Bah, heel naar dit!
+11
Inge
Chocolate Cookie
Lynn_
Sweety
Pien
Tazz
Toet
Lotus
studiebol
Lejow
Guus
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bah, heel naar dit!
Zo had ik van de week bijna een hond onder de auto. Gelukkig had ik hem al gezien en schatte ik het al zo'n beetje in dat hij de weg over zou gaan dus ik liet het gas al los. Wel moest ik nog in de remmen voor hem. Gelukkig kwam er van de andere kant geen auto.. Schrik zat er wel goed in!
Gast- Gast
Schrikken lijkt mij dat. Zou dat ook heel erg vinden.
Donnaaa wat toen met dat jonge katje??
Donnaaa wat toen met dat jonge katje??
+ 1Chocolate Cookie schreef:+1Lejow schreef:Ohh bah... de rillingen lopen over mijn rug als ik dit lees..
Een dier aanrijden is echt een van mijn grootste angsten
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ach wat sneu, maar inderdaad je kon er niks aan doen joh!
Ik heb een paar weken geleden een musje aangereden, reed op een boerenweg en musje vloog heel laag over de grond op laatste moment uit de berm zo knap tegen mijn bumper aan. Ik keek in achteruit kijk spiegel en zag musje nog spartelen dus ik ben gestopt. Zag al snel dat ie met een geknakt nekje lag dood te gaan. Wilde dat ie niet onnodig moest lijden maar had het lef ook niet om er met mijn schoen op te gaan staan. Ben er toen heel snel nog een keer met de auto overheen gereden
Ik woon sinds kort bij mijn vriend in het bos, ik werk onregelamtig en komt dus vaak voor dat ik in het donker door het bos rij en ja dan kom je veel herten, zwijnen en vossen tegen. Is tot nu toe goed gegaan maar ik moet soms echt opeens vol in de rem (en dan rij ik maar 40/50) omdat de beesten opeens de weg over komen of na een bocht op de weg staan..
Ik heb een paar weken geleden een musje aangereden, reed op een boerenweg en musje vloog heel laag over de grond op laatste moment uit de berm zo knap tegen mijn bumper aan. Ik keek in achteruit kijk spiegel en zag musje nog spartelen dus ik ben gestopt. Zag al snel dat ie met een geknakt nekje lag dood te gaan. Wilde dat ie niet onnodig moest lijden maar had het lef ook niet om er met mijn schoen op te gaan staan. Ben er toen heel snel nog een keer met de auto overheen gereden
Ik woon sinds kort bij mijn vriend in het bos, ik werk onregelamtig en komt dus vaak voor dat ik in het donker door het bos rij en ja dan kom je veel herten, zwijnen en vossen tegen. Is tot nu toe goed gegaan maar ik moet soms echt opeens vol in de rem (en dan rij ik maar 40/50) omdat de beesten opeens de weg over komen of na een bocht op de weg staan..
Thary- Fluisteraar
- Aantal berichten : 31
Punten : 44
Registratiedatum : 26-01-11
Ahw sneu.. Maar 't kan iedereen overkomen.. geloof me; ik heb een keer een kauw aangereden; met m'n fiets!
Maar dat was volgens mij een kamikaze kauwtje want hij fladderde zelf m'n wiel in..
Maar dat was volgens mij een kamikaze kauwtje want hij fladderde zelf m'n wiel in..
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:+1Lejow schreef:Ohh bah... de rillingen lopen over mijn rug als ik dit lees..
Een dier aanrijden is echt een van mijn grootste angsten
+ nog 1. Wat vreselijk zeg maar inderdaad goed dat je de dierenambulance gebeld hebt en eventuele eigenaar niet meer in onzekerheid hoeft te zitten. Je kan er niks aan doen als je niet kunt uitwijken of stoppen, maar ik kan me voorstellen dat het hoe dan ook rot voelt.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
ZachtCookie schreef:Zo had ik van de week bijna een hond onder de auto. Gelukkig had ik hem al gezien en schatte ik het al zo'n beetje in dat hij de weg over zou gaan dus ik liet het gas al los. Wel moest ik nog in de remmen voor hem. Gelukkig kwam er van de andere kant geen auto.. Schrik zat er wel goed in!
Bah wat naar. Waarom bel je niet de dierenbescherming ofzo omdat er een hond losloopt waarschijnlijk zonder baas? Misschien is iemand die hond wel kwijt.
Gast- Gast
He bah, ik zat er van de week nog aan te denken toen ik een kat in de berm zag zitten die de weg over wilde. Gelukkig gebeurde er niets.
Dit is onder andere ook een reden dat mijn vriend zijn katten niet naar buiten laat gaan. Hebben gister voor de zomer ook tuigjes gekocht zodat ze wel naar buiten kunnen.
Dit is onder andere ook een reden dat mijn vriend zijn katten niet naar buiten laat gaan. Hebben gister voor de zomer ook tuigjes gekocht zodat ze wel naar buiten kunnen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat naar! Ik zou me er ook ellendig onder voelen, ook al kon je er niks aan doen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» sinds hij naar school gaat is het een heel ander kind...
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Wat is heftiger: van 0 naar 1 kind of van 1 naar 2?
» Dit is even heel kut!
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Wat is heftiger: van 0 naar 1 kind of van 1 naar 2?
» Dit is even heel kut!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: