Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
Caro schreef:Hahah nu lach ik even. Gloria geeft hier twee reacties en opeens is het haar vijandigheid die als rode draad door dit topic loopt.
Hahaha ja:)
Gast- Gast
Susan schreef:Maar het gaat toch allang niet meer over CKC zelf, ik vraag me dan weer af waarom er dan steeds weer iemand moet komen vragen waarom we het al negen pagina's lang over CKC hebben. Dat hebben we niet, er is gewoon een discussie ontstaan waar je aan mee kunt doen of die je links kan laten liggen, your choice. De hele tijd komen laten merken hoe stom je de discussie wel niet vindt wordt een beetje irritant.
Als je het tegen mij hebt mag je dat wel gewoon zeggen hoor, krijg namelijk sterk die indruk. Ik probeerde mijn excuses aan te bieden.
Gast- Gast
Ja joh. Wat wil je met dit weer? En jij hapt zo lekker.Maple schreef:Oh. Triest dan.
Gast- Gast
Mijn reactie was niet specifiek op jou gericht. Ik heb dit hele topic nooit geopend om een tel te ontketenen, had meer gedacht dat ze meelezers had of zo, omdat ze altijd zo actief was en opeens weg. Als ze geen zin meer heeft, ook best, had het alleen niet verwacht, want ze leek het altijd wel gezellig te vinden.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ook wel nieuwsgierig naar de precieze reden. 'Geen zin meer' is ook zo breed.
Gast- Gast
Susan schreef:Mijn reactie was niet specifiek op jou gericht. Ik heb dit hele topic nooit geopend om een tel te ontketenen, had meer gedacht dat ze meelezers had of zo, omdat ze altijd zo actief was en opeens weg. Als ze geen zin meer heeft, ook best, had het alleen niet verwacht, want ze leek het altijd wel gezellig te vinden.
Ah okee, duidelijk!
Gast- Gast
Dat kan toch?Gloria schreef:Ben ook wel nieuwsgierig naar de precieze reden. 'Geen zin meer' is ook zo breed.
Ik ben ook jaren weg geweest, en nu weer terug omdat ik weer in een andere levensfase zit en het weer leuk vind om dingen hier te delen, ervaringen te horen, advies te vragen.
Maar ik heb mijn account nooit verwijderd ofzo, ik kwam gewoon steeds minder en op een gegeven moment niet meer.
Was ook niet zo heel actief, denk ook niet dat veel mensen me gemist hebben op een paar meiden na. Had er gewoon geen behoefte meer aan.
Gast- Gast
Maple schreef:Julia heeft op de eerste drie pagina's twee ker gereageerd en verder niet. En ten tweede vnd ik het wel grappig dat je Julia als voorbeeld aankaart, want die heeft nooit het woord irritant in de mond genomen, die geeft alleen aan dat ze de logica erachter niet snapt. Nogmaals, júllie creëren echt de discussie, hoorGiacomo schreef:Ik reageer op mensen zoals Julia die aangeven dat ze het irritant vinden als er weer een naam verwijderd wordt en blabla. Met mensen die gewoon wat vragen heb ik geen problemen
Huh serieus? Ik heb het woord irritant helemaal niet in de mond genomen en dat is ook niet wat ik bedoel giacomo. Lees mijn reactie eens. Ik snapte alleen niet waarom mensen meteen hun account verwijderen, wat hun reden is ervoor. Ik voel daar totaal geen emotie bij, het was gewoon oprechte nieuwsgierigheid en geen irritatie. Vind het erg jammer dat dat zo negatief uitgelegd wordt. Dat wordt het overigens al vanaf het begin terwijl ik het totaal niet kwaad bedoel.
@ Smikkel, nee ik ben geen oude bekende forummer die mijn oude account heeft verwijderd. Ik had idd eerder een ander account waar ik misschien 10x mee had gereageerd. Vervolgens heb ik een hele tijd niet gereageerd en toen wist ik mijn naam zelfs niet eens meer dus heb ik maar een nieuwe aangemaakt. Ik was geen bekende forummer en nu nog steeds niet echt geloof ik.
Rare aannames worden hier toch gemaakt.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Gloria schreef:Ben ook wel nieuwsgierig naar de precieze reden. 'Geen zin meer' is ook zo breed.
Ik vind dit helemaal niet breed eigenlijk. Dat dekt toch precies de lading?
Gast- Gast
Inderdaad, en daarbij, een buitenstaander heeft toch niets te maken met de reden waarom zij hier weggaat? Geen zin meer is dan toch voldoende informatie?Guattari schreef:Gloria schreef:Ben ook wel nieuwsgierig naar de precieze reden. 'Geen zin meer' is ook zo breed.
Ik vind dit helemaal niet breed eigenlijk. Dat dekt toch precies de lading?
Gast- Gast
Onder 'geen zin' zit volgens mij altijd een diepere oorzaak. Waarom heb je geen zin meer? En dat is vaak de echte reden.
Gast- Gast
Gloria schreef:Onder 'geen zin' zit volgens mij altijd een diepere oorzaak. Waarom heb je geen zin meer? En dat is vaak de echte reden.
'Geen zin meer' is een heel gegronde reden, natuurlijk. Maar als iemand die hier veel komt/kwam en best populair was.. Weggaat, terugkomt, weggaat...
Dan snap ik best dat er wordt afgevraagd waarom dat is. Ik wilde net als Susan ook weten waarom, en dan wel zonder oordeel. Al komt ze honderd keer en gaat ze honderd keer, je mag je dit toch afvragen? Het valt gewoon op.
Edit: is niet persoonlijk tegen jou Gloria, had je gewoon even gequote, was makkelijk.
Gast- Gast
Ja hoor, 'geen zin' is een gegronde reden, no problem. Maar ik geloof dat daar altijd een oorzaak achter zit. Hoe klein ook. En ik ben nieuwsgierig naar die diepere oorzaak, is all.
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk ook wel apart om onder het mom van 'geen zin meer in' weg te gaan. Waarom dan eerst nog wel zo actief zijn op het forum. Beetje tegenstrijdig.
Maar verder moet ze gewoon doen waar ze zin in heeft...
Maar verder moet ze gewoon doen waar ze zin in heeft...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Gloria schreef:Onder 'geen zin' zit volgens mij altijd een diepere oorzaak. Waarom heb je geen zin meer? En dat is vaak de echte reden.
Maar ik denk niet dat welke forummer dan ook zich geroepen voelt dat hier te gaan uitleggen. Jij bedoelt dus: Ik heb geen zin meer, omdat....
Gast- Gast
Nee, maar dat hoeft ook niet hoor, ze is ons niets verplicht. Dat laatste bedoel ik inderdaad.Guattari schreef:Maar ik denk niet dat welke forummer dan ook zich geroepen voelt dat hier te gaan uitleggen. Jij bedoelt dus: Ik heb geen zin meer, omdat....
... ik liever mijn tijd aan andere dingen besteed.
... ik me niet meer zo thuis voel.
... ik er gewoon niet meer aan toekom.
... ik toch niet zo'n klik heb met jullie.
... ik andere interesses heb gekregen.
... etc.
Gast- Gast
Je moet gewoon niet zo nieuwsgierig zijn Ze heeft er geen zin meer in, punt.Gloria schreef:Nee, maar dat hoeft ook niet hoor, ze is ons niets verplicht. Dat laatste bedoel ik inderdaad.Guattari schreef:Maar ik denk niet dat welke forummer dan ook zich geroepen voelt dat hier te gaan uitleggen. Jij bedoelt dus: Ik heb geen zin meer, omdat....
... ik liever mijn tijd aan andere dingen besteed.
... ik me niet meer zo thuis voel.
... ik er gewoon niet meer aan toekom.
... ik toch niet zo'n klik heb met jullie.
... ik andere interesses heb gekregen.
... etc.
Gast- Gast
Haha ja, haal dat er maar eens uit.
Ik heb zin in een rel. Boring saturday.
Gast- Gast
Gloria schreef:Haha ja, haal dat er maar eens uit.
Trut.
Gast- Gast
Persoonlijk denk ik dat het geen hol uit zou maken wat een forummer op zou geven voor reden, aangezien het niets verandert aan de situatie.
Gast- Gast
Joh, ga jij lekker een hol graven.Guattari schreef:Persoonlijk denk ik dat het geen hol uit zou maken wat een forummer op zou geven voor reden, aangezien het niets verandert aan de situatie.
Gast- Gast
Gloria schreef:Wat bedoel je hier eigenlijk mee?? Hmm?!!Trisha schreef:Trut.
Kan je dat zelf niet bedenken?!
En Storm; Up yours!!
Gast- Gast
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 7 van 10
Permissies van dit forum: