Dagcafé 2011
+22
May
Suus
Try
Blond
Serena
Cheesegirl
Raindrop
Roze Roos
Merai
girli
Caroow
Qiara
Jordana
Chocolate Cookie
Snoes
Lejow
Lynn_
Sweety
VeryCherry
Lotus
Burn
TNMN
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Ik kan helaas niet bij mijn ouders wegens hun prive dingen niet blijven slapen. Hoe jammer het ook is, het gaat echt niet.
Isabella: Thnx sweety, Slaap lekker.
Ik wil vannacht gewoon slapen in mijn vertrouwde omgeving. En dat is nou die aparte kamer. En wat me ook tegenhoudt is dat ik bang ben dat mijn vriend de knippen erop zet en dat ik morgen dan absoluut niet binnen kan komen.
Ik vind het echt erg dat je bang bent dat hij dat doet! Dat is toch belachelijk? Dat moet hij doen zeg
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou bijna hopen dat hij dat doet. En dan de politie bellen en zeggen dat je bent buitengesloten door een verwarde partner.
Gast- Gast
TNMN schreef:Snowflake schreef:Haha ja. 21. Volwassen dusTNMN schreef:Snowflake schreef:Een dikke knuffel voor jou Jordana
En slaap lekker voor de mensen die gaan slapen.
Ik wil nog even opblijven want ben over een uurtje jarig
Wat leuk Snowflake, hoe oud ga je zijn (hmm rare zin)?
Welterusten Isabella, je bent lief
Haha oeeh Ga je nog een feestje vieren?
Nee. Naja ik ga morgen met mijn vriend naar Brussel (naar Oceade en uit eten). en ik vier het nog wel later met familie
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
TNMN: weet je waar ik ook echt bang voor ben is zijn reactie. Hoe hij gaat reageren. Ik weet gewoon niet hoe hij reageerd. Wordt hij boos,kwaad,gaat hij huilen of pakt hij de auto en is hij weg. Ik weet het niet en dat vind ik zo eng.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Nog even volhouden dan Snowflake en dan kunnen we zingen voor je.
Ik probeerde te lezen wat er precies is gebeurd Jordana maar volgens mij heb ik erover heen gelezen. Kan iemand me het pagina nr doorgeven? ( als jullie die toevallig weten )
Ik probeerde te lezen wat er precies is gebeurd Jordana maar volgens mij heb ik erover heen gelezen. Kan iemand me het pagina nr doorgeven? ( als jullie die toevallig weten )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
TNMN schreef:Jordana schreef:Ik kan helaas niet bij mijn ouders wegens hun prive dingen niet blijven slapen. Hoe jammer het ook is, het gaat echt niet.
Isabella: Thnx sweety, Slaap lekker.
Ik wil vannacht gewoon slapen in mijn vertrouwde omgeving. En dat is nou die aparte kamer. En wat me ook tegenhoudt is dat ik bang ben dat mijn vriend de knippen erop zet en dat ik morgen dan absoluut niet binnen kan komen.
Ik vind het echt erg dat je bang bent dat hij dat doet! Dat is toch belachelijk? Dat moet hij doen zeg
+1 En ik weet niet wat er voor prive dingen spelen bij je ouders maar ik denk dat een dochter in nood wel voorgaat. Maar als je je prettig voelt in die andere kamer moet je dat doen. Maar hou dan deze keer voet bij stuk, het hoeft zo niet te gaan! Natuurlijk zal hij het moeilijk vinden en is het lastig om zijn reactie te voorspellen maar je bent doodongelukkig in deze relatie en dat ben je al veel te lang. Kies voor jezelf, een ander doet het niet.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dus wat is nu de basis van jouw relatie dan, je zegt het vrijwel zelf. ANGST. Hoort liefde niet de basis te zijn? Je relatie bestaat nog omdat je bang bent voor zijn reactie als je de relatie stopt.
Gast- Gast
Jordana schreef:TNMN: weet je waar ik ook echt bang voor ben is zijn reactie. Hoe hij gaat reageren. Ik weet gewoon niet hoe hij reageerd. Wordt hij boos,kwaad,gaat hij huilen of pakt hij de auto en is hij weg. Ik weet het niet en dat vind ik zo eng.
Waarom ben je dan zo bang voor zijn reactie? Hij doet toch maar lekker, het is zijn eigen schuld, zo behandel je je vriendin van 7jaar toch niet? Als hij boos/kwaad/huilt zeg je; ja zo voel ik me dus ook, fijn he? En als hij de auto pakt dan doe jij de knip er op.
TNMN- Kletskop
Snowflake schreef:
Nee. Naja ik ga morgen met mijn vriend naar Brussel (naar Oceade en uit eten). en ik vier het nog wel later met familie
Wat leuk Ik ben nog nooit in Brussel geweest (behalve dan doorheen gereden), is het een leuke stad? Je familie woont in NL toch? Ga je bij ze op bezoek?
TNMN- Kletskop
En als je echt nergens naartoe kan (nu of als je er een punt achter hebt gezet), je bent hier welkom hoor. Je woont ook in nh toch? Ik kook beroerd en er staat vaak vrij veel afwas op het aanrecht, maar ik heb een heerlijk bed, een perfecte wijnvoorraad en daarnaast ben ik karaoke-expert en solonaise-koning.
Gast- Gast
Ik houd echt nog wel van hem. Ik vind het nog steeds fijn om bij hem te zijn.
En opzicht Reva heb je wel gelijk. Ja ik heb nou vooral angst hoe het zal zijn als ik de relatie verbreek.
Sweety: Ik ben boos op mijn vriend omdat hij niet reageerd op mijn contract wat ik krijg van mijn werk. En dat is nou de druppel die de emmer over doet lopen.
Edit Reva: Ik woon in NB maar ik werk in ZH.
En opzicht Reva heb je wel gelijk. Ja ik heb nou vooral angst hoe het zal zijn als ik de relatie verbreek.
Sweety: Ik ben boos op mijn vriend omdat hij niet reageerd op mijn contract wat ik krijg van mijn werk. En dat is nou de druppel die de emmer over doet lopen.
Edit Reva: Ik woon in NB maar ik werk in ZH.
Jordana- Ratel
Nee valt mee een half uurtje en ik ben op mijn werk.
En wat ook niet helpt is trouwfilms kijken op de tv
En wat ook niet helpt is trouwfilms kijken op de tv
Jordana- Ratel
Maar hoe lang blijf je nog zeggen dat je wel van hem houdt? Hij maakt je duidelijk niet gelukkig, houden van is niet altijd genoeg. Ik heb echt het beste met je voor maar kom op meid, doe er wat aan.
Merai- Ratel
Het zal vast veel pijn en verdriet met zich meebrengen mocht je besluiten de relatie te beeindigen. Maar dat zal nooit opwegen tegen de gelukkige tijden die daarna komen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Geloof je dat echt? Als hij je negeert als jij vol enthousiasme verteld dat je een nieuw contract hebt? Fijn om bij hem te zijn? Kom nou, dat kan niet hoor meis echt, het enige wat ik lees is angst om dit en dat.Jordana schreef:Ik houd echt nog wel van hem. Ik vind het nog steeds fijn om bij hem te zijn.
Laatst aangepast door TNMN op do 24 feb 2011 - 2:26; in totaal 2 keer bewerkt
TNMN- Kletskop
girli schreef:Het zal vast veel pijn en verdriet met zich meebrengen mocht je besluiten de relatie te beeindigen. Maar dat zal nooit opwegen tegen de gelukkige tijden die daarna komen.
Hard gezegd heeft ze nu ook pijn en verdriet, dus veel verschil zal dat niet maken. Lichtpuntje is alleen dat je dan weet dat het slijt na een tijdje, ook al duurt het even. De situatie waar ze nu in zit gaat niet slijten, alleen maar verergeren.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik vind het maar een stomme film. Rtl 5 toch?
Ja klopt.
Ik weet ook houden van red je relatie niet. Ik weet ook dat ik voor mijzelf moet kiezen maar ik vind het nog zo vertrouwt bij hem (ja ondanks dat hij deze dingen doet)
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Brennuss schreef:Ik vind het maar een stomme film. Rtl 5 toch?
Ja klopt.
Ik weet ook houden van red je relatie niet. Ik weet ook dat ik voor mijzelf moet kiezen maar ik vind het nog zo vertrouwt bij hem (ja ondanks dat hij deze dingen doet)
Maar bij je ouders was het toch ook vertrouwd, daar ben je toch ook vertrokken om op je zelf te gaan? En je leeft toch nog steeds? Vertrouwd is echt een stomme smoes en dat weet je heel goed zelf wel (hard gezegt, sorry, maar soms moet je zulke dingen horen).
TNMN- Kletskop
Dat gedeelte dat het beter wordt bedoelde ik vooral. De uitleg was minder.Reva schreef:Hard gezegd heeft ze nu ook pijn en verdriet, dus veel verschil zal dat niet maken. Lichtpuntje is alleen dat je dan weet dat het slijt na een tijdje, ook al duurt het even. De situatie waar ze nu in zit gaat niet slijten, alleen maar verergeren.girli schreef:Het zal vast veel pijn en verdriet met zich meebrengen mocht je besluiten de relatie te beeindigen. Maar dat zal nooit opwegen tegen de gelukkige tijden die daarna komen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Klopt TMNM bij mijn ouders was het ook vertrouwd, Bij hem is het vertrouwd. En je hebt gelijk het is een smoes, Als ik een nieuwe ruimte zou hebben wordt dat ook vertrouwd, Het werk is vertrouwd.
Bleeggghhh het lijkt net of ik maar uitvluchten aan het zoeken ben.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Klopt TMNM bij mijn ouders was het ook vertrouwd, Bij hem is het vertrouwd. En je hebt gelijk het is een smoes, Als ik een nieuwe ruimte zou hebben wordt dat ook vertrouwd, Het werk is vertrouwd.
Maar als je dat ziet kun je er toch ook iets aan doen?
edit: sorry als het lullig overkomt, wel goed bedoeld.
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Klopt TMNM bij mijn ouders was het ook vertrouwd, Bij hem is het vertrouwd. En je hebt gelijk het is een smoes, Als ik een nieuwe ruimte zou hebben wordt dat ook vertrouwd, Het werk is vertrouwd.
Maar als je dat ziet kun je er toch ook iets aan doen?
edit: sorry als het lullig overkomt, wel goed bedoeld.
Ik weet dat het goed bedoelt is meid. Ik moet ook echt iets doen. Ik moet het,ik moet het.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Klopt TMNM bij mijn ouders was het ook vertrouwd, Bij hem is het vertrouwd. En je hebt gelijk het is een smoes, Als ik een nieuwe ruimte zou hebben wordt dat ook vertrouwd, Het werk is vertrouwd.
Ik snap je wel hoor, echt! Maar ik vind het gewoon moeilijk om te lezen hoe jullie 'relatie' is (tussenhaakjes, omdat ik vind dat een relatie een gelijkwaardig iets is waar je praat met je partner en probeert om samen naar een oplossing te zoeken als er een probleem is), daarom ga ik al een hele tijd off in a rant, sorry daar voor. Hoop toch dat je wat aan alle goed bedoelde adviezen hebt
Kan je er met niemand op je werk over praten?
En weet je, werk is een goed voorbeeld. Werk is vertrouwd, maar als het niet leuk meer is en je het er niet meer naar je zin hebt, je ongelukkig voelt en bang bent, dan ga je daar toch ook weg? Hoe zou jij reageren als het iemand anders was die al deze dingen die jij hier post zou posten?
TNMN- Kletskop
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: