Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic 2
Aww Bliss, dat is niet leuk!
Dat je in tranen in de kroeg staat hierom dat klinkt meer alsof er wat verdriet van een groter frustratiepunt uit kwam dan dat het om hem was. Of niet? Ikzelf zou persoonlijk nooit zoveel hoop hebben na 1 gesprek in de kroeg, sowieso omdat er nog geen concrete afspraak was en sowieso omdat het de kroeg is
Dat je in tranen in de kroeg staat hierom dat klinkt meer alsof er wat verdriet van een groter frustratiepunt uit kwam dan dat het om hem was. Of niet? Ikzelf zou persoonlijk nooit zoveel hoop hebben na 1 gesprek in de kroeg, sowieso omdat er nog geen concrete afspraak was en sowieso omdat het de kroeg is
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Wat stom, Bliss.
Hopelijk is je date van vandaag leuk!
Hier geen nieuws, of nou ja, buurman heeft weer van zich laten horen
Hopelijk is je date van vandaag leuk!
Hier geen nieuws, of nou ja, buurman heeft weer van zich laten horen
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, t kwam echt hierdoor (en door de wijn idd), het klikte gewoon zó goed!! En hij vond mn jurkje mooi, mn naam vond ie mooi, ik had steeds leuke gevatte antwoorden en genoeg te kletsen... Mn vriendinnen vonden hem ook leuk en zagen het wel zitten tussen ons, het leek ook gewoon echt te kloppen! Dus die laatste opmerking kwam echt als een klap in mn gezicht! Het was weer eens too good to be true
En nu lig ik nog half dronken en met een megakater en dikke ogen in bed. Ben ook bang dat mn date vanavond lang niet zo leuk is als deze vent uit de kroeg.
En nu lig ik nog half dronken en met een megakater en dikke ogen in bed. Ben ook bang dat mn date vanavond lang niet zo leuk is als deze vent uit de kroeg.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Nee, t kwam echt hierdoor (en door de wijn idd), het klikte gewoon zó goed!! En hij vond mn jurkje mooi, mn naam vond ie mooi, ik had steeds leuke gevatte antwoorden en genoeg te kletsen... Mn vriendinnen vonden hem ook leuk en zagen het wel zitten tussen ons, het leek ook gewoon echt te kloppen! Dus die laatste opmerking kwam echt als een klap in mn gezicht! Het was weer eens too good to be true
Ok.. maar weet je, hoeveel weet je nu van één gesprek. Het gevaar is dat jij je dus blijkbaar allemaal beelden in je hoofd gaat halen over wat er misschien allemaal wel niet zou kunnen gebeuren en hoe geweldig hij wel niet is. Feitelijk gezien heb je natuurlijk niet meer gedeeld dan een leuk gesprek in de kroeg, wat gevatte opmerkingen, geflirt heen en weer.. en zíe dat serieus als een goed teken! Ze zijn er wel die mannen, maar ze zíjn er wel. Dus kop op.. trek je hoofd onder die deken vandaan, ga jezelf vanavond net zo fabulous laten zijn als gisteren en maak geen vergelijkingen vanavond van die van gisteren had dit of zus of zo. Nee, je hebt een leuke avond gisteren gehad, je hebt een heel leuk iemand ontmoet en helaas.. het was niet meer dan dat. Echt.. kop op!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Goed gezegd Caro! Bliss meisje, je laat je zo meeslepen soms. Enerzijds is dat goed, dat je je gevoelens volgt in de liefde. Soms kan je ratio je gigantisch tegenhouden. Maar het is wel zonde dat je zo verdrietig bent van iemand die je nauwelijks kent. Ga vanavond open die date in, kijk hoe het wordt. Succes!
Eindelijk is de datum bekend waarop mijn Zweedse lover zijn hertentamen heeft, en hemelzijdank, het is op 15 augustus. Dus ik ga eind augustus naar Zweden!!!!
Eindelijk is de datum bekend waarop mijn Zweedse lover zijn hertentamen heeft, en hemelzijdank, het is op 15 augustus. Dus ik ga eind augustus naar Zweden!!!!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, mijn leven is een rollercoaster van emoties Never a dull moment! Jullie hebben natuurlijk (weer) gelijk hoor, fijn om hier af en toe weer ff met beide benen op de grond gezet te worden. Maar toch kan ik er niet over uit dat ik ook eens één keer een leukerd tref in de kroeg en dat ie dan precies weer een vriendin heeft. Bah. Dit blauwtje matcht in elk geval goed met de jurk die ik aan had gisteravond. Ben benieuwd of ik hem nog vaker tegenkom, in de kroeg of op Lowlands. Zal wel een beetje awkward zijn dan.
In elk geval ben ik er nog niet aan toe gekomen om te gaan flippen over mijn date van vanavond, dus dat scheelt. Ik had hem wel opgezocht op FB en daar stond niet heel veel op, maar wel een foto van koekiemonstercupcakes die hij vorig jaar een keer had gemaakt Welke man doet dat??! En nu ben ik ook bang dat ie ineens een kind blijkt te hebben ofzo, hoop het echt niet! (er stond namelijk een reactie bij van iemand dat hij daarmee vast flink indruk zou maken op de kids én op de volwassenen)
Oh en SG: spannend & leuk! Hebben jullie veel contact?
In elk geval ben ik er nog niet aan toe gekomen om te gaan flippen over mijn date van vanavond, dus dat scheelt. Ik had hem wel opgezocht op FB en daar stond niet heel veel op, maar wel een foto van koekiemonstercupcakes die hij vorig jaar een keer had gemaakt Welke man doet dat??! En nu ben ik ook bang dat ie ineens een kind blijkt te hebben ofzo, hoop het echt niet! (er stond namelijk een reactie bij van iemand dat hij daarmee vast flink indruk zou maken op de kids én op de volwassenen)
Oh en SG: spannend & leuk! Hebben jullie veel contact?
Bliss- Lady Post-a-lot
Misschien is hij vrijwilliger bij de scouting, vierde zijn neefje zijn verjaardag, heeft hij zijn eigen verjaardag gevierd waar kinderen kwamen. Of... of... of.... Komt vast goed vanavond!
Ik heb trouwens morgen een date met een internetman. Maar hij schreef 'gouw' in een mailtje. Dan kan je nog beter cupcakes hebben gebakken.
Ik heb trouwens morgen een date met een internetman. Maar hij schreef 'gouw' in een mailtje. Dan kan je nog beter cupcakes hebben gebakken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ja het was voor zijn eigen verjaardag geloof ik en hij is enig kind, dus geen neefjes of nichtjes. Ik hoop dus op kinderen van vrienden. Hmm 'gouw' is een beetje jammer. Gelukkig zie je hem al gouw, weet je meteen of t wat is! Ben benieuwd!
Bliss- Lady Post-a-lot
Carra schreef:Ik heb trouwens morgen een date met een internetman. Maar hij schreef 'gouw' in een mailtje. Dan kan je nog beter cupcakes hebben gebakken.
_Lacey_- Kletskop
_Lacey_ schreef:Carra schreef:Ik heb trouwens morgen een date met een internetman. Maar hij schreef 'gouw' in een mailtje. Dan kan je nog beter cupcakes hebben gebakken.
EENS!
Lacey, wat stom van die buurman. Hoe zocht hij contact?
Ik ga misschien volgende week voor mijn tweede date. Kijken of het dan beter is
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Niet quoten.
Buurman stond aan mijn deur (met zin). Eindelijk begon ik 'm te vergeten en nu dit weer...
Snap er ook helemaal niks van, want bij mijn weten heeft hij sinds kort weer een relatie.
Hij beschuldigde er mij ook nog van dat ik hem steeds maar aan het opzoeken was en dat ik er op deze manier om vraag.
Uhm... kan ik het helpen dat we zo'n beetje tegelijkertijd thuiskomen van het werk?!
Nog nooit heb ik zo'n zwak voor een man gehad en tegelijkertijd zo'n hekel aan hem gehad.
Heb hem overigens weer weggestuurd.
Buurman stond aan mijn deur (met zin). Eindelijk begon ik 'm te vergeten en nu dit weer...
Snap er ook helemaal niks van, want bij mijn weten heeft hij sinds kort weer een relatie.
Hij beschuldigde er mij ook nog van dat ik hem steeds maar aan het opzoeken was en dat ik er op deze manier om vraag.
Uhm... kan ik het helpen dat we zo'n beetje tegelijkertijd thuiskomen van het werk?!
Nog nooit heb ik zo'n zwak voor een man gehad en tegelijkertijd zo'n hekel aan hem gehad.
Heb hem overigens weer weggestuurd.
_Lacey_- Kletskop
Lacey sorry dat ik het zeg maar ik vind die buurman van jou echt een beetje een engerd. Goed dat je hem hebt weggestuurd.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Zo voelt het voor mij niet, gelukkig.
Vind het voornamelijk een erg vreemde vogel.
Vind het voornamelijk een erg vreemde vogel.
_Lacey_- Kletskop
Nou, wel een héél erg vreemde vogel ja! Waar haalt ie het lef vandaan om zo met jouw gevoel te spelen? Goed dat je hem hebt weggestuurd en ik hoop dat je je niet meer laat verleiden tot andere dingen, want daar word je niet gelukkiger van geloof ik.
Pff ik moet over een uur alweer weg naar m'n date, ben pas net gedoucht en aangekleed. M'n ogen zijn nog iets gezwollen van het huilen en ik kan ze nauwelijks open houden; dit wordt een topavond!
Pff ik moet over een uur alweer weg naar m'n date, ben pas net gedoucht en aangekleed. M'n ogen zijn nog iets gezwollen van het huilen en ik kan ze nauwelijks open houden; dit wordt een topavond!
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, Bliss. Komt vast goed.
_Lacey_- Kletskop
Mss wel eens goed om zo een date in te gaan. Veel plezier iig
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pff het is echt erg, ik zit te knikkebollen hier op de bank en val echt bijna in slaap Ik ga ff keihard een cd aanzetten en door de kamer dansen denk ik, hopelijk krijg ik dan een beetje energie.
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, lekker Bliss! Hopelijk helpt het dansen een beetje. Heb je geen last meer van je kater? Heel veel plezier vanavond. IK hoop dat je een leuke avond hebt!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Nee de kater valt nu mee gelukkig (nadat ik tot 16:45 in bed heb gelegen - dit was wel de ergste kater sinds tijden ), geen hoofdpijn meer of misselijk/duizelig. Alleen doodmoe dus, maar ik hoop dat ik zo ff een opleving krijg. Heb nu ff keihard de cd van The Opposites aangezet
Bliss- Lady Post-a-lot
Heel veel plezier Bliss! Je gaat nu in elk geval wel stressvrijer je date in dan je meestal doet
Lacey: Het lijkt alsof je buurman je gewoon een beetje gebruikt om seks mee te hebben als het hem uitkomt. Echt goed dat je hem hebt weggestuurd, hier wordt je niet gelukkig van.
Lacey: Het lijkt alsof je buurman je gewoon een beetje gebruikt om seks mee te hebben als het hem uitkomt. Echt goed dat je hem hebt weggestuurd, hier wordt je niet gelukkig van.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb me ook weer een avond gehad gisteren joh.. Niets date-erigs, maar wel gezoend en geflirt en gelachen om hoe verbouwereerd mijn zus haar baas was van het effect van mijn blonde haren op de gemiddelde getinte Amsterdammer..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nou, dit gaat hem dus niet worden. Zoals ik al vreesde, bleek het een beetje een saaie vent te zijn, nogal een lulletje rozenwater vond ik het. Echt geen match! Ik kreeg er geen energie van ook, kon met moeite de aandacht bij het (vrij geforceerde) gesprek houden en kakte echt gigantisch in, dus om 22:15 hield ik het voor gezien. Best een aardige vent hoor, maar qua interesses liggen we ver uiteen en ik moest mn lachen inhouden toen ie begon over zn koekiemonstercupcakes (en er een foto van liet zien) en er nog trots op was ook Niet echt een outgoing type ook. Hij heeft wel de drankjes betaald, dus dat scheelt Heb hem nog niks laten weten, maar zal straks wel ff een appje sturen dat ik het hierbij laat.
Maar die man van gisteravond, echt, ik heb er gewoon een soort 'liefdesverdriet' van. Ik appte er net een vriendin over en zit nu alweer te janken. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik had het gewoon steeds zo leuk met hem, het leek gewoon te kloppen ofzo. Niet dus. Kutzooi.
Maar die man van gisteravond, echt, ik heb er gewoon een soort 'liefdesverdriet' van. Ik appte er net een vriendin over en zit nu alweer te janken. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik had het gewoon steeds zo leuk met hem, het leek gewoon te kloppen ofzo. Niet dus. Kutzooi.
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh en Antibes, met wie heb je gezoend??
Bliss- Lady Post-a-lot
Een complete wildvreemde Italiaanse tourist. Die geen Engels sprak. We waren aan het borrelen in de buurt van Rembrandtplein en hadden al aardig wat drankjes op. En toen hing er een goddelijke Italiaan zonder shirt uit het raam van zijn hotel. En toen gingen we fluiten en joelen. En toen kwam hij weer naar buiten geleund. En toen ging ik er naar toe en vragen hoe hij heette enzo.. En toen ging mijn zus bij hem aankloppen en toen kwam ze terug met de boodschap dat ze twee zoenen op haar wang had gehad (en ook even naar ons zwaaien vanuit zijn hotelraam). En toen wilde ik ook twee zoenen, alleen probeerde ik met hem te praten en verstond hij geen Engels en toen zei ik maar dat ik weg moest en toen ging hij me zoenen. En sorry, maar hij was ZOOOO hot!
Edit: en toen...
Edit: en toen...
Laatst aangepast door Antibes op za 20 jul 2013 - 10:15; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Bliss schreef:Nou, dit gaat hem dus niet worden. Zoals ik al vreesde, bleek het een beetje een saaie vent te zijn, nogal een lulletje rozenwater vond ik het. Echt geen match! Ik kreeg er geen energie van ook, kon met moeite de aandacht bij het (vrij geforceerde) gesprek houden en kakte echt gigantisch in, dus om 22:15 hield ik het voor gezien. Best een aardige vent hoor, maar qua interesses liggen we ver uiteen en ik moest mn lachen inhouden toen ie begon over zn koekiemonstercupcakes (en er een foto van liet zien) en er nog trots op was ook Niet echt een outgoing type ook. Hij heeft wel de drankjes betaald, dus dat scheelt :)Heb hem nog niks laten weten, maar zal straks wel ff een appje sturen dat ik het hierbij laat.
Balen van date vandaag.. Blijft toch lastig het internetdaten.. Ik heb het eigenlijk al jaren niet meer gedaan omdat het nooit lekker uitkwam.
Wat betreft gisteravond. Echt héél zuur. Maar weet je zeker dat het echt om hem gaat? Of om de hoop die bij jouzelf even opfladderde?
Antibes- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: