Goodmorning friday!
+9
Razz
mzcharlotte
Zonnetje
Urban Naked
Pompoen
Sam
Carra
Ibbeltje
Lady4
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning friday!
Lekker geslapen all? Hier een beetje kort, de wekker ging al om 5.40. Maakt niet uit, mijn vriend en ik zijn onderweg naar Schiphol. Tien dagen Curaçao baby! Gedraag jullie, ik kom vast af en toe wel eens voorbij Wifi-en.
Fijn lang Pinksterweekend all!
Fijn lang Pinksterweekend all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goodmorning friday!
O hele fijne vakantie!
Ik ben vroeg wakker maar kon uitslapen. Vanmiddag werken en dan lekker weekend!
Ik ben vroeg wakker maar kon uitslapen. Vanmiddag werken en dan lekker weekend!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Veel plezier Lady! Lekker de zon in. Heerlijk!
Ik moet nog een lange dag werken en dan heb ik een week vakantie.
Ik moet nog een lange dag werken en dan heb ik een week vakantie.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Woe, lekker Lady. Genietze!
Ik heb verrot geslapen. Het kussen in het hotel is zo plat.
Maar vannacht weer in mijn eigen bed.
Zo even ontbijten.
Fijne dag en weekend alvast!
Ik heb verrot geslapen. Het kussen in het hotel is zo plat.
Maar vannacht weer in mijn eigen bed.
Zo even ontbijten.
Fijne dag en weekend alvast!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Goedemorgen, ik hoefde er maar 1x uit vannacht, dat was fijn! Gistereen goed nieuws gehad, mijn man hoeft niet zoals we dachten een grote buikoperatie te ondergaan maar een kleinere (nog steeds niet heel klein) ingreep. En pas na de zomer dus we kunnen lekker van ons gezinnetje gaan genieten en nog op vakantie etc.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik krijg vandaag de sleutel van m'n nieuwe huis, vind het zo spannend. Eerste koophuis.
Jullie ook een fijne dag!
Jullie ook een fijne dag!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
@Lady: een heel fijne vakantie!
@Pompoen: dat is wel goed nieuws.
Goedemorgen allemaal! Ik ga werken van half 9 tot half 2 en dan lekker weekend! Vanmiddag alvast wat boodschappen doen voor mijn verjaardag. Vanavond gaan we met een aantal collega's samen eten bij iemand thuis. Iedereen maakt wat.
@Pompoen: dat is wel goed nieuws.
Goedemorgen allemaal! Ik ga werken van half 9 tot half 2 en dan lekker weekend! Vanmiddag alvast wat boodschappen doen voor mijn verjaardag. Vanavond gaan we met een aantal collega's samen eten bij iemand thuis. Iedereen maakt wat.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Woei, lekker met je vriend op vakantie, hoe leuk is dat! Be safe & enjoy!
Gast- Gast
Heerlijk Lady, veel plezier op Curaçao!
UN, wat ontzettend spannend. Moeten jullie nog veel doen aan het huis of kunnen jullie er nagenoeg direct in?
UN, wat ontzettend spannend. Moeten jullie nog veel doen aan het huis of kunnen jullie er nagenoeg direct in?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik vind dat er veel moet gebeuren! 120m2 en er moet nog een vloer in, en een keuken en alles geverfd. Dus dat wordt nog wel een klus!
Urban Naked- Prater
Euh ja, dat is best wel wat. Maar dan doe je het wel in 1x goed en niet dat je de huidige vloer voor lief neemt om die later wel een keer te willen veranderen (en dat er vervolgens niet van komt ofzo). Met de keuken is het ook wel fijn dat je het dan direct zo kan inrichten hoe je het zelf wilt hebben. Wanneer zouden jullie over willen?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
We hebben een maand uitgetrokken voor alles. Het moet tussen het werk door.
Urban Naked- Prater
Fijne vakantie Lady4!
Ik ben vandaag vrij (werk normaal op vrijdag) ik ga zo douchen en met S. knutselspulletjes halen bij de Action en dan gaan we iets leuks maken voor mijn moeder die zondag jarig is. En verder staat het huishouden op de planning vandaag. Is echt hard nodig want ik heb bijna niks gedaan deze week
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag vrij (werk normaal op vrijdag) ik ga zo douchen en met S. knutselspulletjes halen bij de Action en dan gaan we iets leuks maken voor mijn moeder die zondag jarig is. En verder staat het huishouden op de planning vandaag. Is echt hard nodig want ik heb bijna niks gedaan deze week
Fijne dag allemaal!
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Gefeliciteerd met jullie huis UN. Hoogtepuntje.
Roodje, snel een tripje met je hubby boeken, leuk joh!
Sam, ben jij ook op vakantie?
De trip naar Schiphol en het inchecken gingen heerlijk soepel en snel. Nu lekker een kop thee en een uitsmijter en dan over een uurtje boarden.
Roodje, snel een tripje met je hubby boeken, leuk joh!
Sam, ben jij ook op vakantie?
De trip naar Schiphol en het inchecken gingen heerlijk soepel en snel. Nu lekker een kop thee en een uitsmijter en dan over een uurtje boarden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen
Was al vroeg van bed maar nog niet op internet geweest
Ben net bij de markt geweest en verder moet ik wachten tot pakketjes komen. En om 3 uur ga ik naar de kapper.
Vandaag is een rare dag alweer 3 jaar geleden dat mijn vader in het ziekenhuis kwam. En ons leven veranderde
Fijne dag allemaal
Lady fijne vakantie. Curaçao lijkt me mooi oom van man woont daar en zien regelmatig foto's
Was al vroeg van bed maar nog niet op internet geweest
Ben net bij de markt geweest en verder moet ik wachten tot pakketjes komen. En om 3 uur ga ik naar de kapper.
Vandaag is een rare dag alweer 3 jaar geleden dat mijn vader in het ziekenhuis kwam. En ons leven veranderde
Fijne dag allemaal
Lady fijne vakantie. Curaçao lijkt me mooi oom van man woont daar en zien regelmatig foto's
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
UN; wat leuk, veel plezier alvast! Wij krijgen over 2 weken de sleutel van ons eerste koophuis en moeten ook nog veel klussen.
Ik ben jarig vandaag. Ik ben vrij, straks komt er wat visite, maar ik vier verder niks. Mijn dochter wordt over 3 weken 1 en dan zien we elkaar ook weer allemaal. Ik had gehoopt op wat beter weer vandaag, maar helaas...!
Fijne vrijdag allemaal!
Ik ben jarig vandaag. Ik ben vrij, straks komt er wat visite, maar ik vier verder niks. Mijn dochter wordt over 3 weken 1 en dan zien we elkaar ook weer allemaal. Ik had gehoopt op wat beter weer vandaag, maar helaas...!
Fijne vrijdag allemaal!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk kunnen slapen. Af en toe wakker gelegen, maar alles was beter dan de afgelopen nachten.
Vandaag een vrije dag. Vanmorgen al lekker even naar de winkels geweest voor kleine boodschappen.
Nu op de bank en verder rustig aan doen. Heb gister een coloscopie (met roesje) gehad, dus mijn darmen en lichaam moeten weer even opstarten.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk kunnen slapen. Af en toe wakker gelegen, maar alles was beter dan de afgelopen nachten.
Vandaag een vrije dag. Vanmorgen al lekker even naar de winkels geweest voor kleine boodschappen.
Nu op de bank en verder rustig aan doen. Heb gister een coloscopie (met roesje) gehad, dus mijn darmen en lichaam moeten weer even opstarten.
Fijne dag allemaal!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Bijna weekend!!!!!
Vandaag een relaxt dagje werken.
Vanavond geen orkestrepetitie, dus lekker met mijn vriend de stad in
Sophiee, gefeliciteerd!!!!
Lady, fijne vakantie!
Vandaag een relaxt dagje werken.