Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Wat is er met CKC?
Darcy schreef:Mijn ervaring is in ieder geval dat hoe zeer je je ook voorneemt om anoniem te zijn, er toch weleens wat tussendoor glipt.
Klopt. Dat merk ik bij mezelf ook wel. Ik probeer niet veel persoonlijks te posten maar soms komen er toch wel dingen ter sprake als studie, relatie, woonomgeving etc.
Gast- Gast
Mocht ik hier ooit weggaan, laat ik ook mijn account verwijderen. Staat het nog in de quotes, dat is dan niet anders. Maar zou gewoon niet willen dat bekenden het teruglezen. Dat het altijd blijft staan. Ook al staat er 'ik heb brood met pindakaas gegeten' dat gaat andere mensen niks aan. Om er jaren te blijven staan bedoel ik he.
Gast- Gast
Niet per se alleen over CKC maar wat ik dan niet snap is dat iemand "klaar is met het forum" maar dan wel vrolijk fanatiek door blijft posten tot haar account verwijderd wordt. Waarom steek je er dan nog zoveel tijd in als je het toch niet meer leuk/teveel gemuts vindt? Als ik klaar zou zijn met het forum dan zou ik, net zoals Susan aan het begin van dit topic zei, langzaamaan steeds minder posten totdat ik vanzelf helemaal niet meer zou komen. Dat je dan later besluit om je account te laten verwijderen kan ik me wel voorstellen. Actief meeforummen en dan van de een op de andere dag rigoreus je account laten verwijderen omdat je het hier niet meer leuk vindt snap ik niet zo. Maar goed, ieder zo haar eigen keuze.
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat "die komt wel weer terug" ook mijn eerste reactie was.
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat "die komt wel weer terug" ook mijn eerste reactie was.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik wegga, dan doe ik dat zonder drama en laat ik mijn naam ook niet (meer) verwijderen. Ik ben toch niet anoniem, onder welke naam ik ook terug zou komen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Het is toch niet meteen een drama als je je account laat verwijderen? Anderen maken er een drama van.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Darcy schreef:Nou ja, je zegt het toch in een topic over haar?
Zal ik er even een nieuw topic over openen dan?
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Jen_ schreef:Mocht ik hier ooit weggaan, laat ik ook mijn account verwijderen. Staat het nog in de quotes, dat is dan niet anders. Maar zou gewoon niet willen dat bekenden het teruglezen. Dat het altijd blijft staan. Ook al staat er 'ik heb brood met pindakaas gegeten' dat gaat andere mensen niks aan. Om er jaren te blijven staan bedoel ik he.
Je kunt hier niet je account inclusief alle berichten laten verwijderen en ik kan me zo voorstellen dat moderators ervoor bedanken om je berichten een voor een handmatig te verwijderen, dus dat zul je dan zelf moeten doen voor je je account laat opheffen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Jen_ schreef:Mocht ik hier ooit weggaan, laat ik ook mijn account verwijderen. Staat het nog in de quotes, dat is dan niet anders. Maar zou gewoon niet willen dat bekenden het teruglezen. Dat het altijd blijft staan. Ook al staat er 'ik heb brood met pindakaas gegeten' dat gaat andere mensen niks aan. Om er jaren te blijven staan bedoel ik he.
Je kunt hier niet je account inclusief alle berichten laten verwijderen en ik kan me zo voorstellen dat moderators ervoor bedanken om je berichten een voor een handmatig te verwijderen, dus dat zul je dan zelf moeten doen voor je je account laat opheffen.
Ik druk mezelf misschien verkeerd uit, maar met 'account verwijderen' bedoel ik dus dat er 'gast' staat.
Gast- Gast
Jammer dat ze weg is van het forum.
Maar verder is het haar eigen keuze en snap ik ook niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Maar verder is het haar eigen keuze en snap ik ook niet waarom er zo'n ophef over gemaakt wordt.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:Jammer dat ze weg is van het forum.
Wat voor ophef dan? Beetje overdreven.
Susan- Lady Post-a-lot
De ophef gaat toch niet zo zeer over CKC. De discussie is haar inmiddels al ver voorbij dacht ik zo.
Gast- Gast
wat jammer dat ze weg is! Was zo benieuwd naar haar huizenjacht en zwangerschap....hopelijk komt ze nog terug!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Susan schreef:Snowflake schreef:Jammer dat ze weg is van het forum.
Wat voor ophef dan? Beetje overdreven.
Dat sommige mensen het raar vinden dat ze haar account liet verwijderen enzo
En ik heb niet het hele topic gelezen dus geen idee of het nu nog daarover gaat
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Storm schreef:Het is toch niet meteen een drama als je je account laat verwijderen? Anderen maken er een drama van.
Natuurlijk niet, maar het valt wel op. Weggaan, terugkomen, weggaan... Why? Laat dan je account bestaan en reageer niet meer. Tenzij je lastig gevallen wordt, iemand je stiekem volgt of als je herkent wordt ivm werksituatie. Ben het wel met TGR eens.
Gast- Gast
Al zou CKC haar account 10 keer laten verwijderen en ze komt elke keer weer terug, nou én? Ik vind het echt bijzonder dat er mensen zijn die zich daar daadwerkelijk aan ergeren. Zit je dan niet gewoon een beetje teveel op het forum?
Of je nou zegt dat je weg gaat of je zegt het niet, mensen gaan toch altijd zeiken blijkbaar. Laat het lekker gaan.. CKC zal vast haar reden ervoor hebben.
Of je nou zegt dat je weg gaat of je zegt het niet, mensen gaan toch altijd zeiken blijkbaar. Laat het lekker gaan.. CKC zal vast haar reden ervoor hebben.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Al zou CKC haar account 10 keer laten verwijderen en ze komt elke keer weer terug, nou én? Ik vind het echt bijzonder dat er mensen zijn die zich daar daadwerkelijk aan ergeren. Zit je dan niet gewoon een beetje teveel op het forum?
Ik erger me er niet aan, dus ik weet niet of je met deze post ook op mij doelde? Ik zeikte ook niet naar mijn idee. Snap gewoon niet zo goed waarom iemand steeds weggaat en terugkomt en dan weer weggaat en weer terugkomt. Gewoon iets wat ik me afvraag. Bij haar valt het op.
Maar een topic van tig pagina's lang hierover vind ik ook wel behoorlijk onzinnig eigenlijk. Dus ik reageer ook maar niet meer
Gast- Gast
Eens.Giacomo schreef:Al zou CKC haar account 10 keer laten verwijderen en ze komt elke keer weer terug, nou én? Ik vind het echt bijzonder dat er mensen zijn die zich daar daadwerkelijk aan ergeren. Zit je dan niet gewoon een beetje teveel op het forum?
Gast- Gast
Hebben die mensen die wèl begrijpen waarom (bijvoorbeeld, ik noem een naam) CKC haar account verwijdere heeft, echt niet door dat juist zij degenen zijn die er zo'n ontzettende discussie van aan het maken zijn? Waarom zo defensief, haast vijandig reageren als er gewoon iets gevraagd wordt? Volgens mij kan er beter een slotje op dot topic, want blijkbaar is dit een taboe-onderwerp en een never ending discussie.
Gast- Gast
Maple schreef:Hebben die mensen die wèl begrijpen waarom (bijvoorbeeld, ik noem een naam) CKC haar account verwijdere heeft, echt niet door dat juist zij degenen zijn die er zo'n ontzettende discussie van aan het maken zijn? Waarom zo defensief, haast vijandig reageren als er gewoon iets gevraagd wordt? Volgens mij kan er beter een slotje op dot topic, want blijkbaar is dit een taboe-onderwerp en een never ending discussie.
Ja inderdaad. Mensen, het was gewoon een vraag, meer niet. Het is niet zo dat ik me nou enorm zit op te vreten omdat CKC weg is, ik zag dat haar account weg was en dacht: huh, is CKC nou weg? That's all. Ik snap sommige kattige reacties echt niet.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik reageer op mensen zoals Julia die aangeven dat ze het irritant vinden als er weer een naam verwijderd wordt en blabla. Met mensen die gewoon wat vragen heb ik geen problemen
Gast- Gast
Maar deed Julia dat zelf ook nietGiacomo schreef:Ik reageer op mensen zoals Julia die aangeven dat ze het irritant vinden als er weer een naam verwijderd wordt en blabla. Met mensen die gewoon wat vragen heb ik geen problemen
Gast- Gast
Weg gaan, naam veranderen, terug komen, weg gaan.Giacomo schreef:Ik snap even niet wat je bedoelt geloof ik
Gast- Gast
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 5 van 10
Permissies van dit forum: