Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik kan altijd dingen voor in huis gebruiken; boeken (bon); DVD's; en dat soort dingen
Gast- Gast
Ik weet het ook nooit, maar dit jaar is het makkelijk, ik wil alleen maar geld.
Mijn moeder verzint er altijd nog wat leuks bij, die weet precies wat ik mooi vind.
Mijn moeder verzint er altijd nog wat leuks bij, die weet precies wat ik mooi vind.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha ik ben pas 15 maart jarig
Vier het 12 maart omdat nog 3 andere vrienden in maart jarig zijn, we hebben dus allemaal een zaterdag avond ingepland
edit: boekenbon is ook leuk inderdaad!
Vier het 12 maart omdat nog 3 andere vrienden in maart jarig zijn, we hebben dus allemaal een zaterdag avond ingepland
edit: boekenbon is ook leuk inderdaad!
Laatst aangepast door Jade op wo 23 feb 2011 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jade schreef:haha ik ben pas 15 maart jarig
haha gezellig:P mijn vriend wilde as zaterdag zijn verjaardag vieren, die was 2 weken geleden jarig. maar dat kan niet(A) dus moeten nog kijken wanneer we dat doen. aangezien ik heerlijk onregelmatig werk:)
Gast- Gast
Ik ben nu ook al aan het verzinnen wat ik voor mijn verjaardag wil. Van mijn man dan, aan de rest vraag ik geld (like I said ). Mijn man wil altijd 2 maanden van tevoren weten wat ik wil hebben.
Gast- Gast
Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Mijn moeder pest me al 2 maand met het feit dat ze al een cadeau heeft gekocht..
Gast- Gast
CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Watwatwat??
Gast- Gast
Ik nog niet, heb gezegd een nieuwe ring (zomaar) te willen en hij vroeg mn diameter, dus ik wacht af:)
Moeten zijn kado ook nog steeds kopen, komt e rmaar niet van. Maar dat kan ik niet alleen kopen... dus
Moeten zijn kado ook nog steeds kopen, komt e rmaar niet van. Maar dat kan ik niet alleen kopen... dus
Gast- Gast
Jade schreef:Mijn moeder pest me al 2 maand met het feit dat ze al een cadeau heeft gekocht..
Whahahaha, is jou mams daar ook zo goed in
Jaaa joh, wrijf het er even in!CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Gast- Gast
Jade schreef:Mijn moeder pest me al 2 maand met het feit dat ze al een cadeau heeft gekocht..
vervelend heh
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa joh, wrijf het er even in!CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Whahaha hoezo?
CherrieLola schreef:Jade schreef:Mijn moeder pest me al 2 maand met het feit dat ze al een cadeau heeft gekocht..
jups.. elk jaar opnieuw, wanneer ze een cadeau haalt.
Gelukkig haalt ze wel altijd leuke dingen!
Gast- Gast
Twee jaar geleden had hij gezegd dat we een naambordje voor bij de voordeur zouden kopen voor mijn verjaardag, die wilde ik graag. We moeten het nog steeds kopen Ik kreeg in augustus dat jaar (ik ben begin mei jarig) een luchtje van hem (mijn favoriete luchtje). Vorig jaar kreeg ik mijn cadeau al in maart, een fietsstoeltje.
En dit jaar weet ik het nog niet. Misschien vraag ik wel een bijdrage voor een nieuwe laptop of digitale spiegelreflexcamera.
En dit jaar weet ik het nog niet. Misschien vraag ik wel een bijdrage voor een nieuwe laptop of digitale spiegelreflexcamera.
Gast- Gast
Jade schreef:CherrieLola schreef:Jade schreef:Mijn moeder pest me al 2 maand met het feit dat ze al een cadeau heeft gekocht..
jups.. elk jaar opnieuw, wanneer ze een cadeau haalt.
Gelukkig haalt ze wel altijd leuke dingen!
Dat doet mijn moeder ook altijd. Ook met Sinterklaas enzo, en dan stuurt ze van die smsjes dat ze iets heeft gekocht wat ik heeeeeel leuk vind.
Ik heb nog niks gekregenCherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Jaaa joh, wrijf het er even in!CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Whahaha hoezo?
Ik krijg wel wat hoor, maar er was iets mis gegaan en hij heeft iedere dag tot half 12 gewerkt. Dus ik heb nog een cadeau te goed..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb nog niks gekregenCherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Jaaa joh, wrijf het er even in!CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Whahaha hoezo?
Ik krijg wel wat hoor, maar er was iets mis gegaan en hij heeft iedere dag tot half 12 gewerkt. Dus ik heb nog een cadeau te goed..
Hmmm, das ook niet leuk Weet je wel wanneer je het krijgt?
Alex167 schreef:Dat doet mijn moeder ook vaak, jammer dat het meestal tegenvalt
dat is dan weer minder
Ik mag eigenlijk altijd mn eigen (niet super duur ofzo heh) kado uitkiezen:) dit jaar wilde ik de flow, vorig jaar kaartjes voor mary poppins gehad
Gast- Gast
Het enige wat mijn moeder heeft gezegd over dit jaar is dat ze moeten bezuinigen en dat we dus € 35,- verjaardagsgeld krijgen in plaats van € 50,-.
En daarna ging ze kleren bestellen bij H&M voor 300 euro en kocht ze voor € 150,- nog wat bij Miss Etam ... Right.
En daarna ging ze kleren bestellen bij H&M voor 300 euro en kocht ze voor € 150,- nog wat bij Miss Etam ... Right.
Gast- Gast
Ik vind het niet erg hoor. Hij heeft heel veel moeite gestoken om mij terug te pakken, dus dat was al heel speciaal..CherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Ik heb nog niks gekregenCherrieLola schreef:_Donnaa schreef:Jaaa joh, wrijf het er even in!CherrieLola schreef:Ik weet ook al wat ik van mijn vriend krijg
Whahaha hoezo?
Hmmm, das ook niet leuk Weet je wel wanneer je het krijgt?
Maar ik heb geen idee. Hij moet vanavond ook werken en misschien dat hij dit weekend tijd heeft om iets te halen/regelen. Hij heeft het via m`n vriendinnen geregeld geloof ik. Maar ik mag dus niks weten
Gast- Gast
Alex167 schreef:Het enige wat mijn moeder heeft gezegd over dit jaar is dat ze moeten bezuinigen en dat we dus € 35,- verjaardagsgeld krijgen in plaats van € 50,-.
Wat raar zeg!
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: