Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
Ik weet niet of je dit serieus bedoelt maar if so:Trisha schreef:Storm schreef:Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Oh en omdat jij dat vindt moet dat maar gewoon meteen? Tss..
Nee, niet meteen. Maar ik kan er niks aan doen dat ik de gesprekken tussen jou en Gloria nogal irritant vind
Gast- Gast
Dat snapt Guat wel, maar die heeft een hoog intelligent gevoel voor humor. Gelukkig ben ik zo slim dat ik 'm vat.Trisha schreef:Guat; ze neemt dit topic niet meer serieus en zoekt een relletje... Dus háár ook niet serieus nemen (in dit topic..)
Gast- Gast
Storm schreef:Ik weet niet of je dit serieus bedoelt maar if so:Trisha schreef:Storm schreef:Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Nee, niet meteen. Maar ik kan er niks aan doen dat ik de gesprekken tussen jou en Gloria nogal irritant vindt
Nah als je denkt dat ik 't serieus bedoel ben ik beledigd.... Open 't topic dan niet?
Gast- Gast
Stiekem is dit wel hetgeen wat ik bedoelde toen ik op jou reageerde in het omschrijf de forummer boven jou-topicTrisha schreef:Storm schreef:Ik weet niet of je dit serieus bedoelt maar if so:Trisha schreef:Storm schreef:Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Nee, niet meteen. Maar ik kan er niks aan doen dat ik de gesprekken tussen jou en Gloria nogal irritant vindt
Nah als je denkt dat ik 't serieus bedoel ben ik beledigd.... Open 't topic dan niet?
Gast- Gast
Echt? Het is echt cynisch-grappig bedoeld (en nu is de nep-rel wel verknald. Snik).Storm schreef:Nee, niet meteen. Maar ik kan er niks aan doen dat ik de gesprekken tussen jou en Gloria nogal irritant vind
Gast- Gast
Gloria schreef:Dat snapt Guat wel, maar die heeft een hoog intelligent gevoel voor humor. Gelukkig ben ik zo slim dat ik 'm vat.Trisha schreef:Guat; ze neemt dit topic niet meer serieus en zoekt een relletje... Dus háár ook niet serieus nemen (in dit topic..)
Valt me alweer 100% van je mee.
Gast- Gast
Maple schreef:Stiekem is dit wel hetgeen wat ik bedoelde toen ik op jou reageerde in het omschrijf de forummer boven jou-topicTrisha schreef:Storm schreef:Ik weet niet of je dit serieus bedoelt maar if so:Trisha schreef:Storm schreef:Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Haha nou ik bedoel t allemaal niet om leuk gevonden te worden hoor (ik vind mezelf al heel leuk trouwens) maar ik vind dit hele topic echt áchterlijk, dat gemuts en gezeik.... Het gaat zoovaak nergens over op 't forum en dit is echt een voorbeeld daarvan dus als ik dan lekker tussendoor kom kloten; I'm lovin it Dit topic wordt toch gesloten/verwijderd.
Gast- Gast
Storm schreef:Tsja, ik kan eenmaal niet altijd een intonatie voelen via een forum.
Nou tegen anderen zou ik die post misschien wel echt menen maar tegen jou niet
Gast- Gast
Haha, en waarom tegen mij niet? Als je iets irritant aan mij vind mag je het gewoon zeggen hoor of als je ergens tegenin wil gaan.
Gast- Gast
Daarom moeten we er gebruik van maken terwijl dit schip zinkende is.Trisha schreef:Het gaat zoovaak nergens over op 't forum en dit is echt een voorbeeld daarvan dus als ik dan lekker tussendoor kom kloten; I'm lovin it Dit topic wordt toch gesloten/verwijderd.
Gast- Gast
Omdat ik jouw opmerkingen vaak wel mee vind vallen of begrijp
En geloof me; als ik 't ergens niet mee eens ben hoor je 't wel hoor..
En geloof me; als ik 't ergens niet mee eens ben hoor je 't wel hoor..
Gast- Gast
He ja, laten we hier een lekker emo-opbiechttopic van maken. Waar is mozz?
Gast- Gast
Als het nou echt een rel was, was ik er nog wel voor in. Maar een neprel waarin we allemaal even laten zien hoe grappig we zijn, dat is echt zo 2010
Gast- Gast
Giacomo schreef:Als het nou echt een rel was, was ik er nog wel voor in. Maar een neprel waarin we allemaal even laten zien hoe grappig we zijn, dat is echt zo 2010
Die opmerking ook
Gast- Gast
Maar ze heeft wel gelijk..Reva schreef:Giacomo schreef:Als het nou echt een rel was, was ik er nog wel voor in. Maar een neprel waarin we allemaal even laten zien hoe grappig we zijn, dat is echt zo 2010
Die opmerking ook
Gast- Gast
Giacomo schreef:Als het nou echt een rel was, was ik er nog wel voor in. Maar een neprel waarin we allemaal even laten zien hoe grappig we zijn, dat is echt zo 2010
Nou ga lekker door zo, je noemt ons indirect passé :/ Dan wordt t straks een echte rel
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ik mis Lilith
Ik niet
Maar ik zou haar wel eens willen meeten, al denk ik dat dat niet wederzijds is.
Gast- Gast
Wat doe jij nou!!Giacomo schreef:Als het nou echt een rel was, was ik er nog wel voor in. Maar een neprel waarin we allemaal even laten zien hoe grappig we zijn, dat is echt zo 2010
Gast- Gast
Reva schreef:Giacomo schreef:Als het nou echt een rel was, was ik er nog wel voor in. Maar een neprel waarin we allemaal even laten zien hoe grappig we zijn, dat is echt zo 2010
Die opmerking ook
Gast- Gast
Ach, stiekem vinden we een rel zo nu en dan allemaal best vermakelijk.
Gast- Gast
Gloria schreef:Heerlijk!! In tegenstelling tot een saaie zaterdagavond .
Is het zo saai? . Ik ga zo wegkwijlen bij Patrick Dempsey denk ik.
Gast- Gast
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: