Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Date-topic 2
Tabbert schreef:
(misschien eens van supermarkt wisselen?)
Zus vrienden blijven is mij nog nooit gelukt met een ex of ex-scharrel/date. Ik vind het rot om je stukje te lezen, maar ook wel goed dat je je voorlopig richt op andere dingen in het leven. Wie weet wat er verder nog gebeurt. De breuk is natuurlijk ook nog relatief kort geleden.
Lekker op vakantie en daarna zie je wel weer verder!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb hetzelfde besloten als Zus. Ik lees hier nog wel mee, vind het leuk om al jullie belevenissen te volgen maar doe zelf niet meer aan daten. Niet dat ik ooit écht actief was, ik bedoel: heb 2x een date gehad maar ik ben er klaar mee. Ik geloof er niet meer in, mijn hart doet momenteel teveel pijn en ik heb het daar al moeilijk genoeg mee. Ik geloof niet meer in de liefde.Â
Dus, ik schrijf me uit op de site waar ik stond en kap ermee. Ik ga me focussen op andere dingen en niet mijn leven 'on hold' zetten voor iets dat misschien wel/ misschien niet meer gebeurt.
Dus, ik schrijf me uit op de site waar ik stond en kap ermee. Ik ga me focussen op andere dingen en niet mijn leven 'on hold' zetten voor iets dat misschien wel/ misschien niet meer gebeurt.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Caro, ik word verdrietig van je Ik weet niet zo goed wat te zeggen omdat ik het zelf ook allemaal niet zo goed weet.
Carra- Kletskop
Niet verdrietig van me worden lieve Carra. Ik ben het zelf soms al genoeg, en dat haat ik. Ik wil positief en optimistisch in het leven staan, maar daten en ermee bezig zijn maakt me ongelukkig. Ik wil dat niet, ik wil niet ongelukkig zijn. Vorig jaar was al heftig genoeg, scheiding, papa verloren, ontzettend verliefd met een gebroken hart als gevolg en ik kan het niet meer.Â
Ik wil gelukkig en positief in het leven staan en dat word ik zo niet. Vanavond had/ heb ik mijn neefje en 'nichtje' hier en dan besef ik weer hoe gelukkig ik daarvan word. De wrangheid ontgaat me niet, ik zou het zelf ook willen, maar mocht het niet voor me zijn weggelegd heb ik een geweldig neefje, die me vanavond nog zei zó enorm veel van me te houden.. (en dan met armpjes heeeeeel breed ) en dát, daar moet ik al gelukkig mee zijn. Dus de momenten die ik met hem kan delen, de gekke tante zijn, degene die hem laat spetteren in bad en er niet om geeft dat de badkamer een en al water is: laat mij dan maar die momenten extra koesteren en met hem delen. Dat heb ik in ieder geval..
Ik wil gelukkig en positief in het leven staan en dat word ik zo niet. Vanavond had/ heb ik mijn neefje en 'nichtje' hier en dan besef ik weer hoe gelukkig ik daarvan word. De wrangheid ontgaat me niet, ik zou het zelf ook willen, maar mocht het niet voor me zijn weggelegd heb ik een geweldig neefje, die me vanavond nog zei zó enorm veel van me te houden.. (en dan met armpjes heeeeeel breed ) en dát, daar moet ik al gelukkig mee zijn. Dus de momenten die ik met hem kan delen, de gekke tante zijn, degene die hem laat spetteren in bad en er niet om geeft dat de badkamer een en al water is: laat mij dan maar die momenten extra koesteren en met hem delen. Dat heb ik in ieder geval..
Caro- Ratel
Je bent ook optimistisch en positief! Misschien is het wel goed om te proberen 'los' te laten.
Carra- Kletskop
Knuffel voor jullie dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Gast- Gast
Zus schreef: Even alleen nog maar aan mezelf denken.
Dat soort mannen die jij beschrijft zijn de moeite nu niet eens waard.
Carra- Kletskop
En terecht zus. Als je zon grote liefde hebt gehad moet je daar gewoon even van bijkomen en de tijd nemen Â
Ik vind mijn leven momenteel prima, zou het leuk vinden als er iemand bij zou zijn maar zo niet: dan maar niet! Mijn levensgeluk hangt niet af van wel of geen man. Kom nu!
Ik vind mijn leven momenteel prima, zou het leuk vinden als er iemand bij zou zijn maar zo niet: dan maar niet! Mijn levensgeluk hangt niet af van wel of geen man. Kom nu!
Caro- Ratel
Gelijk heb je, Caro!
Ik ga me ook niet meer focussen op het al dan niet hebben van een man in mijn leven. Er zijn belangrijker dingen.
Ben benieuwd hoe de date van Burn is verlopen.
Ik ga me ook niet meer focussen op het al dan niet hebben van een man in mijn leven. Er zijn belangrijker dingen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
_Lacey_ schreef:Gelijk heb je, Caro!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Gast- Gast
Ik wilde jullie gisteren nog wel een update geven, maar was erg moe van de lange dag.
Ik heb een hele leuke dag gehad, veel te weten gekomen over dierení ½! .
Hij is een echte dieren/natuurliefhebber. Daarin zit echt een groot verschil.
Klik was er nog steeds, wel iets minder dan via WhatsApp, maar wel goede gesprekken gehad.
Wil zeker wel nog een keer daten, alleen dan geen dierentuin, bij hem thuis was het wel gezellig.
Ik heb een hele leuke dag gehad, veel te weten gekomen over dierení ½! .
Hij is een echte dieren/natuurliefhebber. Daarin zit echt een groot verschil.
Klik was er nog steeds, wel iets minder dan via WhatsApp, maar wel goede gesprekken gehad.
Wil zeker wel nog een keer daten, alleen dan geen dierentuin, bij hem thuis was het wel gezellig.
Burn- Lady Post-a-lot
Hahaha nop, gewoon 3 kussen,
Maar nu had ik gisteren ook echt een off day met mn knie blessure en was ik blij dat ik naar huis toe ging omdat ik behoorlijk pijn had en daardoor erg moe was..
En ik ging bijna de trein missen..
Maar nu had ik gisteren ook echt een off day met mn knie blessure en was ik blij dat ik naar huis toe ging omdat ik behoorlijk pijn had en daardoor erg moe was..
En ik ging bijna de trein missen..
Burn- Lady Post-a-lot
Ok ja dan is het lastig zo'n moment te creëren inderdaad. Had je het wel gewild?
Gast- Gast
Goede vraag! Â Ik weet het niet!
Burn- Lady Post-a-lot
Klinkt een beetje als net niet of wel? Wel mooi dat het gezellig was.
Mijn date was leuk maar word hem niet. Kan er eigenlijk niet zo mee zitten geloof ik. Was gewoon leuk om weer eens te daten. Nu wil ik meer daten haha maar niet met hem.
Mijn date was leuk maar word hem niet. Kan er eigenlijk niet zo mee zitten geloof ik. Was gewoon leuk om weer eens te daten. Nu wil ik meer daten haha maar niet met hem.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Misschien wel ja.. Ik ben er nog niet over uit..Minx schreef:Klinkt een beetje als net niet of wel? Wel mooi dat het gezellig was.
Burn- Lady Post-a-lot
Even een update van mijn kant: De jongen met wie ik iets had, heeft het na iets minder dan een week dat we elkaar zagen weer uitgemaakt. Ik zie het nu meer als twee keer daten en het werd niks.Hij dacht te ver vooruit en werd toen bang.Â
Het heeft even geduurd voordat ik erboven op was en ik ben nu alweer op zoek naar een nieuwe date. Ik ben weer een leuk exemplaar tegengekomen en tot nu toe klikt het online echt heel leuk. Sinds gister appen we.
Het heeft even geduurd voordat ik erboven op was en ik ben nu alweer op zoek naar een nieuwe date. Ik ben weer een leuk exemplaar tegengekomen en tot nu toe klikt het online echt heel leuk. Sinds gister appen we.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
En Burn hoe is het contact nu met die man?
FB, jammer dat het niks is geworden verder.
Ik heb misschien dit weekend een date Het is een internetman dus ik weet er niet zo veel van. Maar hij klinkt in zijn berichtjes aardig. Ik heb er verder niet zoveel gevoel en verwachtingen bij, maar hij gebruikt geen overload aan smilies, lijkt intelligent en ziet er op de foto best leuk uit.
Wordt vervolgd.
FB, jammer dat het niks is geworden verder.
Ik heb misschien dit weekend een date Het is een internetman dus ik weet er niet zo veel van. Maar hij klinkt in zijn berichtjes aardig. Ik heb er verder niet zoveel gevoel en verwachtingen bij, maar hij gebruikt geen overload aan smilies, lijkt intelligent en ziet er op de foto best leuk uit.
Wordt vervolgd.
Carra- Kletskop
Oeh Carra, leuk!! En jammer FB, maar fijn dat je alweer contact hebt met een nieuwe man.Â
Nog een week tot mijn jongen uit Zweden komt... Ik vind t nu al giga spannend!
Nog een week tot mijn jongen uit Zweden komt... Ik vind t nu al giga spannend!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaaa!! Nog eventjes SuperGroover!!
Echt balen, FB. Was je er erg kapot van?
Leuk Carra! Toch maar weer gaan spotten op internet
Ik spot helemaal niets. Nu geniet ik ook prima in mijn eentje, maar een projectje of een crush is altijd wel fijn. Wie weet spot ik toch wel iets op de parade met jullie. Dus wel allemaal komen he, naar de spot-the-date-dag
Echt balen, FB. Was je er erg kapot van?
Leuk Carra! Toch maar weer gaan spotten op internet
Ik spot helemaal niets. Nu geniet ik ook prima in mijn eentje, maar een projectje of een crush is altijd wel fijn. Wie weet spot ik toch wel iets op de parade met jullie. Dus wel allemaal komen he, naar de spot-the-date-dag
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
de allereerste spot a date meeting van 4,5 jaar terug is toen anders zeer effectief gebleken. Zijn toen toch echt 2 relaties uit ontstaan . Beiden nu niet meer in stand maar toch gelukt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Kijk goede hoop voor mij
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40