Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Date-topic 2
Tabbert schreef:Auxo schreef:Caro schreef:Toet schreef:Joepiee ik ben zo blij! Gisteren weer gedate en het was echt perfect, hij is zo leuk
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Tabbert schreef:Auxo schreef:Caro schreef:Toet schreef:Joepiee ik ben zo blij! Gisteren weer gedate en het was echt perfect, hij is zo leuk
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoe was je vakantie Burn? Nog leuke mannen daar?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ja, er was wel een leuke jongen, 2 maand ouder dan/als (weet ik veel wat!) ik, woont een half uurtje van me af.
Wel een poging gedaan tot een beetje flirten, maar werd eigenijk niet op in gegaan, maar ik heb z'n facebook. Dus wie weet stuur ik hem nog wel een berichtje!
Wel een poging gedaan tot een beetje flirten, maar werd eigenijk niet op in gegaan, maar ik heb z'n facebook. Dus wie weet stuur ik hem nog wel een berichtje!
Burn- Lady Post-a-lot
Wat leuk! Een berichtje sturen kan altijd natuurlijk!
En hoe is het met de oudere man? Wil je daar nog mee afspreken?
En hoe is het met de oudere man? Wil je daar nog mee afspreken?
Carra- Kletskop
Goed zo Burn! Ben je nu weer terug? Hoe was het?
Ik heb misschien een date binnenkort Op Paiq heb je soms 'fotobewonderaars', die hebben je foto dan hoog beoordeeld ofzo. Je kunt ook zien wie het zijn en vorige week zat er wel een leuke vent tussen. Voor twee 'credits' (geen idee hoe ik eraan kom, maar ik had er een stuk of 13) kon ik hem een berichtje sturen. Ik zei dus alleen iets van dat ik zijn foto ook leuk vond ofzo en toen had hij me toegevoegd in zijn lijst. Hij was alleen steeds niet online. Gisteren was ik he-le-maal klaar met datingsites, maar ik logde toch nog op Paiq in. Toen trof ik hem daar en hebben we een uur ofzo leuk gekletst. Hij zat al een paar keer te hinten naar een date, dus wellicht spreken we binnenkort af om een drankje te doen. Ik probeer er rustig onder te blijven en niet weer totaal te flippen, al zal dat toch wel weer gebeuren als het concreter wordt. Verder geen gegevens uitgewisseld, dus moet hem eerst weer een keer zien te treffen op Paiq. In elk geval maakt ie geen spelfouten, heeft ie een goede leeftijd, is ie langer dan ik (wel twee hele centimeters) en ziet ie er op de foto's wel leuk uit. Oh en hij houdt veel van muziek en speelt piano. Wordt vervolgd...?
Oh ja, dit juweeltje wil ik jullie niet onthouden, kwam ik gisteren tegen op e-Matching:
Echt, m'n handen jeuken!! Het toeval wil dat ik vandaag een mailtje kreeg dat ik mn passief lidmaatschap binnen twee weken moet verlengen en als ik dat doe, ik een dag actief lid ben. Ik overweeg sterk om dit 'lekkertje' eens te vragen of hij me voor de gek houdt met dit profiel
Ik heb misschien een date binnenkort Op Paiq heb je soms 'fotobewonderaars', die hebben je foto dan hoog beoordeeld ofzo. Je kunt ook zien wie het zijn en vorige week zat er wel een leuke vent tussen. Voor twee 'credits' (geen idee hoe ik eraan kom, maar ik had er een stuk of 13) kon ik hem een berichtje sturen. Ik zei dus alleen iets van dat ik zijn foto ook leuk vond ofzo en toen had hij me toegevoegd in zijn lijst. Hij was alleen steeds niet online. Gisteren was ik he-le-maal klaar met datingsites, maar ik logde toch nog op Paiq in. Toen trof ik hem daar en hebben we een uur ofzo leuk gekletst. Hij zat al een paar keer te hinten naar een date, dus wellicht spreken we binnenkort af om een drankje te doen. Ik probeer er rustig onder te blijven en niet weer totaal te flippen, al zal dat toch wel weer gebeuren als het concreter wordt. Verder geen gegevens uitgewisseld, dus moet hem eerst weer een keer zien te treffen op Paiq. In elk geval maakt ie geen spelfouten, heeft ie een goede leeftijd, is ie langer dan ik (wel twee hele centimeters) en ziet ie er op de foto's wel leuk uit. Oh en hij houdt veel van muziek en speelt piano. Wordt vervolgd...?
Oh ja, dit juweeltje wil ik jullie niet onthouden, kwam ik gisteren tegen op e-Matching:
Echt, m'n handen jeuken!! Het toeval wil dat ik vandaag een mailtje kreeg dat ik mn passief lidmaatschap binnen twee weken moet verlengen en als ik dat doe, ik een dag actief lid ben. Ik overweeg sterk om dit 'lekkertje' eens te vragen of hij me voor de gek houdt met dit profiel
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Carra; Contact is er nog steeds, al is het wel iets minder, we zijn beiden de laatste paar weekenden erg druk geweest. We willen elkaar nog wel een keer zien, maar wanneer is nog even de vraag..
Bliss; Ik ben inderdaad weer terug, landde vanmorgen om 02.15u op Schiphol. Ik heb het echt fantastisch naar m'n zin gehad!
Bliss; Ik ben inderdaad weer terug, landde vanmorgen om 02.15u op Schiphol. Ik heb het echt fantastisch naar m'n zin gehad!
Burn- Lady Post-a-lot
Leuk Bliss, hopelijk spreek je hem gauw weer zodat jullie kunnen daten.
Ik lig as we speak bij mijn date in bed. Gisteren ben ik mee naar een feestje van zijn vrienden geweest en hij is daarna ook bij mijn vrienden geweest (hij heeft ook mn ex ontmoet haha) ohja en ik heb zijn ouders en zusje ook al gezien. Verder is het gewoon heel leuk en fijn maar (nog) niet officieel. Hij gaat volgende week 3 weken op vakantie dus we kijken daarna verder.
Ik lig as we speak bij mijn date in bed. Gisteren ben ik mee naar een feestje van zijn vrienden geweest en hij is daarna ook bij mijn vrienden geweest (hij heeft ook mn ex ontmoet haha) ohja en ik heb zijn ouders en zusje ook al gezien. Verder is het gewoon heel leuk en fijn maar (nog) niet officieel. Hij gaat volgende week 3 weken op vakantie dus we kijken daarna verder.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wooh Toet, dat ouders ontmoeten gebeurde bij ons na 2 maanden en dat vond ik al snel haha..
Maar superleuk joh! Klinkt veelbelovend in ieder geval
Maar superleuk joh! Klinkt veelbelovend in ieder geval
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Leuk Toet! Klinkt alsof jullie beide stapelverliefd zijn. Echt leuk voor je!
Burn, fijn dat de vakantie leuk was. En dat er een leuke jongen was natuurlijk
Ik heb dit weekend mijn dorpsjongen gezien en erachter gekomen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ach, wat doe je eraan. Nu eens kijken of ik nog op een tweede date gaat met die niet-relatie-materiaal-maar-wel-gezellig-en-goed-voor-de-oefening-man. Moet mezelf toch bezig houden he
Ik heb dit weekend mijn dorpsjongen gezien en erachter gekomen dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ach, wat doe je eraan. Nu eens kijken of ik nog op een tweede date gaat met die niet-relatie-materiaal-maar-wel-gezellig-en-goed-voor-de-oefening-man. Moet mezelf toch bezig houden he
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Jaa ik hoef normaal ook niet zo snel ouders te zien maar zijn ouders wonen in Nijmegen en aangezien ik de hele week op de zomerfeesten ben kon ik daar slapen :p
Toet- Lady Post-a-lot
Tabbert schreef:Leuk Toet! Klinkt alsof jullie beide stapelverliefd zijn. Echt leuk voor je!
Ja we zijn best verliefd haha gisteren was ook echt leuk, we waren lekker aan het dansen en springen samen en de hele tijd kwamen er weer vrienden van mij langs 'jullie zijn echt leuk samen!' 'Tooeett, haha! Jullie kijken zo verliefd naar elkaar' Maargoed, hij houdt zich nog wel een beetje in denk ik, want hij spreekt het niet letterlijk uit, ik denk omdat hij gewoon eerst even lekker op vakantie wil maar het is echt wel overduidelijk, ik zie hoe hij naar me kijkt en hij zoekt me al de hele week op, ook bij mijn vrienden en ook als ik op feestjes ben waar hij de muziek niet eens leuk vindt
Wie is je dorpsjongen? En vind je dat vervelend? Wil die ander nog een keer daten met jou? Ik zou gewoon gaan, daten kan altijd toch
Toet- Lady Post-a-lot
Toetje is verlie-hiefd!
Ik heb de Paiq-man gisteravond weer iets van vijf kwartier gesproken en dat was weer leuk. Uiteraard vannacht meteen weer over 'm gedroomd Er is nog geen concrete afspraak gemaakt, hoewel het er wel op lijkt dat we een keer wat gaan drinken. Misschien geef ik hem de volgende keer maar gewoon mijn nummer en dan zien we wel.
Ik heb de Paiq-man gisteravond weer iets van vijf kwartier gesproken en dat was weer leuk. Uiteraard vannacht meteen weer over 'm gedroomd Er is nog geen concrete afspraak gemaakt, hoewel het er wel op lijkt dat we een keer wat gaan drinken. Misschien geef ik hem de volgende keer maar gewoon mijn nummer en dan zien we wel.
Bliss- Lady Post-a-lot
Zo leuk Toettie! Je klinkt ook echt heel blij.
En spannend Bliss, die date! Geen zenuwen, gewoon relaxed en gaan! :-) En een beetje snel want dan heb je ook geen tijd voor verwachtingen/hoop/en vooral stress.
En spannend Bliss, die date! Geen zenuwen, gewoon relaxed en gaan! :-) En een beetje snel want dan heb je ook geen tijd voor verwachtingen/hoop/en vooral stress.
Carra- Kletskop
Aaaahh zaterdag een date
Bliss- Lady Post-a-lot
Goedzo Bliss!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat leuk Bliss! Wat gaan jullie doen?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Haha bliss had je door je avatar niet eens herkend . Veel plezier zaterdag
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik ga eens kijken of ik volgende week ook weer eens een date kan scoren. Morgenavond stappen!
Tabbert- Prater
Joehoe ik ga ook morgenavond stappen, nu al zin in, lekker m'n vakantie inluiden!
We gaan zaterdag gewoon wat drinken hier in de stad. Heb er vandaag nauwelijks aan gedacht, ben druk bezig met afronden van dit schooljaar en m'n hoofd loopt over. Nog twee dagen de tijd om out te freaken!
We gaan zaterdag gewoon wat drinken hier in de stad. Heb er vandaag nauwelijks aan gedacht, ben druk bezig met afronden van dit schooljaar en m'n hoofd loopt over. Nog twee dagen de tijd om out te freaken!
Bliss- Lady Post-a-lot
Tijd genoeg :p
En wie weet kom je vrijdag tijdens het stappen wel een gast tegen waarover je droomt en dan ben je heel rustig tijdens de date zaterdag
En wie weet kom je vrijdag tijdens het stappen wel een gast tegen waarover je droomt en dan ben je heel rustig tijdens de date zaterdag
Tabbert- Prater
Toet dit klinkt heel er goed!
Bliss, leuk dat je een date hebt zaterdag, en nog fijner dat je tot nu toe redelijk relaxed bent!
Bliss, leuk dat je een date hebt zaterdag, en nog fijner dat je tot nu toe redelijk relaxed bent!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ok ik ben ect straalbezopen, maar modet echt ff m'n gal spuien! Ben gewoon helemaal over de zeik, heb net (in de kroeg oook al) de ogen uit m'n kop zittten janken. Oh ik zie echt dubbel, dus excuseer de spelfouten (m'n toetsenbord bl9ijft ook nog hangen, dus dat is extra erg). Ik was op stap en het was gezellig; begin vna de avond raakte ik al aan de praat met iemand. Ik had hem daarvoor al gezien en vond m best leuk, al dacht ik dat ie wat jonger was. toen we elkaar spraken, bleek ie 3 jaar ouder te zijn. Daarna nog over van alles gehad; hij kende m'n hometown, gaat ook naar Lowlands, we hadden precies dezelfde muzieksmaak (ok uitzonderingen daar gelaten, maar het kwam heel erg overeen) en waren over dezelfde dingen erg enthousiast. Gedurende de hele avond hebben we wel staan praten enzo en ik was steeds enthousiaster over hem, hij was gewoon echt leuk! (en dat vind ik bijna nooit van iemand) Hij was ook met een vriend en een vriendin en hij maakte nog erg duidelijk dat dat gewoon EEN vriendin was en niet ZIJN vriendin. Eind vd avond ging ie naar huis en ik had al m'n moed verzameld en vroeg of ie het leuk vond om nog eens af te spreken. Waarop ie antwoordde: "ik denk niet dat m'n vriendin dat zo leuk vindt"... Echt, ik vind echt nooit iemand leuk bijna, maar deze man leek echt perfect voor mij!!! Zo leuk mee gepraat enzo en dan dit. Heb toen nog twee wijn achterover geslagen en de tranen waren niet meer te stoppen Nu nog steeds, ik vind het zo erg. Ik heb dit gevoel gewoon nooit bij een man, maar vor eeen keer had k het idee dat het klopte ofzo. Niet dus. En nu moet ik echt slapen en nuchter worden en me voorbereiden op m'n date, waar ik nu geen ruk zin meer in heb. Bluhhhhhhh.
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat stom Bliss! En dan helpt de hoeveelheid wijn ook niet mee natuurlijk. Hopelijk valt de kater mee vandaag. Maar wel stoer dat je het hebt durven vragen!
En natuurlijk ga je vandaag gewoon naar je date!
En natuurlijk ga je vandaag gewoon naar je date!
Carra- Kletskop
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: