Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
haha Donnaa, tja das niet zo handig... (heb je ze nog wel aan?)
En hoe was je verjaardag?
En hoe was je verjaardag?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Hoi Jade! Was het leuk bij je date? Heb je daar geslapen?
ja,, ik heb daar geslapen.. en eigenlijk heb ik er een minder leuk gevoel over als de afgelopen keren . Ik denk dat ik ermee moet gaan stoppen. Ik twijfel teveel, kan niet meer genieten van het samen zijn..En merk steeds meer dingen die ik gewoon echt niet leuk vind.
Gast- Gast
Ik ga er zo vandoor. Op naar de vergadering. Ben wel een beetje zenuwachtig.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Heel veel succes Lotus!
Kunnen jullie mij een beetje wakker houden hier?
Kunnen jullie mij een beetje wakker houden hier?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Jade schreef:Alex167 schreef:Hoi Jade! Was het leuk bij je date? Heb je daar geslapen?
ja,, ik heb daar geslapen.. en eigenlijk heb ik er een minder leuk gevoel over als de afgelopen keren . Ik denk dat ik ermee moet gaan stoppen. Ik twijfel teveel, kan niet meer genieten van het samen zijn..En merk steeds meer dingen die ik gewoon echt niet leuk vind.
Oh jee, dingen aan hém die je echt niet leuk vindt?
Gast- Gast
Succes Lotus.Het gaat goed komen met de vergadering
Jade> dat is wel vervelend. Maar wel goed van je als je steeds meer dingen niet leuk aan hem vind.
Jade> dat is wel vervelend. Maar wel goed van je als je steeds meer dingen niet leuk aan hem vind.
Gast- Gast
Bedankt meiden! Tot vanmiddag!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Jaa ik heb ze nog aan.. Ik ga wel op sokken koffie bedienen.. De afspraak zit toch aan de andere kant van de tafel, dus dat zien ze niet
Mijn feestje was super gezellig en leuk.. Heb een kleine kater.. Op pagina 18 (geloof ik) staat m`n cadeau haha..
En voor de rest heb ik nog 2 super mooie manden gekregen. 1 met knijpers, glazen, roze sigaretten, een mini spaarvarkentje, 4 baileys glazen en 4 shooters, een mooie handdoek en heel veel snoep. En nog een mand met allemaal kwasten, verfrollers, van die rolbakjes, afplaktape etc. voor in m`n huisje, ook vol met marsmellows haha..
En dan nog een beautypakketje en een fles Baileys! En €100
Ik ben echt tot op het boTTT (er stond een D, katertje) verwend. :face:
Mijn feestje was super gezellig en leuk.. Heb een kleine kater.. Op pagina 18 (geloof ik) staat m`n cadeau haha..
En voor de rest heb ik nog 2 super mooie manden gekregen. 1 met knijpers, glazen, roze sigaretten, een mini spaarvarkentje, 4 baileys glazen en 4 shooters, een mooie handdoek en heel veel snoep. En nog een mand met allemaal kwasten, verfrollers, van die rolbakjes, afplaktape etc. voor in m`n huisje, ook vol met marsmellows haha..
En dan nog een beautypakketje en een fles Baileys! En €100
Ik ben echt tot op het boTTT (er stond een D, katertje) verwend. :face:
Gast- Gast
Donnaa, je hebt leuke dingen gekregen.
Hier ligt gewoon helemaal geen sneeuw.
Hier ligt gewoon helemaal geen sneeuw.
Gast- Gast
Goedemorgen,
ik had gisteravond ruzie met mn vriendje dus ben beetje van slag nog.
ik had gisteravond ruzie met mn vriendje dus ben beetje van slag nog.
Gast- Gast
woow lekker verwend Donnaa! en snoep en drinken genoeg nu dus
en succes vandaag met je hakken!
@Anousch: naar is dat.. hopelijk maken jullie het snel weer goed!
Ik ben een beetje aan het stressen, hoewel het vandaag tot nu toe wel gaat
en succes vandaag met je hakken!
@Anousch: naar is dat.. hopelijk maken jullie het snel weer goed!
Ik ben een beetje aan het stressen, hoewel het vandaag tot nu toe wel gaat
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Goh, ik sluit me bij je aan Anousch.
Bij ons was het gisteravond ook weer eens mot...
Gaat t weer een beetje?
Bij ons was het gisteravond ook weer eens mot...
Gaat t weer een beetje?
Cheesegirl- Ratel
Ja opzich wel, hij is gelukkig niet iemand die weggaat met ruzie dus dat scheelt.
Ik voel me ongelukkig en moest huilen, en hij reageerde eerst helemaal niet :S
En kan daar nooit zo goed tegen.
Wat was er bij jou carola of wil je t er niet over hebben?
Ik voel me ongelukkig en moest huilen, en hij reageerde eerst helemaal niet :S
En kan daar nooit zo goed tegen.
Wat was er bij jou carola of wil je t er niet over hebben?
Gast- Gast
Bij ons is het eigenlijk een heleboel Anousch.
Wij zijn al best lang samen (6.5) en dus vanaf ons 14e. In de puberteit zijn wij beide natuurlijk erg veranderd, maar oké we vinden elkaar nog steeds leuk. Alleen ik vind mijn vriend af en toe een beetje 'kinderachtig' en ik heb geen zin om als een soort moeder regelmatig te vragen 'wil je even zus doen' of 'wil je nou eens stoppen met dit of dat'. Mijn vriend vindt dat ik soms teveel van hem vraag, terwijl ik vind dat het geven en nemen in een relatie is en het wel mee valt.
Nou zijn er dus talloze van zulke irritaties te beschrijven waardoor het regelmatig mis gaat. En gisteravond waren we dus weer eens in een discussie waarom/hoe/wat. We willen wel verder met elkaar, maar we weten allebei ook heel goed dat het op deze manier niet echt gezellig is!
Zo vervuil even het topic met mijn lange verhaal
Wij zijn al best lang samen (6.5) en dus vanaf ons 14e. In de puberteit zijn wij beide natuurlijk erg veranderd, maar oké we vinden elkaar nog steeds leuk. Alleen ik vind mijn vriend af en toe een beetje 'kinderachtig' en ik heb geen zin om als een soort moeder regelmatig te vragen 'wil je even zus doen' of 'wil je nou eens stoppen met dit of dat'. Mijn vriend vindt dat ik soms teveel van hem vraag, terwijl ik vind dat het geven en nemen in een relatie is en het wel mee valt.
Nou zijn er dus talloze van zulke irritaties te beschrijven waardoor het regelmatig mis gaat. En gisteravond waren we dus weer eens in een discussie waarom/hoe/wat. We willen wel verder met elkaar, maar we weten allebei ook heel goed dat het op deze manier niet echt gezellig is!
Cheesegirl- Ratel
Haha, viel nog mee idd! Maar vergeleken met normaal in het dagtopic.._Donnaa schreef:Zo lang is het niet Carola
Cheesegirl- Ratel
Wow, je bent goed verwend, Donnaa! Nog even opzoeken wat W. je nou gegeven heeft hoor
Oké gevonden Whahahaha, wat een origineel cadeau Heb je verder nog wel echt iets gekregen?
Carola en Anousch, vervelend dat jullie ruzie/mot hadden met jullie vriend. Is het alweer bijgelegd/uitgepraat?
Oké gevonden Whahahaha, wat een origineel cadeau Heb je verder nog wel echt iets gekregen?
Carola en Anousch, vervelend dat jullie ruzie/mot hadden met jullie vriend. Is het alweer bijgelegd/uitgepraat?
Laatst aangepast door Alex167 op wo 23 feb 2011 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow dat is al wel een tijd Carola dat jullie samen zijn! Is het nu wel uitgepraat of niet?
Bij mij is het wel uitgepraat Alex
Bij mij is het wel uitgepraat Alex
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: