Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Date-topic 2
Haha, oke, dus niets meenemen dus en praten over ...?
Pff, ik weet echt niets van daten duidelijk
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Carra schreef:Haha Toet, je bent weer een beetje verliefd he?! Zo lang jij er moeite voor moet doen vind je het leuk. Maar als je hem eenmaal 'hebt', ben je er meestal weer snel klaar mee. Gaat deze anders zijn denk je?!
Tabbert, have fun!
Haha ja, ik hoop het. Volgens mij voelt het wel anders deze keer. Hiervoor heb ik er zelfs steeds te veel druk op gelegd, zo van; 'ik moet hem wel leuk vinden, hij is zo lief voor me.' Dat is nu helemaal niet zo, ik sta er nu juist heel chill in en zie wel hoe het loopt.. En nu vind ik hem gewoon écht leuk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Tabbert schreef:Haha, oke, dus niets meenemen dus en praten over ...?
Het weer, drank, hobby's, wat je zoal doet gedurende de dag, werk, studie, actualiteit, genante momenten die je ooit hebt meegemaakt, seks, muziek, kunst, filosofie, pasta, films, vakantie, normen en waarden, politieke ideologie, wasverzachter, vrienden, zilverfolie, baby's, familie, pindakaas, auto's, het algemeen falen der Nederlandse Spoorwegen...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Tabbert schreef:Haha, oke, dus niets meenemen dus en praten over ...?
Het weer, drank, hobby's, wat je zoal doet gedurende de dag, werk, studie, actualiteit, genante momenten die je ooit hebt meegemaakt, seks, muziek, kunst, filosofie, pasta, films, vakantie, normen en waarden, politieke ideologie, wasverzachter, vrienden, zilverfolie, baby's, familie, pindakaas, auto's, het algemeen falen der Nederlandse Spoorwegen...
Held
Toet- Lady Post-a-lot
Geweldig SG! Ik heb vooral veel te vertellen over m'n wasverzachter
Moet goed komen dus.
Moet goed komen dus.
Tabbert- Prater
Spelletje kan best leuk zijn hoor denk ik, ook goed ter voorkoming van eventuele pijnlijke stiltes! Het breekt het ijs een beetje, zeg maar.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
En hoef ik ook niet uren na te denken wat ik zeg
Ik ga eens nadenken wat ik zal doen. Misschien wel leuk omdat hij voor de rest zorg dat ik ook iets bijheb..
Ik ga eens nadenken wat ik zal doen. Misschien wel leuk omdat hij voor de rest zorg dat ik ook iets bijheb..
Tabbert- Prater
Neem een concert op DVD mee! Als je die hebt. Heb je muziek als achtergrond en als je even niks weet te zeggen kan je naar het concert kijken. Succes gegarandeerd
Gast- Gast
Dat is een goede van die muziek!
Als ik het allemaal zou regelen, zou ik ook echt een stuk geruster zijn. Kent iemand dat?
Als ik het allemaal zou regelen, zou ik ook echt een stuk geruster zijn. Kent iemand dat?
Tabbert- Prater
Carrie schreef:Neem een concert op DVD mee! Als je die hebt. Heb je muziek als achtergrond en als je even niks weet te zeggen kan je naar het concert kijken. Succes gegarandeerd
Maar ze gaat picknicken in het park
Bliss- Lady Post-a-lot
And here we go ...
Tabbert- Prater
Oh haha lekker dom! Sorry, overheen gelezen.Bliss schreef:Carrie schreef:Neem een concert op DVD mee! Als je die hebt. Heb je muziek als achtergrond en als je even niks weet te zeggen kan je naar het concert kijken. Succes gegarandeerd
Maar ze gaat picknicken in het park
Gast- Gast
Hoiiii!
Tabbert, veel succes en plezier! Met de conversatietips van SG kom je vast en zeker een heel eind...
Toet, leuk voor je!! Je ziet hem in ieder geval al snel weer, hopelijk blijft het net zo leuk. Jullie date klinkt geniaal!
Caro, hoe is het met jou?
Kiekeboe heeft volgens mij een nieuwe lover meende ik een tijdje geleden te lezen, maar wie is het en hoe gaat het met haar? Leukkkkkk nieuws!!
Bliss, jij nog nieuwe dates gepland? Hoe gaat het verder met je?
Carra en Esperanza, hoe is het met jullie? Nog updates? Ik zie geen nieuws in de afgelopen pagina's, vandaar...
Ik heb het druk gehad dus had geen energie om hier mee te lezen en schrijven. Veel gewerkt, en nog altijd happy, dus dat is het belangrijkste Nog altijd dezelfde man in mijn leven en nog altijd geen tijd om hem veel te zien, misschien op vakantie maar dat zie ik vanzelf wel, ik sta er nog altijd relaxt in. Ik heb hem een paar keer kort gezien, verder houden we contact en doen we beiden wat we graag doen dus het is prima zo.
Qua werk gaat het in ieder geval goed, binnenkort promotie, dus daar ben ik blij mee.
Ik ben van plan nu weer een beetje op de hoogte kan blijven van jullie avonturen!
Tabbert, veel succes en plezier! Met de conversatietips van SG kom je vast en zeker een heel eind...
Toet, leuk voor je!! Je ziet hem in ieder geval al snel weer, hopelijk blijft het net zo leuk. Jullie date klinkt geniaal!
Caro, hoe is het met jou?
Kiekeboe heeft volgens mij een nieuwe lover meende ik een tijdje geleden te lezen, maar wie is het en hoe gaat het met haar? Leukkkkkk nieuws!!
Bliss, jij nog nieuwe dates gepland? Hoe gaat het verder met je?
Carra en Esperanza, hoe is het met jullie? Nog updates? Ik zie geen nieuws in de afgelopen pagina's, vandaar...
Ik heb het druk gehad dus had geen energie om hier mee te lezen en schrijven. Veel gewerkt, en nog altijd happy, dus dat is het belangrijkste Nog altijd dezelfde man in mijn leven en nog altijd geen tijd om hem veel te zien, misschien op vakantie maar dat zie ik vanzelf wel, ik sta er nog altijd relaxt in. Ik heb hem een paar keer kort gezien, verder houden we contact en doen we beiden wat we graag doen dus het is prima zo.
Qua werk gaat het in ieder geval goed, binnenkort promotie, dus daar ben ik blij mee.
Ik ben van plan nu weer een beetje op de hoogte kan blijven van jullie avonturen!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
ik lees nog steeds stiekem mee, en wilde gewoon ff mededelen dat ik overmorgen een maand verkering heb met mijn date (nu-niet-meer-date dan haha) die ik vorige maand heb ontmoet
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Succes meiden
de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Succes meiden
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Leuk om weer wat van je te horen Polly!
Mijn date was prima. Heb alleen niet het idee dat het kan leiden tot een relatie. Wel was het heel gezellig en heb ik veel gelachen. En voor nu kan ik natuurlijk wel oefenen met daten haha. Nu iig afwachten of er potentieel nog een keer een date komt.
Mijn date was prima. Heb alleen niet het idee dat het kan leiden tot een relatie. Wel was het heel gezellig en heb ik veel gelachen. En voor nu kan ik natuurlijk wel oefenen met daten haha. Nu iig afwachten of er potentieel nog een keer een date komt.
Tabbert- Prater
Maar SG, hoe heb jij nou met je buitenlandse vriendje moeten praten over het falen van de NS? En wat voor wasverzachter gebruikt ie?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Uhmz Fred, dat waren onderwerpen voor mij ...
Tabbert- Prater
Fijn dat het goed beviel Tabbert! Waarom denk je dat het waarschijnlijk geen relatie gaat worden?
Polly, leuk dat je er weer bent! Goed om te lezen dat je nog steeds met die jongen bent. Werkt dit voor jullie?
Kerel, nee ik heb het (gelukkig) niet gehad over het falen van de NS en wasverzachter. Maar het had gekund.
Polly, leuk dat je er weer bent! Goed om te lezen dat je nog steeds met die jongen bent. Werkt dit voor jullie?
Kerel, nee ik heb het (gelukkig) niet gehad over het falen van de NS en wasverzachter. Maar het had gekund.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Omdat ondanks het een leuke jongen is, hij qua karakter niet is wat ik bij mezelf op lange termijn ziet. Je weet wel, iets geslotener, minder hands-on, is blij met het wonen op 1 plek de rest van z'n leven. Het is meer dat ik het echt wel leuk vond, maar meer voor nu. Denk dat ik me in een relatie zou gaan ergeren of meer zou willen. Beetje dubbel gevoel dus.
Tabbert- Prater
Polly, fijn dat het goed met je gaat!
VQ, gefeliciteerd met je maand verkering
Tabbert, jammer dat het geen relatiemateriaal is!
Hier geen nieuws. Net op Paiq nog iemand weggeklikt die begon met "hoe gaat het met jouW?" Oh en op e-Matching kwam ik van de week een profiel tegen van een jongen die ik vaag ken uit mijn hometown (alleen van gezicht eigenlijk). Heb hem op FB opgezocht, mn neef is vrienden met hem zag ik en heb ff een berichtje gestuurd of ie ook op mijn middelbare school heeft gezeten. Hij is trouwens vet knap en waaaay out of my league! Ik verwacht dan ook totaal geen bericht terug, zou me niet eens op mn gemak voelen naast hem qua knapheid whaha.
VQ, gefeliciteerd met je maand verkering
Tabbert, jammer dat het geen relatiemateriaal is!
Hier geen nieuws. Net op Paiq nog iemand weggeklikt die begon met "hoe gaat het met jouW?" Oh en op e-Matching kwam ik van de week een profiel tegen van een jongen die ik vaag ken uit mijn hometown (alleen van gezicht eigenlijk). Heb hem op FB opgezocht, mn neef is vrienden met hem zag ik en heb ff een berichtje gestuurd of ie ook op mijn middelbare school heeft gezeten. Hij is trouwens vet knap en waaaay out of my league! Ik verwacht dan ook totaal geen bericht terug, zou me niet eens op mn gemak voelen naast hem qua knapheid whaha.
Bliss- Lady Post-a-lot
Joepiee ik ben zo blij! Gisteren weer gedate en het was echt perfect, hij is zo leuk
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Joepiee ik ben zo blij! Gisteren weer gedate en het was echt perfect, hij is zo leuk
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Polly, leuk om weer wat van je te horen en fijn dat het zo goed gaat!
Tabbert, mooi dat het een leuke date was en jammer dat het niet meer dan dat was. Maar he... je hebt in ieder geval weer gedate!
Toet, dat klinkt goed!
Tabbert, mooi dat het een leuke date was en jammer dat het niet meer dan dat was. Maar he... je hebt in ieder geval weer gedate!
Toet, dat klinkt goed!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Caro schreef:Toet schreef:Joepiee ik ben zo blij! Gisteren weer gedate en het was echt perfect, hij is zo leuk
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10
Auxo schreef:Caro schreef:Toet schreef:Joepiee ik ben zo blij! Gisteren weer gedate en het was echt perfect, hij is zo leuk
Tabbert- Prater
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: