Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Kan een van jullie er niet blijven wonen? Natuurlijk is het moeilijk maar het is natuurlijk geen reden om samen te blijven.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaa, absoluut.. Iedereen moet morgen weer werken, maar daarom was het niet minder gezellig.. Dat kan je ook verwachten als je het door de week viert natuurlijkMerai schreef:_Donnaa schreef:Mijn feestje was geweldig!!
Goedzo! Je bent wel vroeg thuis? Morgen weer werken?
Gast- Gast
Merai schreef:TNMN schreef:Merai schreef:TMNM wat heb jij een leuk onderschrift
Dankjewel Eer gaat naar Lemony Snicket, hij is ZO grappig. Ik heb een site met echt honderden quotes van hem, heb me een uur goed vermaaktnerd
Tell me..
de site: http://www.goodreads.com/author/quotes/36746.Lemony_Snicket?page=1
deze is leuk: "If you are allergic to a thing, it is best not to put that thing in your mouth, particularly if the thing is cats."
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
W. heeft me bigtime terug gepakt op zijn cadeau.. Zal zo even foto`s plaatsen..
Gast- Gast
Merai schreef:Kan een van jullie er niet blijven wonen? Natuurlijk is het moeilijk maar het is natuurlijk geen reden om samen te blijven.
Daar had ik nog niet aan gedacht inderdaad
TNMN- Kletskop
_Donnaa schreef:Jaaa, absoluut.. Iedereen moet morgen weer werken, maar daarom was het niet minder gezellig.. Dat kan je ook verwachten als je het door de week viert natuurlijkMerai schreef:_Donnaa schreef:Mijn feestje was geweldig!!
Fijn dat je verjaardag leuk was! Hoe oud ben je geworden?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
_Donnaa schreef:Jaaa, absoluut.. Iedereen moet morgen weer werken, maar daarom was het niet minder gezellig.. Dat kan je ook verwachten als je het door de week viert natuurlijkMerai schreef:_Donnaa schreef:Mijn feestje was geweldig!!
Haha ja snap ik, was ook niet vervelend bedoeld Fijn dat het leuk was! Wat heb je voor cadeaus gekregen?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Je heb het goed gevierd! Leuk dat je er zondag ook nog wat aan doe. Voor ik het vergeet... Geniet ervan_Donnaa schreef:Ik had vanavond in de kroeg een feestje voor m`n vrienden. Vanmiddag zijn m`n opa`s en oma`s geweest en zondag komen mijn broers, schoonzussen en de kids nog!Sweety schreef:Leuk om te horen! Waren er veel vrienden en of familie? Je bent nog 7 min jarig!_Donnaa schreef:Mijn feestje was geweldig!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga slapen, slaap lekker iedereen!
Jordana, sterkte
Jordana, sterkte
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
TNMN schreef:Jordana schreef:
Weet wat het ook TNMN. We wonen in een schitterend koophuis en ik vind het erg dat ik het moet gaan missen. En dat houdt me ook tegen. Een koophuis nou verkopen.
Kijk, dat is erg vervelend natuurlijk, dat staat vast. Maar weet je, wees blij dat je nog geen andere vastigheiden hebt zoals kinderen, dan had je pas een probleem. Een huis kan je verkopen, en dat is moeilijk en lastig, maar om nou in een relatie te blijven voor een huis raad zelfs de koningin je af Je zou misschien eens informatie daar over moeten inwinnen en dan achterloos op de woonkamer tafel laten slingeren, ben benieuwd wat zijn reactie dan zou zijn.
Ik weet ook niet wat zijn reactie zou zijn als hij zoiets zou zien. Of vragen of ik bij mijn buren de te koop bord mag lenen.
Nee ik denk niet dat er een van ons kan blijven wonen. Het huis is nogal prijzig of ik weet niet of dat nou met de hypotheek zit als er wel iemand blijft wonen. Hoe dat zit zeg maar.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
girli schreef:Ik ga slapen, slaap lekker iedereen!
Slaap lekker!
TNMN- Kletskop
girli schreef:Ik ga slapen, slaap lekker iedereen!
Jordana, sterkte
Thnx Slaap lekker!
Jordana- Ratel
Ohhhh ik bedoelde het ook niet vervelend hoor.. .. Sorry als het zo overkwam..Merai schreef:_Donnaa schreef:Jaaa, absoluut.. Iedereen moet morgen weer werken, maar daarom was het niet minder gezellig.. Dat kan je ook verwachten als je het door de week viert natuurlijkMerai schreef:_Donnaa schreef:Mijn feestje was geweldig!!
Haha ja snap ik, was ook niet vervelend bedoeld Fijn dat het leuk was! Wat heb je voor cadeaus gekregen?
*wijn* hahaha..
Gast- Gast
Jordana, nu zijn er nog geen kinderen ( toch? ). Ook al is een koopwoning nu is het nog "makkelijk" om te gaan. Het is natuurlijk nooit makkelijk maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Sweety- Ratel
Maar Donnaa: Wat heeft W uitgespookt?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:TNMN schreef:Jordana schreef:
Weet wat het ook TNMN. We wonen in een schitterend koophuis en ik vind het erg dat ik het moet gaan missen. En dat houdt me ook tegen. Een koophuis nou verkopen.
Kijk, dat is erg vervelend natuurlijk, dat staat vast. Maar weet je, wees blij dat je nog geen andere vastigheiden hebt zoals kinderen, dan had je pas een probleem. Een huis kan je verkopen, en dat is moeilijk en lastig, maar om nou in een relatie te blijven voor een huis raad zelfs de koningin je af Je zou misschien eens informatie daar over moeten inwinnen en dan achterloos op de woonkamer tafel laten slingeren, ben benieuwd wat zijn reactie dan zou zijn.
Ik weet ook niet wat zijn reactie zou zijn als hij zoiets zou zien. Of vragen of ik bij mijn buren de te koop bord mag lenen.
Nee ik denk niet dat er een van ons kan blijven wonen. Het huis is nogal prijzig of ik weet niet of dat nou met de hypotheek zit als er wel iemand blijft wonen. Hoe dat zit zeg maar.
Hier moest ik stiekem wel om lachen, je bent een pittige tante die niet met zich laat spotten volgens mij (dat is een compliment trouwens!), dat vind ik fijn om te lezen. Sommige mannen moeten wakker geschud worden, die vent van jou ligt in winterslaap! Zou je hem nog een kans geven als hij beloofd zich te veranderen?
TNMN- Kletskop
Ik kreeg dus dit.. Een sleutel met een mooi verhaal erbij. W. was bij de woningbouw geweest en had een huis voor me geregeld. De huur zou door hem vooruit betaald worden, ik hoefde alleen nog te accepteren..
En dit is het huis;
Hij heeft me flink terug gepakt..
Gast- Gast
Sweety schreef:Jordana, nu zijn er nog geen kinderen ( toch? ). Ook al is een koopwoning nu is het nog "makkelijk" om te gaan. Het is natuurlijk nooit makkelijk maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
ha, 2 zielen 1 gedachte
TNMN- Kletskop
Hahaha... Wat leuk van W!
Sweety- Ratel
_Donnaa schreef:
Ik kreeg dus dit.. Een sleutel met een mooi verhaal erbij. W. was bij de woningbouw geweest en had een huis voor me geregeld. De huur zou door hem vooruit betaald worden, ik hoefde alleen nog te accepteren..
En dit is het huis;
[i]Hij heeft me flink terug gepakt..
Hahah leuk Dat was wel te verwachten natuurlijk.
TNMN- Kletskop
We zijn lekker bezig op dit tijdstipTNMN schreef:Sweety schreef:Jordana, nu zijn er nog geen kinderen ( toch? ). Ook al is een koopwoning nu is het nog "makkelijk" om te gaan. Het is natuurlijk nooit makkelijk maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
ha, 2 zielen 1 gedachte
Sweety- Ratel
Sweety schreef:We zijn lekker bezig op dit tijdstipTNMN schreef:Sweety schreef:Jordana, nu zijn er nog geen kinderen ( toch? ). Ook al is een koopwoning nu is het nog "makkelijk" om te gaan. Het is natuurlijk nooit makkelijk maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
ha, 2 zielen 1 gedachte
hihi inderdaad!
TNMN- Kletskop
Maarre... Wat heb jij eigenlijk dan gedaan bij W als ik vragen mag Donnaa?
Sweety- Ratel
TNMN schreef:Jordana schreef:TNMN schreef:Jordana schreef:
Hier moest ik stiekem wel om lachen, je bent een pittige tante die niet met zich laat spotten volgens mij (dat is een compliment trouwens!), dat vind ik fijn om te lezen. Sommige mannen moeten wakker geschud worden, die vent van jou ligt in winterslaap! Zou je hem nog een kans geven als hij beloofd zich te veranderen?
Ik kan een pittige tante zijn, thnx voor je compliment. Ik weet het niet of ik hem nog een kans zou geven. Hij weet dat een van de laatste kansen zijn.
Donaa: Sorry maar hij goed gevonden van W.
Jordana- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: