Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nee inderdaad, nou kan ik 's avonds niet weg omdat mijn zoontje ook gewoon thuis is. Maar het liefst rol ik me als een egeltje op op de bank totdat mijn vriend thuis is.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik woon alleen.. en ben dus altijd alleen thuis..
mijn dagen vliegen voorbij!
mijn dagen vliegen voorbij!
Gast- Gast
Ik vind het wel lekker om alleen te zijn, maar het is ook gezellig als er wel iemand is.
edit: ik zou nu wel graag tegen iemand aan willen kruipen en even willen huilen, maar dat kan dus niet aangezien ik alleen ben...
edit: ik zou nu wel graag tegen iemand aan willen kruipen en even willen huilen, maar dat kan dus niet aangezien ik alleen ben...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Overdag kan ik wel goed alleen zijn, 's avonds niet. Dan mis ik iemand om tegen/mee te praten.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola schreef:Overdag kan ik wel goed alleen zijn, 's avonds niet. Dan mis ik iemand om tegen/mee te praten.
Ik heb juist meer moeite met overdag.. ook omdat er gewoon heel veel mensen werken, dus ik kan nergens even langs wippen ofzo.
Gast- Gast
Ik vind het ook wel lekker om alleen te zijn. Zo bedoel ik het ook niet. Ik heb nu voorjaarsvakantie en mijn vriend is gewoon werken. Overdag doe ik iets in het huis, doe iets met vriendinnen, ga ergens heen, etc. Toch vind ik het dan wel weer fijn om 's avonds mijn vriend te zien.
Mijn vriend heeft regelmatig diensten. Vrijdagochtend moet hij gaan en dan komt hij zondagochtend pas thuis. Dat vind ik dan wel weer net iets te veel van het goede. Ik spreek wel af met vriendinnen, maar vind die nachten alleen niks aan.Misschien komt dat wel, omdat ze hier volop aan het inbreken zijn.
Mijn vriend heeft regelmatig diensten. Vrijdagochtend moet hij gaan en dan komt hij zondagochtend pas thuis. Dat vind ik dan wel weer net iets te veel van het goede. Ik spreek wel af met vriendinnen, maar vind die nachten alleen niks aan.
Gast- Gast
Nee hoor, dat duurt niet lang. Als ik echt helemaal alleen ben, dus geen man en geen kind, kan ik mezelf uren vermaken met series kijken, boeken lezen, forummen. Heerlijk rustig.
Gast- Gast
Lotus schreef:Ik vind het wel lekker om alleen te zijn, maar het is ook gezellig als er wel iemand is.
als je wat kwijt wil je mag mij altijd pmen he
Gast- Gast
Dat dan weer wel. Ik ben bang in/voor het donker. Daarbij woon ik in een oud huis, dus alles kraakt en dat vind ik wel eng.
Gast- Gast
nee hoor.. k vind het niet erg.. Maar ik aan de andere kant vind ik het wel fijn als ik tegen iemand aan kan liggen.
Gast- Gast
Daar heb ik totaal geen probleem mee.
Dat is lief, Theedoosje!
Dat is lief, Theedoosje!
Lotus- Ratel
graag gedaan hoor. Mij lijkt het vervelend als je niemand hebt waar je niet even bij uit kan huilen of wat dan ook als je er wel echt behoefte aan hebt.
Gast- Gast
Thuis, op mijn werk ... overal heb ik het koud.
Mijn man zegt dat dat komt omdat ik geen vet op mijn lijf heb. Right. Zo erg is het nou ook allemaal weer niet.
Mijn man zegt dat dat komt omdat ik geen vet op mijn lijf heb. Right. Zo erg is het nou ook allemaal weer niet.
Gast- Gast
Soms wel, maar nu niet.
Lotus- Ratel
Alex167 schreef:Thuis, op mijn werk ... overal heb ik het koud.
haha. Ik heb wel vet op mn lijf en heb het ook koud
Gast- Gast
Ik heb heel veel vet en ik heb t ook gewoon koud hoor
Laatst aangepast door Reva op do 24 feb 2011 - 2:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, heb het niet koud in huis. De verwarming staat op 20 graden.
Het lijkt me ook vervelend als je niet bij iemand kan uithuilen of tegen iemand kan aan praten.
Het lijkt me ook vervelend als je niet bij iemand kan uithuilen of tegen iemand kan aan praten.
Gast- Gast
En ik heb ook wel vet op m'n lijf. Normaal gesproken heb ik het 9 van de 10 keer koud. Maar ben ondertussen van alles aan het doen en daardoor blijf ik in beweging.
Gast- Gast
STERKER nog. De plekken waar bij mij het meeste vet zit, zijn vaak het meest koud.
Gast- Gast
Dat heb ik dan weer niet. Ik heb altijd 1 hele koude voet. En verder met name mijn bovenlijf (armen, borst, buik, nek, rug).
Gast- Gast
Het gaat nu wel weer. Heb even gehuild en voel me nu wat beter. Ben gewoon een beetje uitgeput.
Lotus- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: