Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik heb het warm, dus zal even wat van mijn warmte aan jullie geven!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kan niet slapen overdag. Maar ik hoef gelukkig niets meer vandaag, dat scheelt. Ik ga nu eerst een kop thee drinken en daarna voorzichtig wat yoga doen, denk ik.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Iemand wat warmte van mij hebben? Ik kom net binnen en heb het juist onwijs warm
Zo, fruitmandje gemaakt, kaarten voor de komende maand geschreven voor verjaardagen & nu even fietsen voor wat andere dingen.
Tot straks
Zo, fruitmandje gemaakt, kaarten voor de komende maand geschreven voor verjaardagen & nu even fietsen voor wat andere dingen.
Tot straks
Gast- Gast
Isabella schreef:Iemand wat warmte van mij hebben? Ik kom net binnen en heb het juist onwijs warm
Tot straks
Haha, dat is echt het toppunt van georganiseerd zijn.
Gast- Gast
Ik heb het niet koud nu. Heb ook wel genoeg spek whaha Maarre soms kan het hier ook erg koud zijn.
Net kreeg ik telefoon: morgen verplicht vrij (hoefde alleen middag) omdat er niet veel kinderen zijn. Ene kant baal ik wel, maar andere kant ik heb nog veel vakantieuren die ik nooit op krijg Dus eigenlijk vind ik het wel oke
Net kreeg ik telefoon: morgen verplicht vrij (hoefde alleen middag) omdat er niet veel kinderen zijn. Ene kant baal ik wel, maar andere kant ik heb nog veel vakantieuren die ik nooit op krijg Dus eigenlijk vind ik het wel oke
Gast- Gast
weet je wat k*t is, ziek zijn terwijl iemand aan het water moet werken......
Gast- Gast
Reva schreef:Isabella schreef:Iemand wat warmte van mij hebben? Ik kom net binnen en heb het juist onwijs warm
Tot straks
Haha, dat is echt het toppunt van georganiseerd zijn.
Haha
Gast- Gast
Ik verveel me... Dat overkomt me niet vaak
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ik wil via Vakantieveilingen naar We Will Rock You.. maar k ben steeds te langzaam.
Gast- Gast
Mijn thee is op. Ik ga even wat yoga doen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Succes, Lotus!
Jade, balen is dat he? Heel veel geduld hebben! En wel voor jezelf een maximum bedrag afspreken, he?
Jade, balen is dat he? Heel veel geduld hebben! En wel voor jezelf een maximum bedrag afspreken, he?
Gast- Gast
Zo ik heb net heel goed een sollicitatiebrief geschreven. Ben er erg tevreden over, vanavond even door mijn vader laten checken en dan morgen op de post.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Alex167 schreef:Succes, Lotus!
ja dat heb ik wel besloten. Gaan die veilingen ook 's nachts door?
grr sommige mensen pleuren die biedingen meteen naar 50 euro..
Gast- Gast
Nee, volgens mij lopen veilingen tot 23.00 uur ofzo en als er dan een nieuwe begint duurt die tot 9.00 of 10.00 uur de volgende dag. Jammer he?
Chance, goed dat je die brief geschreven hebt! Ik ben benieuwd hoe het afloopt!
Chance, goed dat je die brief geschreven hebt! Ik ben benieuwd hoe het afloopt!
Gast- Gast
De veilingen op vakantieveilingen gaan dag en nacht door! sommige duren een paar minuten, anderen een uur en sommigen ook een hele dag.. maar volgens mij de musicals worden wel meermaals per dag nieuw erop gezet.
waterkers- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 96
Registratiedatum : 02-12-10
Chance, super dat je een brief hebt geschreven. Laat je weten hoe het afloopt?
Gast- Gast
Gaan ze speciaal voor jou 's nachts door dan? Ik heb nog nooit een veiling gezien die 's nachts doorgaat ...
Gast- Gast
Wat goed, Chance Hoop dat je snel positief bericht krijgt!
Ik zit met mn vest en schoenen aan, maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan. Mistig joh
Ik zit met mn vest en schoenen aan, maar ik heb geen zin om de deur uit te gaan. Mistig joh
Gast- Gast
Alex167 schreef:Gaan ze speciaal voor jou 's nachts door dan? Ik heb nog nooit een veiling gezien die 's nachts doorgaat ...
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: