Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
Wou je zeggen dat ik geen hersens heb dan. Kijk uit, want ik smijt zo een koekenpan op je hoofd. Kan je ook es voelen hoe dat is.Trisha schreef:Kan je dat zelf niet bedenken?!
Gast- Gast
Gloria schreef:Wou je zeggen dat ik geen hersens heb dan. Kijk uit, want ik smijt zo een koekenpan op je hoofd. Kan je ook es voelen hoe dat is.Trisha schreef:Kan je dat zelf niet bedenken?!
Wie denk je nou eigenlijk niet wie je bent? :/ Ga fietsen joh, snotneus.
Gast- Gast
Ja, kom jij ons opzetje lekker verneuken.Tea-Leaf schreef:Ladies, chill!!!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Maple schreef:Ik mis een popcornsmiley.
Ik heb wel chips!!
Ik heb eigenlijk helemaal geen trek
Gast- Gast
Gloria schreef:Ja, kom jij ons opzetje lekker verneuken.Tea-Leaf schreef:Ladies, chill!!!
Praat 's normaal tegen Tea!!
Gast- Gast
Wie denk ik NIET dat ik ben. Ehm, Angelina Jolie. Jennifer Aniston ook niet. Verder denk ik dat ik iedereen wel ben. En wie ben jij dan!!Trisha schreef:Wie denk je nou eigenlijk niet wie je bent? :/ Ga fietsen joh, snotneus.
Gast- Gast
Gloria schreef:Wie denk ik NIET dat ik ben. Ehm, Angelina Jolie. Jennifer Aniston ook niet. Verder denk ik dat ik iedereen wel ben. En wie ben jij dan!!Trisha schreef:Wie denk je nou eigenlijk niet wie je bent? :/ Ga fietsen joh, snotneus.
Dude die comeback slaat echt nergens op....
Gast- Gast
O, o, o, jullie zijn zeker een groepje. Pfffff...Trisha schreef:Praat 's normaal tegen Tea!!
(nu moet jij heel gevat zeggen: 'Loop je leeg ofzow')
Gast- Gast
Gloria schreef:Joh, ga jij lekker een hol graven.Guattari schreef:Persoonlijk denk ik dat het geen hol uit zou maken wat een forummer op zou geven voor reden, aangezien het niets verandert aan de situatie.
Wat een rare reactie.
Gast- Gast
Gloria schreef:Ja, kom jij ons opzetje lekker verneuken.Tea-Leaf schreef:Ladies, chill!!!
Gast- Gast
Gloria schreef:O, o, o, jullie zijn zeker een groepje. Pfffff...Trisha schreef:Praat 's normaal tegen Tea!!
Wil je m'n ww? Dan kan je de discussie zelf voeren?
Gast- Gast
Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Gast- Gast
Gloria schreef:O, o, o, jullie zijn zeker een groepje. Pfffff...Trisha schreef:Praat 's normaal tegen Tea!!
Loop je leeg oFsoWw?
Gast- Gast
Trisha schreef:Gloria schreef:Ja, kom jij ons opzetje lekker verneuken.Tea-Leaf schreef:Ladies, chill!!!
Praat 's normaal tegen Tea!!
Thanks Trish, ik vatte hem ook al niet...
Gast- Gast
Ja, ik wist ook niet of ie taaltechnisch klopte.Trisha schreef:Dude die comeback slaat echt nergens op....
Aaaah jij denkt echt dat je ALTIJD ALLES weet he!
Gast- Gast
Guattari schreef:Gloria schreef:Joh, ga jij lekker een hol graven.Guattari schreef:Persoonlijk denk ik dat het geen hol uit zou maken wat een forummer op zou geven voor reden, aangezien het niets verandert aan de situatie.
Wat een rare reactie.
Guat; ze neemt dit topic niet meer serieus en zoekt een relletje... Dus háár ook niet serieus nemen (in dit topic..)
Gast- Gast
Slotje heb ik vanmiddag al aangevraagd.Storm schreef:Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Gast- Gast
Tja, he, eeeh, right back at ya!! Tsss...Guattari schreef:Wat een rare reactie.
Gast- Gast
Storm schreef:Gaat dit nou nog twee pagina's door zo? Want dan mag er wat mij betreft ook wel een slotje op.
Oh en omdat jij dat vindt moet dat maar gewoon meteen? Tss..
Gast- Gast
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: