What I like about you.
+35
Merai
Pitufo
Alex
Blair
Poubelle
Lonely Goatherd
bolus26
sterremaan
Bliss
Pineco
Sorella
Printje
Joan
Sam
Sterre
Zonnetje
Kowalski
Happinaz
Parisienne
Marin
Sea of Trees
SDL
Marsy28
Bazinga
Ibbeltje
Cimic
Exogenesis
SuperGrover
Charles
Fortissimo
Roza
Elliot
Burn
Gympie
Mermaid
39 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: What I like about you.
Rood, ik vind jou een hele goede gelovige forumster. Jij staat echt achter het geloof en kan dat mooi omschrijven, ook beschrijven hoe en waarom over bepaalde dingen. Snap je wat ik bedoel?
Sommige mensen zeggen ik ben gelovig maar doen er verder niets mee, bij jou heb ik echt het gevoel dat jij er echt, wel vanuit je eigen ideeën, er veel mee bezig bent.
Sommige mensen zeggen ik ben gelovig maar doen er verder niets mee, bij jou heb ik echt het gevoel dat jij er echt, wel vanuit je eigen ideeën, er veel mee bezig bent.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook keihard zijn gaan huilen hoor! Maar gelukkig was het daardoor wel opgelost, haha.
Gast- Gast
haha ik schaamde me zo erg! Helemaal toen mijn vriend in de gangway heel erg moest lachen dat ik nog steeds een beetje aan het huilen was. Het was voor hem weer een bevestiging dat ik soms iets te snel in de stress schiet en heel erg ga doemdenken in eerste instantie.
Gelukkig 'hoef' ik er voorlopig nog maar 1 keer heen. Ik durf die mensen amper onder ogen te komen de volgende keer dat ik ze zie.
Printje, je valt me pas de laatste tijd wat meer op, ik vind je forumplaatje leuk en je hebt volgens mij ook hele leuke kindjes en dat kan natuurlijk alleen door goede ouders.
Gelukkig 'hoef' ik er voorlopig nog maar 1 keer heen. Ik durf die mensen amper onder ogen te komen de volgende keer dat ik ze zie.
Printje, je valt me pas de laatste tijd wat meer op, ik vind je forumplaatje leuk en je hebt volgens mij ook hele leuke kindjes en dat kan natuurlijk alleen door goede ouders.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dank je Mermaid, wat lief. Jet zijn zeker enorm leuke kindjes en ik doe, samen met mijn man, enorm mijn best om goede ouders t zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje,
Ik vind jou lekker nuchter en praktisch. Goede eigenschappen zijn dat!
Ik vind jou lekker nuchter en praktisch. Goede eigenschappen zijn dat!
Gast- Gast
Artemis; Haar duidelijke goed onderbouwde mening! Waardeer ik van je!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Wat een lieve complimentjes allemaal. Dank je artemis.
Op mijn beurt vind ik jou erg mooi, nuchter en op een goede manier naar alles kijkend in het leven staan. Ik leer soms echt iets van jouw manier van naar dingen kijken. Ik ben het et niet altijd mee eens maar jij kan dingen goed verwoorden.
Op mijn beurt vind ik jou erg mooi, nuchter en op een goede manier naar alles kijkend in het leven staan. Ik leer soms echt iets van jouw manier van naar dingen kijken. Ik ben het et niet altijd mee eens maar jij kan dingen goed verwoorden.
Printje- Lady Post-a-lot
Artemis, ik vind jou open en eerlijk en heb bewondering voor de manier waarop je alles altijd helder weet te formuleren.
Edit, Printje staat inmiddels boven me Ik vind jou een hele lieve moeder die lekker veel post op dit forum
Edit, Printje staat inmiddels boven me Ik vind jou een hele lieve moeder die lekker veel post op dit forum
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ja idd Artemis ik vind jou ook heel sterk in de onderbouwing van de mening. Ik weet niet, maar vind jouw reacties altijd heel fijn om te lezen, heb ook het idee dat ze in advies topics ook echt nuttig kunnen zijn. En zelfs als je een wat 'hardere' mening hebt weet je die sterk te onderbouwen. En volgens mij heb je een sterk analytisch vermogen.
Burn, ik vind jou hip en volgens mij ook heel vrolijk.
Burn, ik vind jou hip en volgens mij ook heel vrolijk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Om even nog meer veren in Artemis d'r kont te stoppen; ik vind het fijn dat jij ook vaak de andere kant van het verhaal probeert te bekijken, ongeacht wat je mening is.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ga blozen hoor
Ik weet dat ik hier soms wat hard over kan komen, in het echt is dat niet het geval, ik moet de hele dag nogal confronterende dingen roepen tegen mensen en ik krijg juist altijd te horen dat ik niet confronterend over kom, terwijl ik wel hetzelfde zeg als wat ik bijvoorbeeld hier doe. Houding en uitstraling zie je hier niet, dus ik bedoel zelden iets bot of hard, maar zo komt het geschreven weleens over, omdat ik er in het echt bij zou lachen of je aan mijn hoofd wel zou zien dat ik het vanuit een bepaalde bedoeling zeg.
Maar dank jullie!
Ik weet dat ik hier soms wat hard over kan komen, in het echt is dat niet het geval, ik moet de hele dag nogal confronterende dingen roepen tegen mensen en ik krijg juist altijd te horen dat ik niet confronterend over kom, terwijl ik wel hetzelfde zeg als wat ik bijvoorbeeld hier doe. Houding en uitstraling zie je hier niet, dus ik bedoel zelden iets bot of hard, maar zo komt het geschreven weleens over, omdat ik er in het echt bij zou lachen of je aan mijn hoofd wel zou zien dat ik het vanuit een bepaalde bedoeling zeg.
Maar dank jullie!
Gast- Gast
Oh en Roza vind ik vooral erg lief
Pineco vind ik altijd heel neutraal en helder, volgens mij ben jij heel prettig om mee om te gaan.
En Burn lijkt me heel gezellig.
Pineco vind ik altijd heel neutraal en helder, volgens mij ben jij heel prettig om mee om te gaan.
En Burn lijkt me heel gezellig.
Gast- Gast
Artemis is volgens mij stiekem een heel lieve vrouw, ondanks haar bitchy imago Ik mag je reacties graag lezen, je kunt je goed verwoorden.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Artemis: je mening, direct, in de loop der jaren nóg respectvoller en begripsvoller geworden, je bekijkt meer de persoon achter het verhaal dan je vroeger deed. Je bent duidelijk en helder en kunt iemand op een respectvolle manier met beide benen terug op de grond zetten. En door je werk kun je vaak ook mensen hele waardevolle adviezen geven.
Gast- Gast
Dank je Artemis. Ik probeer inderdaad altijd open te staan voor beide kanten van een verhaal. En ik durf me hier eigenlijk (nog) niet te mengen in discussies, ook omdat mijn mening vaak al door anderen verkondigd is en ik niet als een spuit elf in herhaling wil vallen Ik heb dan het idee niets meer toe te voegen.
Bliss valt me op door haar positiviteit, je lijkt me iemand waar je het ongecompliceerd gezellig mee kunt hebben
Lennox, jij lijkt me heel sympathiek en bent volgens mij iemand die nooit klakkeloos iets voor waar aanneemt, maar de zaken graag goed onderbouwd ziet. Je praat niet zomaar met anderen mee, maar durft tegengas te geven.
Bliss valt me op door haar positiviteit, je lijkt me iemand waar je het ongecompliceerd gezellig mee kunt hebben
Lennox, jij lijkt me heel sympathiek en bent volgens mij iemand die nooit klakkeloos iets voor waar aanneemt, maar de zaken graag goed onderbouwd ziet. Je praat niet zomaar met anderen mee, maar durft tegengas te geven.
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Pineco, ik vind altijd dat jij met goede overwegingen reageert om de medeforumer. Ook nu zie je het in de post weer. Je kijkt zorgvuldig en reageert ook op iedereen die je tegen in dit topic
Sterremaan: een hele positieve meid die weerbaar overkomt ondanks alle tegenslagen.eneen hele leuke hond heeft!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Sterremaam is een heel lieve vrouw met een doorzettongsvermogen van 100 aardbollen bin elkaar. Ik bewonder haar positieviteit en empathie naar andere mensen toe. Ik vind je een heel bijzonder persoon.
Ow Bolus, uhm weet niet zo veel over jou te vertellen. Zie je naam wel met regelmaat voorbij komen. Denk dat je heel lief bent. Een nutraal iemand die niet snel een pittige dicussie zal aangaan. Klopt dat een beetje?
Ow Bolus, uhm weet niet zo veel over jou te vertellen. Zie je naam wel met regelmaat voorbij komen. Denk dat je heel lief bent. Een nutraal iemand die niet snel een pittige dicussie zal aangaan. Klopt dat een beetje?
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Ik vind het leuk dat Bolus mama is (toch?) En ws uit zeeland komt,net als de opa van mijn vriend.
Gast- Gast
What I like about Cimic... Je mooie krullen, dat je het lef hebt gehad ineens een heel ander carrièrepad te kiezen en dat je volgens mij heel meelevend en aardig bent.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
LG je bent een lieve, slimme en gezellige vrouw en ik vind het leuk je weer eens te zien
Gast- Gast
Minneke ik vind je een mooie vrouw, en volgens mij ben jij een onwijs leuke moeder voor jouw kindjes
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dank je Jip! Ik vind het prachtig om te zien hoe jij je helemaal inzet voor je sport. Echt zo gedreven ben je, mooi! En je bent ook een leuke meid.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Cimic. Klopt wel, ben in real life wel wat pittiger als hier hoor,kan beter kletsen als typen.
Jij komt hier begripvol over
Jip klopt ook, vind het echt knap hoe je fanatiek sport en met de pesterij omgegaan bent
Ibbeltje ik vind het leuk dat je foto's plaatst in het wat heb ik aan vandaag topic!!
Jij komt hier begripvol over
Jip klopt ook, vind het echt knap hoe je fanatiek sport en met de pesterij omgegaan bent
Ibbeltje ik vind het leuk dat je foto's plaatst in het wat heb ik aan vandaag topic!!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: