Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ja het is idd al een beste tijd, helemaal op onze leeftijd.
Het is niet uitgepraat, maar we zijn gisteravond niet met ruzie gaan slapen.
We zeiden we houden er nu even over op (was inmiddels 01.00 en moet vandaag gewoon werken) en we praten morgen (vandaag dus) verder.. dus straks zien we wel weer.
Het is niet uitgepraat, maar we zijn gisteravond niet met ruzie gaan slapen.
We zeiden we houden er nu even over op (was inmiddels 01.00 en moet vandaag gewoon werken) en we praten morgen (vandaag dus) verder.. dus straks zien we wel weer.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen!Sannie89 schreef:Goedemorgen!
Cheesegirl- Ratel
Alex167 schreef:Jade schreef:Alex167 schreef:Hoi Jade! Was het leuk bij je date? Heb je daar geslapen?
ja,, ik heb daar geslapen.. en eigenlijk heb ik er een minder leuk gevoel over als de afgelopen keren . Ik denk dat ik ermee moet gaan stoppen. Ik twijfel teveel, kan niet meer genieten van het samen zijn..En merk steeds meer dingen die ik gewoon echt niet leuk vind.
Oh jee, dingen aan hém die je echt niet leuk vindt?
ja.. maar ook hoe de situatie is. We denken behoorlijk verschillend. sommige dingen die hij zegt denk ik 'hoe kun je dat nou zeggen' wat een dom gelul
En ik wil echt verliefd zijn en niet twijfelen bij alles wat ik zeg doe of denk.
Gast- Gast
Vervelend dat het nog niet uitgepraat is, Carola. Ik zou dan niet lekker slapen. Ben je nu aan het werk?
Gast- Gast
Ik heb ook echt niet lekker geslapen Alex, ben nu aan het werk idd.
Gelukkig vermaken de kinderen zich zelf goed, want volgens mij ben ik niet echt gezellig en ook onwijs moe.
Gelukkig vermaken de kinderen zich zelf goed, want volgens mij ben ik niet echt gezellig en ook onwijs moe.
Cheesegirl- Ratel
Jammer, Jade, dat het toch niet klikt. Als je nu al weinig gemeen hebt en anders over bepaalde dingen denkt dan weet ik niet of dit kans van slagen heeft. Je moet je op je gemak voelen bij hem en het fijn vinden om bij die persoon te zijn en ik heb nu inderdaad niet het idee dat het er vanaf spat bij je
Gast- Gast
Alex167 schreef:Gelukkig maar, Anousch. Ben je thuis nu?
Jep!
Ga zo lunchen met mijn tante.
Jij weer hard aan het werk?
Gast- Gast
Jaaa, he fooled me bigtime haha..Alex167 schreef:Wow, je bent goed verwend, Donnaa! Nog even opzoeken wat W. je nou gegeven heeft hoor
Oké gevonden Whahahaha, wat een origineel cadeau Heb je verder nog wel echt iets gekregen?
Ik krijg nog een echt cadeau, dat gaan m`n vriendinnen met hem uitzoeken. Hij had al wat geregeld, maar dat lukte niet meer en hij zou ze dinsdag geld geven om zijn idee te kopen, maar toen moest hij werken tot half 12, dus dat liep allemaal even mis. Maar ik heb dus nog een serieus cadeautje te goed
Gast- Gast
Anousch schreef:Alex167 schreef:Gelukkig maar, Anousch. Ben je thuis nu?
Jep!
Ga zo lunchen met mijn tante.
Jij weer hard aan het werk?
Gezellig!
Hard aan het werk valt wel mee Ik ben aanwezig, laat ik het daar maar op houden.
Zit niet lekker in mijn vel en heb totaal geen zin meer door die stomme houding van mijn werkgever (ook al is hij nu op vakantie en heb ik dus een weekje rust).
Gast- Gast
Klote Jade.. Geen behoefte aan een leuke scharrel? Je bent echt 'op zoek' naar iets serieus zeg maar? Omdat je het over verliefd zijn enzo hebt?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jammer, Jade, dat het toch niet klikt. Als je nu al weinig gemeen hebt en anders over bepaalde dingen denkt dan weet ik niet of dit kans van slagen heeft. Je moet je op je gemak voelen bij hem en het fijn vinden om bij die persoon te zijn en ik heb nu inderdaad niet het idee dat het er vanaf spat bij je
Dat gevoel heb ik ook niet dus dat ga ik vandaag aangeven.
Gast- Gast
grr.. normaal word mn loon de 23ste gestort en heb t nog niet.
wel 81 euro extra reiskosten vergoeding.. die zijn net gestort.. zal ik dan ook zo mn loon krijgen?
moet kaartjes voor g.uus m.eeuwis bestellen...
wel 81 euro extra reiskosten vergoeding.. die zijn net gestort.. zal ik dan ook zo mn loon krijgen?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Klote Jade.. Geen behoefte aan een leuke scharrel? Je bent echt 'op zoek' naar iets serieus zeg maar? Omdat je het over verliefd zijn enzo hebt?
Hmmzz ik denk wel dat ik iets serieus leuker zou vinden.. En deze jongen is niet echt een scharrel type denk ik
Gast- Gast
Wat raar dat je loon niet tegelijk met je reiskostenvergoeding wordt gestort.Sannie89 schreef:grr.. normaal word mn loon de 23ste gestort en heb t nog niet.
Cheesegirl- Ratel
Haha, nee dan houdt het op!Jade schreef:_Donnaa schreef:Klote Jade.. Geen behoefte aan een leuke scharrel? Je bent echt 'op zoek' naar iets serieus zeg maar? Omdat je het over verliefd zijn enzo hebt?
Hmmzz ik denk wel dat ik iets serieus leuker zou vinden.. En deze jongen is niet echt een scharrel type denk ik
Gast- Gast
Inderdaad raar dat dat niet tegelijk overgemaakt wordt. Zou fijn zijn als je je salaris ook gewoon heel snel krijgt.
Gast- Gast
Carola589 schreef:Wat raar dat je loon niet tegelijk met je reiskostenvergoeding wordt gestort.Sannie89 schreef:grr.. normaal word mn loon de 23ste gestort en heb t nog niet.
ja dat vond ik ook...:S als goed is moet ik gewoon loon krijgen... heb er hard voor gewerkt.. zucht
Gast- Gast
Jade schreef:grrr ik moet aan de antibiotica voor n wondje
Ik haat antibiotica.
oja.. hoe was t bij de dokter?
Gast- Gast
Balen Jade!
Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en ben je er zo weer vanaf.
Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en ben je er zo weer vanaf.
Cheesegirl- Ratel
Sannie89 schreef:Jade schreef:grrr ik moet aan de antibiotica voor n wondje
Ik haat antibiotica.
Niet leuk. Het wondje werd gespoeld en met van die pleistertjes dichtgeplakt.. en ik moet aan de antibiotica. Het wondje mag niet nat worden.
Het goede nieuws is.. ik leef nog
Gast- Gast
Jade schreef:Sannie89 schreef:Jade schreef:grrr ik moet aan de antibiotica voor n wondje
Ik haat antibiotica.
Niet leuk. Het wondje werd gespoeld en met van die pleistertjes dichtgeplakt.. en ik moet aan de antibiotica. Het wondje mag niet nat worden.
Het goede nieuws is.. ik leef nog
heh bah zeg..:S dat is balen, maar dan toch goed dat je geweest bent!!
En fijn dat je nog leeft
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: