Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Date-topic 2
ik doe ook maar even een update
Bij onze eerste date vorige week zei ik dat een man mij moest vragen
want dat vond ik wel ouderwets leuk.
Gisteren (zondag dus) zaten we in de auto en hij zei: is het nog steeds zo dat jij vind dat een man je moet vragen?
Toen zei ik dat ik dat nog steeds vond. Toen was het even stil en toen zei hij: O oke, wil je verkering met me?
En nou hebben we verkering dus
die openingszin van mij was dus schijnbaar een hele goeie haha.
Uiteraard komt nu weer dat kloterige bindingsangstgedoe naar boven bij mij:
als in mijn buit is binnen vlinders weg help ik heb een vriendje en krijg er gratis kinderen bij.
Hij had meteen op facebook gezet dat ie een relatie met mij heeft, allemaal wel heel snel...
Mijn vriendinnen waren ook zo ongeveer flabbergasted want ik als eeuwige vrijgezel
zei dat ik wel wat aan het rommelen was maar niet met wie of wat.
Maar het voelt verder wel goed en normaal met hem, merk wel dat hij verliefder is dan ik nu.
Ben benieuwd wat de tijd ons brengt.
Bij onze eerste date vorige week zei ik dat een man mij moest vragen
want dat vond ik wel ouderwets leuk.
Gisteren (zondag dus) zaten we in de auto en hij zei: is het nog steeds zo dat jij vind dat een man je moet vragen?
Toen zei ik dat ik dat nog steeds vond. Toen was het even stil en toen zei hij: O oke, wil je verkering met me?
En nou hebben we verkering dus
die openingszin van mij was dus schijnbaar een hele goeie haha.
Uiteraard komt nu weer dat kloterige bindingsangstgedoe naar boven bij mij:
als in mijn buit is binnen vlinders weg help ik heb een vriendje en krijg er gratis kinderen bij.
Hij had meteen op facebook gezet dat ie een relatie met mij heeft, allemaal wel heel snel...
Mijn vriendinnen waren ook zo ongeveer flabbergasted want ik als eeuwige vrijgezel
zei dat ik wel wat aan het rommelen was maar niet met wie of wat.
Maar het voelt verder wel goed en normaal met hem, merk wel dat hij verliefder is dan ik nu.
Ben benieuwd wat de tijd ons brengt.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Ik wil mee!
Gezellig! Hadden jullie de vorige keer al afgesproken waar jullie zouden gaan stappen?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Wat leuk VQ! Gefeliciteerd en geniet van elkaar.
Japie- Kletskop
Japie schreef:Reva schreef:Ik wil mee!
Gezellig! Hadden jullie de vorige keer al afgesproken waar jullie zouden gaan stappen?
Nee, daarom kwam het niet van de grond.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Japie schreef:Reva schreef:Ik wil mee!
Was 't ook niet vooral omdat mensen problemen hadden met vervoer/reistijd (omdat er naar heel veel plaatsen geen nachttreinen gaan)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
O ja, die treinen rijden 's nachts niet meer. Dan moeten we maar gewoon door gaan tot de eerste trein weer gaat
Japie- Kletskop
Wat leuk VQ!!
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Toet schreef:Carra schreef:Japie schreef:Reva schreef:Ik wil mee!
Was 't ook niet vooral omdat mensen problemen hadden met vervoer/reistijd (omdat er naar heel veel plaatsen geen nachttreinen gaan)
Ja. Maar we kunnen best weer een poging wagen.
Carra- Kletskop
Ik heb een topic geopend bij meet & greet.
Japie- Kletskop
Het is nogal lastig te organiseren vanwege een gebrek aan treinen 's nachts. Utrecht is bijv. het meest centraal, maar de nachttrein naar DH doet er bijna twee uur over. Ga ik niet doen dus! Wie komt er met een ingenieuze constructie?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Overdag op terrasjes? Hmm, dan is het alleen iets minder laagstammig.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Of je gaat in het roompotpark in Kijkduin in een huisje en dan neem je in de nacht een taxi. Bliss kan dan de leukste kroegen in Den Haag aanwijzen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik kreeg vanmorgen trouwens mijn 'matchmail', maar daar stond alleen dat er wat mij betreft geen match was (goh!). Dus ik mailde terug dat ik ook wel benieuwd was of er nog mannen 'ja' hadden gezegd bij mij, waarop ze meldde dat er vier geïnteresseerde heren waren. Later zei m'n vriendin dat je dit op je account op de site kon zien. Ok, m'n ego is niet gekrenkt, goede ervaring dus al met al En nu heb ik een code gekregen waarmee ik binnen zeven dagen gratis een nieuwe reservering kan maken, dus ik ga nog maar een keer dan!
Bliss- Lady Post-a-lot
Of met zn allen naar een day at the park activiteit. Ik weet het even niet beter te omschrijven, maar dingen zoals parkpop of iets in t vondelpark.
Die heb je toch overal?
Die heb je toch overal?
Carra- Kletskop
Carra schreef:Of met zn allen naar een day at the park activiteit. Ik weet het even niet beter te omschrijven, maar dingen zoals parkpop of iets in t vondelpark.
Die heb je toch overal?
De Parade bijvoorbeeld, dat is leuk!! Is in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Utrecht!
Bliss- Lady Post-a-lot
Grrrrrr. Wordt het zaterdag helemaal niet zo lekker warm om naar het strand te gaan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja! De Parade is leuk!
Verder geen date-nieuws. Enkel dat ik wel een leuke jongen gezoend heb... maar dat was niet heel erg boeiend (de zoen dan )
Verder geen date-nieuws. Enkel dat ik wel een leuke jongen gezoend heb... maar dat was niet heel erg boeiend (de zoen dan )
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Hé Tab, lang niet gezien!
Echt stom, maar m'n ex was afgelopen weekend naar een festival en zijn ex-scharrel was ook mee. Op zich een prima meid, maar ik heb nu in m'n hoofd gehaald dat er misschien wel weer wat gebeurd is tussen die twee en dat vind ik stom :laughcry:Het slaat nergens op, ik heb hem duidelijk gemaakt dat het niks meer wordt tussen ons, maar toch vind ik het niet leuk als hij wat met iemand zou krijgen (vooral als ik nog niemand anders heb). Flauw van mij hè?
Edit: ik heb op e-Matching wel weer een leukerd gezien, maar meer dan een paar keer over en weer op het profiel gluren gebeurt er niet en zijn echte naam is ook niet af te leiden van zijn nickname. Frustrerend zeg, dat (niet betaald) internetdaten
Echt stom, maar m'n ex was afgelopen weekend naar een festival en zijn ex-scharrel was ook mee. Op zich een prima meid, maar ik heb nu in m'n hoofd gehaald dat er misschien wel weer wat gebeurd is tussen die twee en dat vind ik stom :laughcry:Het slaat nergens op, ik heb hem duidelijk gemaakt dat het niks meer wordt tussen ons, maar toch vind ik het niet leuk als hij wat met iemand zou krijgen (vooral als ik nog niemand anders heb). Flauw van mij hè?
Edit: ik heb op e-Matching wel weer een leukerd gezien, maar meer dan een paar keer over en weer op het profiel gluren gebeurt er niet en zijn echte naam is ook niet af te leiden van zijn nickname. Frustrerend zeg, dat (niet betaald) internetdaten
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, ik lees wel trouw mee. Maar meestal zit ik dan snel even op het werk of op mijn telefoon. En dan ben ik niet ingelogd en kan ik niet reageren snel.
Haha, dat van je ex begrijp ik zo! Maar inderdaad, jij wilt hem niet meer, dus tja. Toch wil je dan liever eerst zelf weer aan de man natuurlijk :p
Lijkt me trouwens ook helemaal niets.. dat niet betaald internetdaten. Net zoiets als in een kroeg staan en heel de avond wel gluren naar die ene leuke jongen, maar niets durven te zeggen.. Schiet je dus helemaal niets mee op!
Haha, dat van je ex begrijp ik zo! Maar inderdaad, jij wilt hem niet meer, dus tja. Toch wil je dan liever eerst zelf weer aan de man natuurlijk :p
Lijkt me trouwens ook helemaal niets.. dat niet betaald internetdaten. Net zoiets als in een kroeg staan en heel de avond wel gluren naar die ene leuke jongen, maar niets durven te zeggen.. Schiet je dus helemaal niets mee op!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:
Haha idd, dat tweede is (helaas) ook helemaal mijn ding
Bliss- Lady Post-a-lot
Buurman is definitief exit. Voorlopig ben ik weer even klaar met mannen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is er gebeurd?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
De plek en tijd zijn afgesproken. Haha nu nog durf verzamelen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend Minx, wat gaan jullie doen en wanneer?
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: