Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
_Donnaa schreef:En als je je dan bedenkt dat het een uiterste verkoopdatum is, dan maakt het toch helemaal geen zak meer uit?CherrieLola schreef:Nee, als ik een pak openmaak en hij is na 3 dagen nog niet leeg gooi ik het sowieso weg.
Nou ja, ik ben altijd bang dat het een dag na de houdbaarheidsdatum bedorven is.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoiiii dames..!
@ Try: Ah das k.ut!
+1!
Ik heb vroeger iets té vaak bedorven yoghurt of melk mét klonten gehad...
@ Try: Ah das k.ut!
CherrieLola schreef:
Nou ja, ik ben altijd bang dat het een dag na de houdbaarheidsdatum bedorven is.
+1!
Ik heb vroeger iets té vaak bedorven yoghurt of melk mét klonten gehad...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend, Try!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nou, dat is echt niet zo .. Sommige mensen kunnen ook overdrijven hoor.. Je moet het niet pas 3 dagen na de houdbaarheids datum openmaken en er dan nog 3 dagen van eten natuurlijk.CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:En als je je dan bedenkt dat het een uiterste verkoopdatum is, dan maakt het toch helemaal geen zak meer uit?CherrieLola schreef:Nee, als ik een pak openmaak en hij is na 3 dagen nog niet leeg gooi ik het sowieso weg.
Maar zoals boerenkool, wat gewoon lekker fris in de koelkast ligt, in een zakje.. Daar gebeurd nu echt nog niets mee..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ohhh Try, dat is zo kut!
Ja... vermoeden is dat hij de telefoon heeft uitgezet.. en zijn andere telefoon neemt ie niet op. Eikel..
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
_Donnaa schreef:Nou, dat is echt niet zo .. Sommige mensen kunnen ook overdrijven hoor.. Je moet het niet pas 3 dagen na de houdbaarheids datum openmaken en er dan nog 3 dagen van eten natuurlijk.CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:En als je je dan bedenkt dat het een uiterste verkoopdatum is, dan maakt het toch helemaal geen zak meer uit?CherrieLola schreef:Nee, als ik een pak openmaak en hij is na 3 dagen nog niet leeg gooi ik het sowieso weg.
Maar zoals boerenkool, wat gewoon lekker fris in de koelkast ligt, in een zakje.. Daar gebeurd nu echt nog niets mee..
Hmmm, ok.
Maar nu moet ik weer gaan, moet van mezelf om half 5 beginnen met koken. Ben er vanavond weer
@ Try: Mannen! .. Die zijn soms zó raar! Zie/spreek je hem vandaag nog..?
@ CherrieLola: Kook ze!
@ CherrieLola: Kook ze!
Laatst aangepast door Ik_zelf_87 op do 24 feb 2011 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet- Kletskop
Herkenbaar, helaas..Try schreef:_Donnaa schreef:Ohhh Try, dat is zo kut!
Ja... vermoeden is dat hij de telefoon heeft uitgezet.. en zijn andere telefoon neemt ie niet op. Eikel..
Zulke dingen haalt W. ook wel eens uit, niet vaak gelukkig. Meestal vertel ik dat alleen nooit op het forum, omdat je dan vaak van die reacties krijgt dat het een nare vent is etc. Terwijl ik zo denk, dat veel meer vriendjes hier echte klootzakken kunnen zijn..
Gast- Gast
Ik_zelf_87 schreef:@ Try: Mannen! .. Die zijn soms zó raar! Zie/spreek je hem vandaag nog..?
Geen idee wanneer ik 'm weer zie, daar ging dit hele gedoe over (hij woont in Engeland) en spreken? Tja, dan zou hij toch zijn telefoon een keer moeten opnemen ofzo.
Try- Kletskop
_Donnaa schreef:Herkenbaar, helaas..Try schreef:_Donnaa schreef:Ohhh Try, dat is zo kut!
Zulke dingen haalt W. ook wel eens uit, niet vaak gelukkig. Meestal vertel ik dat alleen nooit op het forum, omdat je dan vaak van die reacties krijgt dat het een nare vent is etc. Terwijl ik zo denk, dat veel meer vriendjes hier echte klootzakken kunnen zijn..
Dit is voor het eerst en ach, die reacties op het forum: je verteld toch niet elke keer dat iemand lief is, dus dan die ene keer dat die persoon het niet is blijft hangen..
Try- Kletskop
Hmmm brownies staan in de oven (L)
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ja, daar zit wat in Try.. En voor buitenstaanders is het natuurlijk sowieso anders.. Al is het wel eens lekker om je verhaal kwijt te kunnen aan iemand die er niets vanaf weet.. Maar dan moeten ze niet met zo`n oordeel komen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Herkenbaar, helaas..Try schreef:_Donnaa schreef:Ohhh Try, dat is zo kut!
Ja precies!
Wij wonen dan samen maar als we smorgens ruzie hebben en hij moet werken.. dan holt ie meteen weg om savonds sorry te zeggen.. grrrr! Zit je de hele dag in spanning en je k.ut te voelen, als ik hem dan sms, geen sms terug en de telefoon pakt ie gewoon niet op .. soms lijkt het echt dat mannen geen gevoel hebben
Pannetoet- Kletskop
_Donnaa schreef:Maar dan moeten ze niet met zo`n oordeel komen..
Helemaal mee eens!
@ Try: Hmm das wel vervelend! Hebben jullie een lange afstand relatie...?
Pannetoet- Kletskop
Nou, dat was kort maar krachtig, ik ga pas over een half uurtje koken, mijn vriend komt laat thuis En dan moet hij heel erg haasten om vanavond weer op tijd weg te kunnen. Boring!!
Gelukkig Ik_zelf, er zijn dus meer klootzakken ..
Soms denk ik echt dat ik de enige heb hoor..
Gast- Gast
Troost je Donnaa, dat ben je écht niet
Ja, ik zou nu bijna smsen dat het over is als hij gvd die kuttelefoon niet opneemt.. Maarja, dat is misschien ook niet echt handigIk_zelf_87 schreef:_Donnaa schreef:Herkenbaar, helaas..Try schreef:_Donnaa schreef:Ohhh Try, dat is zo kut!
Ja precies!
Wij wonen dan samen maar als we smorgens ruzie hebben en hij moet werken.. dan holt ie meteen weg om savonds sorry te zeggen.. grrrr! Zit je de hele dag in spanning en je k.ut te voelen, als ik hem dan sms, geen sms terug en de telefoon pakt ie gewoon niet op .. soms lijkt het echt dat mannen geen gevoel hebben
Try- Kletskop
Haha nee natuurlijk, ik weet het ook wel. Maar soms is het zo fijn om hier je ei kwijt te kunnen en als je dan allemaal reacties krijgt dat hij bijv. (ik noem maar wat) ongevoelig is, dan denk ik huh, reageren jullie mannen nooit zo dan?
Gast- Gast
Hmmm, dat zou niet handig zijn Try, maar ik snap de neiging maar al te goed.
_Donnaa schreef:Gelukkig Ik_zelf, er zijn dus meer klootzakken ..
Normaal is mijn vriend heel lief, en ik kan hier heel slecht mee omgaan (maakt me super onzeker) dus dat ie t nu doet drives me insane..
Try- Kletskop
Hoe ga je met een vriend om die echt een stomme vriendin heeft? Normaal kwam ie nog wel eens langs, maar het is nu niet zo leuk meer omdat hij elke keer z'n vriendin mee neemt.. Dus we houden telkens de boot een beetje af Moeten we eerlijk zijn?
Niet quoten please.
Niet quoten please.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha nee natuurlijk, ik weet het ook wel. Maar soms is het zo fijn om hier je ei kwijt te kunnen en als je dan allemaal reacties krijgt dat hij bijv. (ik noem maar wat) ongevoelig is, dan denk ik huh, reageren jullie mannen nooit zo dan?
Vooral als ze al een paar keer iets slechts gelezen hebben, maar ik zet echt niet elke keer dat hij heel lief is, of wij stomende wilde seks hebben, of wanneer hij de liefde aan me verklaard, hier op het forum dus lijkt hij vaker negatief te zijn dan positief terwijl dat juist niet zo is, maar dat deel ik minder snel...
Try- Kletskop
Ja en helemaal omdat je weet dat hij weet dat het je onzeker maakt..
Als ik gezeur met W. heb en we nemen redelijk goed afscheid dan ben ik altijd bang dat hij echt nog kwaad op me is. Ik kan daar echt niet tegen. Dan sms ik hem of hij wil reageren, dat hij niet kwaad is, omdat ik hem niet kwijt wil.. En dan gewoon niet reageren he.. Grrrr, dan kan ik hem wel smoren.
Op een gegeven moment ben ik dan zo boos dat ik hem stuur dat ik klaar met hem ben als hij niet de moeite wil nemen om mij gerust te stellen.. En dan kan meneer ineens wel bellen.. Verdorie!
Als ik gezeur met W. heb en we nemen redelijk goed afscheid dan ben ik altijd bang dat hij echt nog kwaad op me is. Ik kan daar echt niet tegen. Dan sms ik hem of hij wil reageren, dat hij niet kwaad is, omdat ik hem niet kwijt wil.. En dan gewoon niet reageren he.. Grrrr, dan kan ik hem wel smoren.
Op een gegeven moment ben ik dan zo boos dat ik hem stuur dat ik klaar met hem ben als hij niet de moeite wil nemen om mij gerust te stellen.. En dan kan meneer ineens wel bellen.. Verdorie!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: