Friggin luilak!
+11
Capt'n Zero
Joan
Exogenesis
Reva
Caramba
Marin
Reeza
Elliot
Jerry
GeKKiE
Bazinga
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Friggin luilak!
Ik haat 't en hoop dat 't gaat regenen!! Ik ben al 2 uur wakker door die omgein
Rotpuber met vuvuzela's...
Voor de mensen die 't niet kennen; I envy you. Hier een uitleg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak
Rotpuber met vuvuzela's...
Voor de mensen die 't niet kennen; I envy you. Hier een uitleg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilak
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Friggin luilak!
O, dat is nu natuurlijk....
Niks gehoord dit jaar, waarschijnlijk door het rotweer.
Normaal wel last van altijd hier.
Niks gehoord dit jaar, waarschijnlijk door het rotweer.
Normaal wel last van altijd hier.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een Oprjochte Frys (alleen kan t niet schrijven, dus geen idee of je Frys zo schrijft ), maar nog nooit van Luilak gehoord.... Al was ik zonder Vuvuzela al vroeg wakker...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Wij deden vroeger zoiets op de camping, zó leuk vond ik dat. Dan slopen we als groep verkleed als indianen met pannendeksels om een tent heen en bij een seintje. An de leider herrie maken tot de persoon uit zijn tent of caravan kwam Volgend jaar dus naar Friesland rond deze tijd haha! Ik had er nog nooit van gehoord .
Gast- Gast
Ik heb het hier in het dorp 1 keer gedaan, maar ben er nog nooit door wakker geworden.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Hier organiseren ze altijd een danceparty in het park zodat de jongeren geen overlast bezorgen op straat. Gelukkig woon ik op 9 hoog dus heb sowieso nergens last van
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
M'n vriend heeft uitgelegd wat dat is, ik kende t helemaal niet! Is idd uit jouw regio Bazzie. Klote. Het klonk alsof t voor kindjes nog wel leuk is maar voor tieners al niet meer (die gaan echt zo veel lawaai maken).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik ken het niet en ben een echte fries. Zulke dingen doen wij hier niet.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Geen eieren en boter op de ramen en auto's hier Luilak overleefd!
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Niks van gemerkt gelukkig. Ik vind 't stom
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Vorig jaar hoorde ik blikjes. Gewoon, oldskool, blikjes achter een fiets en dat vind ik leuk.
Van die achterlijke gastoeters en vuvuzela's waarvan ik hoop dat ze er allemaal in stikken... Niet zo. :/
Van die achterlijke gastoeters en vuvuzela's waarvan ik hoop dat ze er allemaal in stikken... Niet zo. :/
Bazinga- Ratel
Ik heb niets gehoord hier. Nog nooit in m'n huidige woonplaats en ook nog nooit in mijn vorige woonplaats. Je bent hier volgend jaar welkom hoor, Baz! Niet voor 11 uur je bed is bij ons een regel
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Joan schreef:Ik heb niets gehoord hier. Nog nooit in m'n huidige woonplaats en ook nog nooit in mijn vorige woonplaats. Je bent hier volgend jaar welkom hoor, Baz! Niet voor 11 uur je bed is bij ons een regel
Volgend jaar sta ik met m'n toilettasje voor je deur, hoor! Komt Poeds dan kamperen bij me?
Bazinga- Ratel
Bazinga schreef:Joan schreef:Ik heb niets gehoord hier. Nog nooit in m'n huidige woonplaats en ook nog nooit in mijn vorige woonplaats. Je bent hier volgend jaar welkom hoor, Baz! Niet voor 11 uur je bed is bij ons een regel
Volgend jaar sta ik met m'n toilettasje voor je deur, hoor! Komt Poeds dan kamperen bij me?
Hahah, vast wel!
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Was dat vandaag?
Hm geen last gehad dit jaar. Het wordt hier ook niet erg groots aangepakt of zo, maar om 6 uur 's ochtends even aanbellen willen ze nog wel eens doen.
(En ik dan verbaasd open doen omdat ik luilak altijd vergeet en denk dat er iets ergs is gebeurd)
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik ken het wel. Maar hier doen ze het gelukkig niet.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik ken het helemaal niet. Ben wel een friezin, maar werd niet gedaan in de plaatsen waar ik heb gewoond.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Waar ik vandaan kom doen ze dat altijd met Koninginnedag. Rijden ze op scooters zonder uitlaat.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Dus dan mag je een keer per jaar ongestraft lekker asociaal dingen doen? Ik zou echt helemaal niet blij zijn, maar gelukkig kennen ze dat hier niet.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: