Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Volgens mij wordt er momenteel gediscussieerd over een geheel fokverbod voor King Charles Spaniels vanwege de slechte gezondheid van de honden:
http://www.bouvierforum.nl/content.php?535-Stichting-Dier-Recht-eist-fokverbod-Cavalier-King-Charles-Spani%EBl
Mijn schoonmoeder wilde eigenlijk fokken met hun King Charles (ik had er wel 1 gewild ) maar die heeft daar nu mara vanaf gezien.
http://www.bouvierforum.nl/content.php?535-Stichting-Dier-Recht-eist-fokverbod-Cavalier-King-Charles-Spani%EBl
Mijn schoonmoeder wilde eigenlijk fokken met hun King Charles (ik had er wel 1 gewild ) maar die heeft daar nu mara vanaf gezien.
Gast- Gast
Darcy schreef:Volgens mij wordt er momenteel gediscussieerd over een geheel fokverbod voor King Charles Spaniels vanwege de slechte gezondheid van de honden:
Ja dat klopt. Ze willen het fokken verbieden. broodfok mag wel. Ik vind het raar want het lijkt me dat je beter kunt zorgen dat de kennels doorgaan, met goedgekeurde honden. Als de broodfokkers gaan doorfokken krijg je alleen maar meer problemen.
Ik heb een raszuivere hond. Ze is hartstikke gezond.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Dat lijkt me wel, Try. Vervelend joh ... ik snap dat je je nu ff klote voelt.
Ja toch?
zal ik zoiets smsen als: "You can be angry with me, upset or whatever, but hanging up the phone (or not ringing back) while discussing sth that is important to me and you know I'm really upset about is just disrespectful. Whatever it is, you can at least tell me we're ok and that we'll talk later."
Laatst aangepast door Try op do 24 feb 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ja zoiets had ik ook ergens gelezen Darcy!
Wij willen heel graag een king charles maar vanwege de gezondheidsproblemen zijn we er toch wat huiverig voor en we willen niet heel veel geld voor een hondje betalen.. (meer dan 1000,-)
@ Jade: Kun jij jou hond niet laten dekken.. Kopen we een pupje van jou haha
Wij willen heel graag een king charles maar vanwege de gezondheidsproblemen zijn we er toch wat huiverig voor en we willen niet heel veel geld voor een hondje betalen.. (meer dan 1000,-)
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op do 24 feb 2011 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Dat lijkt me een hele goede sms, en daarna moet je het laten en komt hij vanzelf met een reactie.
Gast- Gast
Isabella schreef:Hadden jullie ruzie op het moment dat hij ophing? Want dan zou het zo kunnen zijn dat hij even af moet koelen en na moet/wil denken. Maar dan vind ik het nog steeds belachelijk dat hij dat niet gewoon zegt, maar ophangt en vervolgens niet reageert.
Nee ik geloof het niet. Ik zei dat ik soms voelde dat hij me niet bij sommige dingen wilde hebben en dat ik daardoor me minder belangrijk/geliefd voel, en hij zei dat hij idd bij sommige dingen mij er niet bij wilt hebben maar dat daar niets ergs aan was? Ofzo? Ik weet het al niet eens meer..
Try- Kletskop
Isabella schreef:Dat lijkt me een hele goede sms, en daarna moet je het laten en komt hij vanzelf met een reactie.
+1
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Ja zoiets had ik ook ergens gelezen Darcy!
haha nee ik wil mijn hondje liever niet laten dekken . Mijn moeder heeft uit hetzelfde nest een hondje, zij wil haar misschien wel laten dekken.
Gast- Gast
Isabella schreef:Dat lijkt me een hele goede sms, en daarna moet je het laten en komt hij vanzelf met een reactie.
Eens.
Gast- Gast
Jade schreef:Darcy schreef:Volgens mij wordt er momenteel gediscussieerd over een geheel fokverbod voor King Charles Spaniels vanwege de slechte gezondheid van de honden:
Ja dat klopt. Ze willen het fokken verbieden. broodfok mag wel. Ik vind het raar want het lijkt me dat je beter kunt zorgen dat de kennels doorgaan, met goedgekeurde honden. Als de broodfokkers gaan doorfokken krijg je alleen maar meer problemen.
Wat raar dat de broodfok wel mag :S Dat lijkt me inderdaad ook niet echt goed.
Gast- Gast
@ Try: Rustig aan meisje
Pannetoet- Kletskop
Wat een schatjes!!!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Darcy schreef:Jade schreef:Darcy schreef:Volgens mij wordt er momenteel gediscussieerd over een geheel fokverbod voor King Charles Spaniels vanwege de slechte gezondheid van de honden:
Wat raar dat de broodfok wel mag :S Dat lijkt me inderdaad ook niet echt goed.
Nee inderdaad...
Maar dat is ook zo met de franse bulldog.. wij hebben er één gehad (broodfok achteraf gezien) en die moesten we 16dec in laten slapen wegens ademhalingsproblemen..
Pannetoet- Kletskop
Met of zonder kusje?
*nu moet ik zelf ook denken aan die "geen kusje" reclame *
*nu moet ik zelf ook denken aan die "geen kusje" reclame *
Try- Kletskop
Try schreef:Isabella schreef:Hadden jullie ruzie op het moment dat hij ophing? Want dan zou het zo kunnen zijn dat hij even af moet koelen en na moet/wil denken. Maar dan vind ik het nog steeds belachelijk dat hij dat niet gewoon zegt, maar ophangt en vervolgens niet reageert.
Nee ik geloof het niet. Ik zei dat ik soms voelde dat hij me niet bij sommige dingen wilde hebben en dat ik daardoor me minder belangrijk/geliefd voel, en hij zei dat hij idd bij sommige dingen mij er niet bij wilt hebben maar dat daar niets ergs aan was? Ofzo? Ik weet het al niet eens meer..
Dat is ook niet erg, dat kan dat hij dat leuk vindt, fijn vindt om dat zonder jou te doen, maar dan brengt hij dat wel op een erg scheve en vreemde manier waardoor het lijkt alsof hij JOU niet wil zien. En dat is natuurlijk niet handig van hem, dat kwetst jou en je bent al onzeker genoeg, en dat weet hij dondersgoed, dus ik vind het vrij gemeen.
Gast- Gast
Ik zou bij die sms helemaal geen kusje zetten, had die maar niet op moeten hangen
Gast- Gast
Ik ben ondertussen gehaktballen maken en aardappels schillen, dus lees het wel, maar reageer even niet (zo snel).
Gast- Gast
Ik ga mijn opwarmmaaltijd maar in de magnetron zetten.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Dat dacht ik ook maarja wilde even checken..Isabella schreef:Ik zou bij die sms helemaal geen kusje zetten, had die maar niet op moeten hangen
Try- Kletskop
Btw, super apart, werd net gebeld door de studieverening of ik morgen heen-en-weer wil rijden? Ik doe echt noooooooooooit iets met/voor die vereniging dus ze moeten wel heel desparate zijn..
Try- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: