Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
Julia heeft op de eerste drie pagina's twee ker gereageerd en verder niet. En ten tweede vnd ik het wel grappig dat je Julia als voorbeeld aankaart, want die heeft nooit het woord irritant in de mond genomen, die geeft alleen aan dat ze de logica erachter niet snapt. Nogmaals, júllie creëren echt de discussie, hoorGiacomo schreef:Ik reageer op mensen zoals Julia die aangeven dat ze het irritant vinden als er weer een naam verwijderd wordt en blabla. Met mensen die gewoon wat vragen heb ik geen problemen
Gast- Gast
Ja maar het mág toch gewoon dat je niet begrijpt waarom mensen zo rigoureus hun account laten verwijderen of waarom ze zo vaak een nieuwe naam nemen? Het is toch niet dat je daarmee zegt dat mensen die dat doen stomme trutten zijn of dat CKC iets achterlijks heeft gedaan of wat dan ook? Waarom zo vijandig reageren inderdaad?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad.Susan schreef:Ja maar het mág toch gewoon dat je niet begrijpt waarom mensen zo rigoureus hun account laten verwijderen of waarom ze zo vaak een nieuwe naam nemen? Het is toch niet dat je daarmee zegt dat mensen die dat doen stomme trutten zijn of dat CKC iets achterlijks heeft gedaan of wat dan ook? Waarom zo vijandig reageren inderdaad?
Gast- Gast
Ik geloof niet dat ik vijandig reageerde hoor, ik heb ook
maar 1 reactie gegeven.
maar 1 reactie gegeven.
Gast- Gast
Susan schreef:Ja maar het mág toch gewoon dat je niet begrijpt waarom mensen zo rigoureus hun account laten verwijderen of waarom ze zo vaak een nieuwe naam nemen? Het is toch niet dat je daarmee zegt dat mensen die dat doen stomme trutten zijn of dat CKC iets achterlijks heeft gedaan of wat dan ook? Waarom zo vijandig reageren inderdaad?
+1
Gast- Gast
Oh, dat zou ik stom vinden, zou iemand dat doen. Weggaan maar wel kijken of je gemist wordt.Trisha schreef:Volgens mij lacht CKC inmiddels d'r kont eraf.
Gast- Gast
Hahaha doordat je steeds zo doorgaat vind ik je wel overkomen als de Oppermuts
CKC werd erop gewezen
CKC werd erop gewezen
Gast- Gast
Nou volgens mij doet iedereen dat, en als je het niet doet dan zijn er wel forumsters die het tegen je zeggen!Maple schreef:Oh, dat zou ik stom vinden, zou iemand dat doen. Weggaan maar wel kijken of je gemist wordt.Trisha schreef:Volgens mij lacht CKC inmiddels d'r kont eraf.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou volgens mij doet iedereen dat, en als je het niet doet dan zijn er wel forumsters die het tegen je zeggen!Maple schreef:Oh, dat zou ik stom vinden, zou iemand dat doen. Weggaan maar wel kijken of je gemist wordt.Trisha schreef:Volgens mij lacht CKC inmiddels d'r kont eraf.
Precies!
Gast- Gast
Negen pagina's and counting Op de eerste pagina was toch gewoon al gezegd waarom ze wegging door diverse mensen, ik snap ook niet zo waarom er zo op doorgegaan wordt. Sorry als mijn opmerkingen als vijandig worden/werden opgevat, dat was niet mijn bedoeling. Zoals Susan niet begrijpt waarom er vijandige opmerkingen worden gemaakt (al dan niet door mij), ik begrijp niet waarom er een negen pagina's lang topic komt over iemand die weggaat omdat ze er klaar mee was.
Gast- Gast
Darcy schreef:Negen pagina's and counting Op de eerste pagina was toch gewoon al gezegd waarom ze wegging door diverse mensen, ik snap ook niet zo waarom er zo op doorgegaan wordt. Sorry als mijn opmerkingen als vijandig worden/werden opgevat, dat was niet mijn bedoeling. Zoals Susan niet begrijpt waarom er vijandige opmerkingen worden gemaakt (al dan niet door mij), ik begrijp niet waarom er een negen pagina's lang topic komt over iemand die weggaat omdat ze er klaar mee was.
mee eens.
Gast- Gast
Oh nee, dat heb jij natuurlijk nooit gedaan.Maple schreef:Oh, dat zou ik stom vinden, zou iemand dat doen. Weggaan maar wel kijken of je gemist wordt.
Gast- Gast
Nee. Ik ben namelijk nooit weg geweest.Gloria schreef:Oh nee, dat heb jij natuurlijk nooit gedaan.Maple schreef:Oh, dat zou ik stom vinden, zou iemand dat doen. Weggaan maar wel kijken of je gemist wordt.
Gast- Gast
Ook niet, nogmaals, ik ben nooit weg geweest.
Maar die reactie van jou Gloria, dat is precies die vijandigheid die ik bedoelde, die als rode draad door dit topic gaat.
Maar die reactie van jou Gloria, dat is precies die vijandigheid die ik bedoelde, die als rode draad door dit topic gaat.
Gast- Gast
Stoicijnser dan ik dit zit te tikken bestaat niet, dus hier geen vijandigheid. Had gewoon zin om je te stangen.
Gast- Gast
Hahah nu lach ik even. Gloria geeft hier twee reacties en opeens is het haar vijandigheid die als rode draad door dit topic loopt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Nee, dat was het sóórt vijandigheid die als rode draad door dit topic loopt. Niet alleen van haar hand, maar van heel veel mensen uit.Caro schreef:Hahah nu lach ik even. Gloria geeft hier twee reacties en opeens is het haar vijandigheid die als rode draad door dit topic loopt.
Laat maar, ik vraag wel een slotje, dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Gast- Gast
Maar het gaat toch allang niet meer over CKC zelf, ik vraag me dan weer af waarom er dan steeds weer iemand moet komen vragen waarom we het al negen pagina's lang over CKC hebben. Dat hebben we niet, er is gewoon een discussie ontstaan waar je aan mee kunt doen of die je links kan laten liggen, your choice. De hele tijd komen laten merken hoe stom je de discussie wel niet vindt wordt een beetje irritant.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Jij houdt het anders ook wel een beetje op gang hoor Maple.
Laatst aangepast door Lynn_ op za 26 feb 2011 - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: