel niet de behoefte om all over the place te gaan om zo maar een discussie gaande te houden; dat geeft mij teveel het idee van discussiëren om het discussiëren.
Gast- Gast
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 3 van 10
Permissies van dit forum: