Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja, ik dus ook. Maar ik heb ook geen zin om naar de winkel te gaan.CherrieLola schreef:Nope, zou ik niet durven, maar ik ben een zeikerd daar in.
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Nope, zou ik niet durven, maar ik ben een zeikerd daar in.
+1
Gast- Gast
Heb je niks anders in huis? Een potje groente ofzo?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Nope, zou ik niet durven, maar ik ben een zeikerd daar in.
Ik ga met CL mee.
Maar je ruikt het wel aan de boerenkool?
Gast- Gast
Jade schreef:CherrieLola schreef:Nope, zou ik niet durven, maar ik ben een zeikerd daar in.
Ik ga met CL mee.
Maar je ruikt het wel aan de boerenkool?
Een boerenkoolsnuiver, das weer is wat anders
Nou, ik ben blij dat ik niet zo panisch daar in ben haha.. Anders zou ik ook vaak niks eten trouwens..
Ik let bijna niet eens meer op de datum sinds ik weet dat het uiterste verkoopdatums zijn..
Ik let bijna niet eens meer op de datum sinds ik weet dat het uiterste verkoopdatums zijn..
Gast- Gast
Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?
Uhm nee.. Ik haal nu gerust een pak yoghurt met de datum van vandaag hoor.. Het is toch de uiterste verkoop datum.. En bij de Jumbo krijg je een product op datum van vandaag of gisteren nog gratis ook.. BONUS!CherrieLola schreef:Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou, ik ben blij dat ik niet zo panisch daar in ben haha.. Anders zou ik ook vaak niks eten trouwens..
Mijn ouders zijn daar ook zo makkelijk in. Gevolg.. ik controleer bij mn ouders altijd de datums!
Gast- Gast
Dolores schreef:CherrieLola schreef:Nope, zou ik niet durven, maar ik ben een zeikerd daar in.
+1
+2?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Uhm nee.. Ik haal nu gerust een pak yoghurt met de datum van vandaag hoor.. Het is toch de uiterste verkoop datum.. En bij de Jumbo krijg je een product op datum van vandaag of gisteren nog gratis ook.. BONUS!CherrieLola schreef:Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?
Maar eet je het dan nog wel vandaag of morgen op of laat je het gerust een paar dagen liggen?
_Donnaa schreef:Uhm nee.. Ik haal nu gerust een pak yoghurt met de datum van vandaag hoor.. Het is toch de uiterste verkoop datum.. En bij de Jumbo krijg je een product op datum van vandaag of gisteren nog gratis ook.. BONUS!CherrieLola schreef:Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?
gisteren ? Mag dat wel ?
Gast- Gast
Ja, iets van vorige week ga ik ook niet eten natuurlijk..Jade schreef:
Mijn ouders zijn daar ook zo makkelijk in. Gevolg.. ik controleer bij mn ouders altijd de datums!
Gast- Gast
Morgen, bedoel ikJade schreef:_Donnaa schreef:Uhm nee.. Ik haal nu gerust een pak yoghurt met de datum van vandaag hoor.. Het is toch de uiterste verkoop datum.. En bij de Jumbo krijg je een product op datum van vandaag ofCherrieLola schreef:Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?gisterenmorgen nog gratis ook.. BONUS!
gisteren ? Mag dat wel ?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Morgen, bedoel ikJade schreef:_Donnaa schreef:Uhm nee.. Ik haal nu gerust een pak yoghurt met de datum van vandaag hoor.. Het is toch de uiterste verkoop datum.. En bij de Jumbo krijg je een product op datum van vandaag ofCherrieLola schreef:Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?gisterenmorgen nog gratis ook.. BONUS!
gisteren ? Mag dat wel ?
oow haha
Gast- Gast
Dan begin ik er vandaag of morgen aan en dan is het zaterdag/zondag op.. Zoiets..CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Uhm nee.. Ik haal nu gerust een pak yoghurt met de datum van vandaag hoor.. Het is toch de uiterste verkoop datum.. En bij de Jumbo krijg je een product op datum van vandaag of gisteren nog gratis ook.. BONUS!CherrieLola schreef:Iewh Donnaa, maakt je dat echt niks uit?
Maar eet je het dan nog wel vandaag of morgen op of laat je het gerust een paar dagen liggen?
Gast- Gast
:affraid:
Je gaat er niet dood aan hoor.. Als je het openmaakt is het nog een paar dagen houdbaar in de koelkast. Zo`n datum is een uiterste verkoopdatum..
Als je een pak yoghurt met de datum van 5 maart vandaag openmaakt, denk je dan dat het 5 maart nog wel goed is? Omdat die datum er toevallig op staat?
Als je een pak yoghurt met de datum van 5 maart vandaag openmaakt, denk je dan dat het 5 maart nog wel goed is? Omdat die datum er toevallig op staat?
Gast- Gast
Nee, als ik een pak openmaak en hij is na 3 dagen nog niet leeg gooi ik het sowieso weg.
Ik kreeg een keer bij iemand thuis bedorven appelsap. Had ik niet door, want hij rook gewoon normaal.
Onderweg naar huis kreeg ik knallende koppijn en ik werd misselijk en nog misselijker en ik moest echt ergens op focussen anders zou ik echt over m'n nek gaan in de auto. Uiteindelijk waren we thuis, dus ik de trap opgerend (naar de vierde etage, lift duurde te lang), de wc ingerend en kotsen maar. Het was echt zeker weten de appelsap, want toen ik die kwijt was werd ik weer normaal.
Onderweg naar huis kreeg ik knallende koppijn en ik werd misselijk en nog misselijker en ik moest echt ergens op focussen anders zou ik echt over m'n nek gaan in de auto. Uiteindelijk waren we thuis, dus ik de trap opgerend (naar de vierde etage, lift duurde te lang), de wc ingerend en kotsen maar. Het was echt zeker weten de appelsap, want toen ik die kwijt was werd ik weer normaal.
Gast- Gast
En als je je dan bedenkt dat het een uiterste verkoopdatum is, dan maakt het toch helemaal geen zak meer uit?CherrieLola schreef:Nee, als ik een pak openmaak en hij is na 3 dagen nog niet leeg gooi ik het sowieso weg.
Gast- Gast
GVD, had mn vriend aan de tel; serieus gesprek over dingen die niet lekker lopen waar ik me rot over voel, hangt ie op/valt zijn tel uit/whatever.. Onbereikbaar nu :S
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: