Wat is er met CKC?
+21
SparklingEyes
TGR
Novalee
Burgemeester Nicky
Tania
Guus
Snoes
M@niek
Lynn_
Poisongirl
Pannetoet
Winegum
Zwerver
Jeanette
Kabouter
VeryCherry
Julia
Oasis
Sterre
Blond
Susan
25 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Wat is er met CKC?
Ik zag dat ze haar account had verwijderd?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat is er met CKC?
Ja, dat viel mij ook op! Ze heeft in het moderatortopic gevraagd of haar account zsm verwijderd kon worden ....
Gast- Gast
Er zijn toch genoeg meiden die haar op Facebook hebben? Kan je het daar vragen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Je kunt het haar gewoon vragen als je haar op facebook hebt, ze was het inderdaad gewoon een beetje zat. Er is verder niks met haar hoor.
Gast- Gast
Ik heb haar niet op FB, maar vond het alleen raar dat ze een minuut er voor nog gewoon reageerde en mee forumde en opeens haar account weg was. Jammer!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Jammer zeg! Hoop dat ze toch nog terugkomt..
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ja vond ik ook apart idd!Sterre schreef:Ik heb haar niet op FB, maar vond het alleen raar dat ze een minuut er voor nog gewoon reageerde en mee forumde en opeens haar account weg was. Jammer!
Gast- Gast
Ik snap dat niet zo goed...weggaan, terug komen, weer weg gaan. Waarom moet, als je t forum ff zat bent, meteen je account worden verwijderd. Als je toch weer terug komt.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ze is jullie toch geen verklaring schuldig? Al kwam ze 600 keer terug.
Gast- Gast
Serieus? Wat jammer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wat ontzettend jammer..ik hoop wel dat ze nog een keer terug komt, al is het maar om de baby de showen .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Darcy schreef:Ze is jullie toch geen verklaring schuldig? Al kwam ze 600 keer terug.
Jeetje, niemand zegt toch dat ze ons een verklaring schuldig is? Ik snap ook nooit waarom mensen altijd zo rigoureus hun account laten verwijderen, heb zelf ook op fora gezeten waar ik het op een gegeven moment niet leuk meer vond, maar dan bleef ik gewoon steeds vaker weg tot ik er helemaal niet meer kwam. Zij moet verder zelf weten wat ze doet, maar daarom mogen mensen zich toch wel afvragen waarom?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Darcy schreef:Ze is jullie toch geen verklaring schuldig? Al kwam ze 600 keer terug.
Jeetje, niemand zegt toch dat ze ons een verklaring schuldig is? Ik snap ook nooit waarom mensen altijd zo rigoureus hun account laten verwijderen, heb zelf ook op fora gezeten waar ik het op een gegeven moment niet leuk meer vond, maar dan bleef ik gewoon steeds vaker weg tot ik er helemaal niet meer kwam. Zij moet verder zelf weten wat ze doet, maar daarom mogen mensen zich toch wel afvragen waarom?
Ik reageerde op Julia. Maar ik begrijp gewoon de vraag niet zo goed "wat er met haar is". Ze kan er toch gewoon klaar mee zijn? Ze komt toch niet meer reageren hier en heel vaak als mensen een topic openen dat ze weggaan, wordt er ontzettend sarcastisch gedaan (behalve bij Lilith laatst). Het is nooit goed.
En waarschijnlijk is het voor haar niet rigoureus maar dacht ze er al langer aan. Dat weet de rest dan natuurlijk niet, maar ja moet je dan hier een paar keer aankondigen dat je denkt aan weggaan?
Gast- Gast
Tja, ik heb er weinig mee te maken dat anderen sarcastisch hebben gereageerd op het topic van Lilith, dus dat het 'nooit goed' is vind ik een beetje flauwekul eigenlijk. En nee, ze moet niks, maar ik vroeg het me gewoon af, niks meer en niks minder. Ik zie niet zo in wat daar zo erg aan is.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook niet erg, maar ik verbaas me over de reacties. En ik bedoelde dat mensen juist op het topic van Lilith niet sarcastisch hadden gereageerd, dat was toen nog verrassend haha, meestal wordt er gezegd: okee daaaaag *zwaai
Laatst aangepast door Darcy op wo 23 feb 2011 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Over welke reacties dan precies, want voor zover ik het kan beoordelen is er hier echt geen onvertogen woord gevallen.
Susan- Lady Post-a-lot
Gaan we weer over beginnen waarom mensen weggaan/terugkomen en waarom ze niks vertellen of niets meer van zich laten horen? Eeuwige discussies ook altijd. Je vind het jammer of niet hoor. Ik vind het jammer, maar ik wens haar het allerbeste. En dat haar kindje gezond en gelukkig mag zijn.
Edit: Dit is niet aanvallend bedoeld aan Susan, maar op de overige reacties.
Edit: Dit is niet aanvallend bedoeld aan Susan, maar op de overige reacties.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op wo 23 feb 2011 - 23:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Susan schreef:Over welke reacties dan precies, want voor zover ik het kan beoordelen is er hier echt geen onvertogen woord gevallen.
Wat ik al zei, ik reageerde vooral op de reactie boven mij, van Julia. En ik heb het toch ook niet over een onvertogen woord? Ik ben verbaasd, niet boos Maar goed, blijkbaar zijn mensen verbaasd, dat begrijp ik ook wel als iemand daarvoor nog actief is. Ik dacht gewoon aan de eerdere keren dat ze weg is gegaan en ik trok de conclusie dat ze dus al eerder heeft gedacht dat ze het zat was. Ik dacht: okee, wat jammer! That's all.
Gast- Gast
Jammer zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 1 van 10
Permissies van dit forum: