Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Carola589 schreef:Ik ga maar even proberen wat aan school te doen. Die kinderen vermaken zich toch wel en ik loop een beetje achter met school..
succes!
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik begrijp niet wat er 'eng' is aan een fotografisch geheugen. Heb je er veel baat bij, met leren bijvoorbeeld?
Nee, niet echt. Mijn langetermijn geheugen is gewoon heel goed, maar voor leren heb je je korte ook wel nodig. En nutteloze-onzin dingen onthouden, kan ik ook heel goed.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, mijn ouders moesten betalen voor het materiaal en de boeken waarschijnlijk.. Ik denk dat ik dat geld door elkaar haal.. Maargoed, dat was ook €600 bij de eerste opleiding en bij de tweede €350. Bij opleiding 2 waren het alleen de boeken en bij die eerste opleiding zaten er dan spullen bij.Jade schreef:
Als uw kind op 1 augustus voltijds mbo volgt en jonger is dan 18 jaar, betaalt u geen lesgeld. Als uw kind op 1 augustus van het cursusjaar 18 jaar of ouder is, moet u lesgeld betalen. Het lesgeld bedraagt:
http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/wat-is-de-wettelijke-hoogte-van-het-lesgeld-cursusgeld-en-collegegeld.html
Misschien dat dat nog maar een paar jaar geld? maar 4 jaar geleden was dit ook al het geval.
Echt lesgeld was het dan idd niet.. Maargoed, alsnog behoorlijk prijzig.
Gast- Gast
Ik was 17 toen ik begon op het HBO, maar ik kreeg alleen de eerste maand geen OV en studiefinanciering..
Blond- Lady Post-a-lot
Goedemorgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Een deel van die kosten kunnen je ouders wel declareren bij de belastingdienst.
Blond- Lady Post-a-lot
Hahaha, mijne achteraf niet.. Ik stopte voortijdig met beide opleidingen en kreeg het volledige geld van opleiding 1 terug en van opleiding 2 heb ik alle boeken verkocht voor een goede prijs..Jade schreef:Ja echt duur het Donnaa Mijn ouders zijn ook arm aan me geworden.
Alleen aan het OV zijn ze klauwen vol geld kwijt geweest..
Gast- Gast
Ik had dit idd ook._Chance schreef:Ik was 17 toen ik begon op het HBO, maar ik kreeg alleen de eerste maand geen OV en studiefinanciering..
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Ik had dit idd ook._Chance schreef:Ik was 17 toen ik begon op het HBO, maar ik kreeg alleen de eerste maand geen OV en studiefinanciering..Shit, nou zit ik weer op het forum! Ik moet me bezig houden met school
Foei!
Gast- Gast
Ik ben zo moehoe
Hey Alex
Weer terug
Mijn ouders mmoesten tot mn 18de ook alles betalen hoor, openbaar vervoer etc. kon ook niet op de fiets:(
maar van mn 18de tot 19de jeej, mn laatste jaar wel stufi gehad
Mijn ouders mmoesten tot mn 18de ook alles betalen hoor, openbaar vervoer etc. kon ook niet op de fiets:(
maar van mn 18de tot 19de jeej, mn laatste jaar wel stufi gehad
Gast- Gast
pff ik krijg steeds de vraag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben.. maar ik weet het eigenlijk niet zo goed
Gast- Gast
Haha Jade, klote is dat..
Ik heb altijd gezegd; ik heb geen wensen, verzin maar wat..
Nou dat is goed gelukt
Nou dat is goed gelukt
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Haha Jade, klote is dat..
Nou dat is goed gelukt
ja.. dat doe ik meestal.. het gevolg is dat ik de komende 3 jaar geen douchegel en kaarsen meer hoef te kopen
Gast- Gast
Hahahaha.. Mijn vrienden zijn iets creatiever wat dat betreft.
Ik krijg van m`n broer en z`n vrouw een IKEA-bon en voor de rest weet ik het nog niet..
Ik krijg van m`n broer en z`n vrouw een IKEA-bon en voor de rest weet ik het nog niet..
Gast- Gast
Isabella schreef:Ik weet altijd wat te vragen...
Ik heb al zoveel spullen. Ik weet wel een aantal dingen, maar dat vind ik gewoon te duur om te vragen. En geld vragen vind ik ook zo stom.
Gast- Gast
Ik vraag standaard geld, om te voorkomen dat de helft met een of ander douchepakket aan komt zetten. Daar heb ik zo'n schurfthekel aan.
Gast- Gast
Jade schreef:pff ik krijg steeds de vraag wat ik voor mijn verjaardag wil hebben.. maar ik weet het eigenlijk niet zo goed
Ik zeg ook altijd, verzin iets leuk wat jij bij mij vind passen (dus geen geld, douche gel etc:P) en krijg meestal erg leuke kado's!
Wanneer ben je jarig? Ik zaterdag, nog 2 nachtjes slapen. jeej!
Van mn ouders krijg ik de flow abbonement
Gast- Gast
Van mijn vriendengroep krijg ik een musical kaartje voor de musical soldaat van Oranje (samen met een andere vriendin die 1 week later jarig is)
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: