Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
haha dat herken ik wel n beetje Alex! En niet in de zin van dat we iets tekort komen, maar er is vaak naar zeggen weinig geld, toch wordt er nog van alles gekocht.
Ik vind de cadeaus meestal wel leuk. Alleen ik krijg altijd hele andere dingen als dat ik graag wil hebben, dat vind ik stiekem wel een beetje jammer. (als mijn zusjes iets specifiek willen hebben belt mn moeder de hele familie af om te zeggend at ze graag geld willen voor n bepaald iets)
Ik vind de cadeaus meestal wel leuk. Alleen ik krijg altijd hele andere dingen als dat ik graag wil hebben, dat vind ik stiekem wel een beetje jammer. (als mijn zusjes iets specifiek willen hebben belt mn moeder de hele familie af om te zeggend at ze graag geld willen voor n bepaald iets)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik vind het niet erg hoor. Hij heeft heel veel moeite gestoken om mij terug te pakken, dus dat was al heel speciaal..CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Ik heb nog niks gekregenCherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Jaaa joh, wrijf het er even in!CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Whahaha hoezo?
Ik krijg wel wat hoor, maar er was iets mis gegaan en hij heeft iedere dag tot half 12 gewerkt. Dus ik heb nog een cadeau te goed..
Hmmm, das ook niet leuk Weet je wel wanneer je het krijgt?
Maar ik heb geen idee. Hij moet vanavond ook werken en misschien dat hij dit weekend tijd heeft om iets te halen/regelen. Hij heeft het via m`n vriendinnen geregeld geloof ik. Maar ik mag dus niks weten
Oeh spannend
Ik heb trouwens mijn moeder ook lekker gemaakt met een cadeau voor haar verjaardag, en ik zeg lekker niet wat het is
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb nog steeds mn loon niet? Ik word bijna bang dat er iets fout is gegaan.. heb t altijd op tijd:S
Gast- Gast
Ik vraag maar een nieuwe camera voor mn verjaardag (duurt nog eventjes, maar toch). Kan ik op Curacao mooie kiekjes schieten zonder dat het kreng steeds om nieuwe batterijen zeurt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Sannie, ik heb mijn loon ook nog niet. Ik verwacht het morgen pas. Wanneer krijg je normaal je loon? Ik altijd rond de 25e. Dat ligt eraan hoe het weekend valt.
Gast- Gast
Je moet officieel uiterlijk de 26e je loon hebben. Als het dus op een zaterdag of zondag valt krijg je het de vrijdag daarvoor.
Blond- Lady Post-a-lot
Ik altijd de 21ste of 23ste... staat ook op t papiertje wat ik toen heb gehad van de stichting en heb nu wel mn declaratie reiskostenvergoeding gestort gekregen (dat ik met cliënten heb gereisd) dus dat vind ik zo raar.
heb t nog nooit later ontvangen.
ik wacht nog wel even, maar mn maand is echt op! en moet morgen boodschappen doen voor mn verjaardag.
en kaartjes bestellen voor g.uus m.eeuwis, maar daar heb ik geld van t werk voor gehad. (gaan met cliënten er naar toe ) maar dacht dan hoef ik niet helemaal te gaan storten etc. dus wel, dus dat ga ik nu maar even doen
heb t nog nooit later ontvangen.
ik wacht nog wel even, maar mn maand is echt op! en moet morgen boodschappen doen voor mn verjaardag.
en kaartjes bestellen voor g.uus m.eeuwis, maar daar heb ik geld van t werk voor gehad. (gaan met cliënten er naar toe ) maar dacht dan hoef ik niet helemaal te gaan storten etc. dus wel, dus dat ga ik nu maar even doen
Laatst aangepast door Sannie89 op wo 23 feb 2011 - 23:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Chance, hoe ging je sollicitatiegesprek gister? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gelezen.
Gast- Gast
Dat ligt er maar net aan hoe het in je contract staat;)_Chance schreef:Je moet officieel uiterlijk de 26e je loon hebben. Als het dus op een zaterdag of zondag valt krijg je het de vrijdag daarvoor.
Je kan ook op de eerste loon krijgen, of de laatste van de maand.
Gast- Gast
Ik krijg mijn uitkering altijd tussen de 10e en de 16e. Het is jaren gewoon op de 12e gekomen, behalve als het in een weekend viel, maar nu komt het vaak pas de 15e en dat vind ik zooo irritant...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Snoozy schreef:Chance, hoe ging je sollicitatiegesprek gister? Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gelezen.
Helaas, ben het niet geworden. Gesprek ging wel goed, maar er was een andere sollicitant die beter in het team pastte.
Erg jammer, maar goed, ik moet misschien de tijd die heb meer richten op mijn thesis.
Blond- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Dat ligt er maar net aan hoe het in je contract staat;)_Chance schreef:Je moet officieel uiterlijk de 26e je loon hebben. Als het dus op een zaterdag of zondag valt krijg je het de vrijdag daarvoor.
Haha ja das waar. Toen ik nog in de snackbar werkte kreeg ik het "rond" de 1ste van de maand. Maar dat werd steeds later, soms was het er pas de 11e. Dan was er weer wat mis gegaan.
Blond- Lady Post-a-lot
Jammer dat je het niet geworden bent, Chance. Waar had je ook alweer gesolliciteerd?
Gast- Gast
Wij krijgen het de laatste van de maand en als die in het weekend valt dan de vrijdag ervoor. Gelukkig krijg ik altijd op tijd salaris.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Dat ligt er maar net aan hoe het in je contract staat;)_Chance schreef:Je moet officieel uiterlijk de 26e je loon hebben. Als het dus op een zaterdag of zondag valt krijg je het de vrijdag daarvoor.
Haha ja das waar. Toen ik nog in de snackbar werkte kreeg ik het "rond" de 1ste van de maand. Maar dat werd steeds later, soms was het er pas de 11e. Dan was er weer wat mis gegaan.
Laatst aangepast door _Donnaa op wo 23 feb 2011 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jammer. Hoe ver ben je met je studie?
Mijn vriend krijgt elke week loon. En dat is dan van 8 weken daarvoor. Snap je het nog? Hij is ZZP'er. En hij krijgt elke maand loon van een andere werkgever en dat is dan ook van 8 weken daarvoor. Hoezo handig?
Mijn vriend krijgt elke week loon. En dat is dan van 8 weken daarvoor. Snap je het nog? Hij is ZZP'er. En hij krijgt elke maand loon van een andere werkgever en dat is dan ook van 8 weken daarvoor. Hoezo handig?
Gast- Gast
Ik krijg altijd pas de 6e mijn salaris van de maand ervoor. Heel irritant Aangezien vrijwel alles aan het einde van de maand eraf gaat qua rekeningen, maar dan lijkt het net of ik dus de hele maand totdat alles eraf gaat heel veel nog op mn rekening heb, haha. Mijn huur etc gaat er allemaal de 1e van de maand af.
Ow en goedemorgen
Ow en goedemorgen
Gast- Gast
Reva schreef:Ik krijg altijd pas de 6e mijn salaris van de maand ervoor. Heel irritant Aangezien vrijwel alles aan het einde van de maand eraf gaat qua rekeningen, maar dan lijkt het net of ik dus de hele maand totdat alles eraf gaat heel veel nog op mn rekening heb, haha. Mijn huur etc gaat er allemaal de 1e van de maand af.
Ow en goedemorgen
Goedemorgen!
Je kunt bij de meeste woningstichtingen aangeven op welke dag je wilt dat de huur van je rekening wordt geschreven. Misschien kun je dit alsnog veranderen?
Gast- Gast
Ik krijg altijd de 22 of 23ste loon, had het nu de 22ste
Mijn vriend krijgt het de 25ste.
Even totaal wat anders:
Mijn vriend word volgende week 25, en nu wil ik zo´n foto taart van de hema bestellen.
Maar ik weet niet wat voor tekst ik erop moet doen...
Heb nu naam + 25 jaar maar vind het wat saai/standaard.
Iemand een leuk idee of tekst?
Of moet ik het maar zonder tekst doen?
Mijn vriend krijgt het de 25ste.
Even totaal wat anders:
Mijn vriend word volgende week 25, en nu wil ik zo´n foto taart van de hema bestellen.
Maar ik weet niet wat voor tekst ik erop moet doen...
Heb nu naam + 25 jaar maar vind het wat saai/standaard.
Iemand een leuk idee of tekst?
Of moet ik het maar zonder tekst doen?
Gast- Gast
Snoozy schreef:Jammer. Hoe ver ben je met je studie?
Heel ver
Half mei wil ik mn conceptthesis inleveren, en dan eind juni het definitieve. 8 juli krijg ik uiterlijk de uitslag, en dan krijg ik half september mijn bul.
En vanaf juni kan ik gewoon doordeweeks bij de kinderopvang ofzo gaan werken, omdat ik dan doordeweeks beschikbaar ben. Doe ik dat wel.
Blond- Lady Post-a-lot
Goedemorgen!
Ik heb onwijs slecht geslapen (pieker te veel), en toen bleek vanochtend ook een cursus/extra les die ik zou volgen afgelast te zijn; stond ik daar. Goed begin van de dag dus :S
Hebben jullie (leuke) plannen voor vandaag?
Ik heb onwijs slecht geslapen (pieker te veel), en toen bleek vanochtend ook een cursus/extra les die ik zou volgen afgelast te zijn; stond ik daar. Goed begin van de dag dus :S
Hebben jullie (leuke) plannen voor vandaag?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: