What I like about you.
+35
Merai
Pitufo
Alex
Blair
Poubelle
Lonely Goatherd
bolus26
sterremaan
Bliss
Pineco
Sorella
Printje
Joan
Sam
Sterre
Zonnetje
Kowalski
Happinaz
Parisienne
Marin
Sea of Trees
SDL
Marsy28
Bazinga
Ibbeltje
Cimic
Exogenesis
SuperGrover
Charles
Fortissimo
Roza
Elliot
Burn
Gympie
Mermaid
39 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: What I like about you.
Ik vind het zo leuk om te lezen hoe verliefd je overkomt Marin, je geluk en liefde straalt vaak door op het forum.
En uiteraard je prachtige foto.s
En uiteraard je prachtige foto.s
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Marin vind ik altijd heel lief en zorgzaam overkomen. En ik vind het leuk om te lezen hoe happy ze is met haar vriend en ze maakt schitterende foto's en het reisverslag van Afrika vond ik fantastisch!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Printje schreef:Ik vind het zo leuk om te lezen hoe verliefd je overkomt Marin, je geluk en liefde straalt vaak door op het forum.
Aww wat lief! En na twee jaar inderdaad nog steeds verliefd!
Ik vind jou gewoon echt leuk, Printje. In het verleden wel eens discussies gehad, en soms sta je qua mening ook wel tegenover mijn mening, maar dat vind ik wel leuk. Je staat tenminste ergens voor. En ik vind het leuk dat je een bekende forum mama bent die ook gewoon heel actief is in de andere pijlers. Zijn er wel meer van hoor, natuurlijk, maar heb echt beetje het gevoel dat ik je ken, en dat is leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dank je wel marin, lief van je.
Printje- Lady Post-a-lot
Sorella schreef:Marin vind ik altijd heel lief en zorgzaam overkomen. En ik vind het leuk om te lezen hoe happy ze is met haar vriend en ze maakt schitterende foto's en het reisverslag van Afrika vond ik fantastisch!
Dank je! Leuk ook om te horen dat je het reisverslag leuk vond om te lezen. Dan weet ik dat ik het niet voor niets allemaal heb opgeschreven
Ik vind het zo leuk dat jij zo'n dierenvriend bent. Dat maakt je heel puur. Verder hoop ik dat je wellicht binnenkort weer liefde kunt toelaten, zou ik heel fijn voor je vinden.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh en je kind heet N.iene. Dat vind ik ook heel leuk
-----------------> Printje dus.
Marin- Lady Post-a-lot
Lief van je Marin Dank je!
Sorella- Kletskop
Marin schreef:Oh en je kind heet N.iene. Dat vind ik ook heel leuk
Haha alleen die ene e he
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind het leuk dat Marin zo passievol kan praten over koken & eten!
O, jullie zijn te snel!
Sorella --> Ik vind jou heel lief en zachtaardig overkomen, dat vind ik mooi aan iemand.
Printje --> Koppige tante, maar wel met een groot hart
Jip --> Je passie voor sporten vind ik leuk om te lezen! Al vind ik het erg knap dat je dat kan.
O, jullie zijn te snel!
Sorella --> Ik vind jou heel lief en zachtaardig overkomen, dat vind ik mooi aan iemand.
Printje --> Koppige tante, maar wel met een groot hart
Jip --> Je passie voor sporten vind ik leuk om te lezen! Al vind ik het erg knap dat je dat kan.
Laatst aangepast door Pippa op zo 19 mei 2013 - 8:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Printje schreef:Marin schreef:Oh en je kind heet N.iene. Dat vind ik ook heel leuk
Haha alleen die ene e he
Ja die moet er gewoon bij, dat is intussen duidelijk
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ik vind het echt zo stoer dat Jip zo sportief is. Dat getuigt niet alleen van sportiviteit, maar ook van doorzettingsvermogen. Zolang als ze al op dit forum komt, hoor ik haar over haar passie, de triathlon (en laatste tijd met name hardlopen) en dat vind ik echt leuk, als mensen zo gedreven kunnen zijn door passie. Dat zie ik bij haar echt terug, het is echt onderdeel van je leven en leuk om een klein kijkje daarin te krijgen via het forum.
Dat is leuk om te lezen! Lief Marin! Het is idd al bijna de helft van mijn leven mijn passie bij jou geldt dat toch ook voor fotografie? Jij ademt foto's!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Marin schreef:Ik vind het echt zo stoer dat Jip zo sportief is. Dat getuigt niet alleen van sportiviteit, maar ook van doorzettingsvermogen. Zolang als ze al op dit forum komt, hoor ik haar over haar passie, de triathlon (en laatste tijd met name hardlopen) en dat vind ik echt leuk, als mensen zo gedreven kunnen zijn door passie. Dat zie ik bij haar echt terug, het is echt onderdeel van je leven en leuk om een klein kijkje daarin te krijgen via het forum.
Dat is leuk om te lezen! Lief Marin! Het is idd al bijna de helft van mijn leven mijn passie bij jou geldt dat toch ook voor fotografie? Jij ademt foto's!
Ja al tien jaar intussen! Dat ik in m'n Amerikaanse high school in het donker foto's stond te ontwikkelen. Zo gaaf was dat! Ik vind het nog altijd heel erg jammer dat m'n opa niet echt heeft geweten hoeveel ik van fotografie hou. Hij deed dat ook namelijk, had zelfs een donkere kamer thuis en maakte de meest mooie zwartwit foto's.
Marin- Lady Post-a-lot
Dat Marin haar geluk gevonden heeft!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lennox schreef:Roza schreef:Guat, wat ik trouwens ook leuk aan jou vindt is dat mijn echte naam in jouw forumnaam zit! En bedankt voor je woorden over mij. Leuk om te lezen
Oh hallo zeg, ineens weet ik wie je bent, voor- en achternaam, alleen weet ik joude forumnamen even niet meer. Jouw achternaam lijkt wel een beetje op die van die weervrouw, toch? Ik zag je namelijk wel eens voorbijkomen op Facebook ofzo.
Klopt helemaal!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind Roza een leuke spontane, en mooie meid!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
SoT ik vind jouw kledingstijl echt super!
Sorella- Kletskop
Sea of Trees schreef:Ik vind Roza een leuke spontane, en mooie meid!
En ik vind van jou hetzelfde
Roza- Kletskop
Jij hebt een hele mooie mond vind ik, en sprankelende ogen, I like thatRoza schreef:Sea of Trees schreef:Ik vind Roza een leuke spontane, en mooie meid!
Sorella, dank je wel! Ik vind jouw onderschrift heel erg leuk
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Pippa, dat vind ik van jou ook! Je neemt altijd de tijd om op iemand te reageren en dat altijd op een lieve manier.
Sorella- Kletskop
Sea of Trees schreef:Jij hebt een hele mooie mond vind ik, en sprankelende ogen, I like thatRoza schreef:Sea of Trees schreef:Ik vind Roza een leuke spontane, en mooie meid!
Dankje, erg lief van je! Met mijn mond ben ik stiekem ook best blij. Hoor het van veel mensen. Alleen mijn tanden zijn wat minder Snel weer eens daten!
Roza- Kletskop
Ik ken jullie helemaal niet zo Roza en sorella
Ik besef door dit topic dat ik van veel forumers weinig weet.
Ik besef door dit topic dat ik van veel forumers weinig weet.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid, ik vind het leuk om te lezen hoeveel je van je vriend houdt, en hem opzoekt! (Als je je paspoort hebt in ieder geval )
Gast- Gast
Pippa, ik vind het leuk hoeveel doorzettingsvermogen jij hebt. En ik voel me verwant met je ordelijkheid.
Gast- Gast
O Rood, dat vind ik bij jou ook zo leuk! Ik voel me altijd een beetje raar, omdat anderen me zo gek aankijken, maar ik houd echt van netheid En wat ik ZO leuk vind bij jou, is hoe ontzettend verliefd jij bent... ik gun het je zo erg!
Gast- Gast
haha Pippa, dat was een klein persoonlijk drama de nacht ervoor slecht slapen helpt dan niet. Ik schaam me kapot dat ik daar als een klein meisje stond te huilen.
Ik vind jou, Pippa, altijd heel lief, betrokken en zorgzaam overkomen. Jij bent voor je vrienden volgens mij echt iemand die je 's nachts kan bellen als er iets is en dat je er zo snel mogelijk naar toe gaat. En je ziet er nog lief uit ook.
O en Rood vind ik altijd heel fijn communiceren, heel goed in argumenten uitleg. ook al deel ik je mening niet kan ik me er door jouw uitleg heel veel begrip voor opbrengen.
Ik vind jou, Pippa, altijd heel lief, betrokken en zorgzaam overkomen. Jij bent voor je vrienden volgens mij echt iemand die je 's nachts kan bellen als er iets is en dat je er zo snel mogelijk naar toe gaat. En je ziet er nog lief uit ook.
O en Rood vind ik altijd heel fijn communiceren, heel goed in argumenten uitleg. ook al deel ik je mening niet kan ik me er door jouw uitleg heel veel begrip voor opbrengen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: