Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nee, stagelopen. Maar wat ik vandaag wilde doen, heb ik al af. Vanmiddag ga ik maar goede artikelen zoeken en reviews enzo lezen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn! Dat schiet lekker op. Gelukkig dat je dan tussendoor bij de kinderopvang kan gaan werken. Wat wil je uiteindelijk? Werken? Of nog verder studeren?
Gast- Gast
Zo geld gestort.
Wat vervelend try dat je er dan voor niets staat!
Ik ga zo kaarten voor g.uus m.eeuwis bestellen:D vanavond lekker werken
Wat vervelend try dat je er dan voor niets staat!
Gast- Gast
Snoozy schreef:Fijn! Dat schiet lekker op. Gelukkig dat je dan tussendoor bij de kinderopvang kan gaan werken. Wat wil je uiteindelijk? Werken? Of nog verder studeren?
Absoluut werken. Ik heb hiervoor al 4 jaar pabo gedaan (diploma gehaald), en nu dan een tweejarige master. Ik ben het studeren zo zat..
Maar volgens mij zijn er weinig banen in mijn studierichting.. Maar goed, dan ga ik wel invallen (ofwel voor de klas, ofwel in de kinderopvang).
Laatst aangepast door _Chance op do 24 feb 2011 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
Leuk!Sannie89 schreef:
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Vroeg ik me ook al af..
Ik ga ook naar Guus! 16 juni met mijn mama
Ik ga ook naar Guus! 16 juni met mijn mama
Blond- Lady Post-a-lot
Duhh, anders kunnen ze je hier vinden als ze zoeken op G.oogle naar G.uus M.eeuwis!
Net als H.yves en w.ijn en F.acebook. Moet allemaal met puntjes.
Net als H.yves en w.ijn en F.acebook. Moet allemaal met puntjes.
Gast- Gast
Ik hoop dat je je droombaan kunt vinden.
Ik weet dat jij op de Pabo hebt gezeten. Ik heb daar ook gezeten en je hebt het weleens eerder verteld.
Ik weet dat jij op de Pabo hebt gezeten. Ik heb daar ook gezeten en je hebt het weleens eerder verteld.
Gast- Gast
O...
Want ik dacht net G.uus zal toch redelijk makkelijk te googlen zijn.....
Want ik dacht net G.uus zal toch redelijk makkelijk te googlen zijn.....
Gast- Gast
Dolores schreef:Waarom moet G.uus met puntjes?
Omdat ik met mn werk ga en als toevallig mensen op die naam zoeken. dan vinden ze dit wil graag nog wel een beetje anoniem blijven.
Ik ga 17 juni met cliënten van mn werk ze wilde mij (en nog 2 collega's ) mee hebben
Gast- Gast
Snoozy schreef:Ik hoop dat je je droombaan kunt vinden.
Was jij eerst dan iemand anders..?
Blond- Lady Post-a-lot
Ja, op pagina 49267916491Sannie89 schreef:Dolores schreef:Waarom moet G.uus met puntjes?
Omdat ik met mn werk ga en als toevallig mensen op die naam zoeken. dan vinden ze dit wil graag nog wel een beetje anoniem blijven.
Ik ga 17 juni met cliënten van mn werk ze wilde mij (en nog 2 collega's ) mee hebben
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, op pagina 49267916491Sannie89 schreef:Dolores schreef:Waarom moet G.uus met puntjes?
Maar toch
Gast- Gast
Zo, ik heb een huisarts hier, mag volgende week gelijk komen voor een kennismakingsgesprek en al mijn gegevens worden geregeld door de oude huisarts. Is dat ook opgelost!
Gast- Gast
Dolores schreef:was het maar lente of zomer.... ik wil zon zon zon
ik ook!!!
Gast- Gast
Nee, ik was niet eerst iemand anders. Ik was op het oude forum actiever. Inmiddels woon ik samen en in het begin hadden we nog geen computer en internet. Nu begin ik weer iets actiever te worden. Dat krijg je als je vakantie hebt.
Maar ik wist dat wij in die tijd op dezelfde Pabo zaten, omdat je dat weleens had verteld. Ik was gewoon benieuwd wat je nu precies deed.
Maar ik wist dat wij in die tijd op dezelfde Pabo zaten, omdat je dat weleens had verteld. Ik was gewoon benieuwd wat je nu precies deed.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, op pagina 49267916491Sannie89 schreef:Dolores schreef:Waarom moet G.uus met puntjes?
Je zal maar net iemand met veel tijd treffen.
Gast- Gast
Reva schreef:_Donnaa schreef:Ja, op pagina 49267916491Sannie89 schreef:Dolores schreef:Waarom moet G.uus met puntjes?
Je zal maar net iemand met veel tijd treffen.
Gast- Gast
Snoozy schreef:Nee, ik was niet eerst iemand anders. Ik was op het oude forum actiever. Inmiddels woon ik samen en in het begin hadden we nog geen computer en internet. Nu begin ik weer iets actiever te worden. Dat krijg je als je vakantie hebt.
Aha
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: