Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Date-topic 2
Ja, daar heb je wel gelijk in Antibes!
Ik heb het topic niet helemaal gevolgd (ik ben toch dateloos, heb hier dus niks te zoeken ) maar hoe ken je hem? en waarom zou hij niet willen denk je?
Ik heb het topic niet helemaal gevolgd (ik ben toch dateloos, heb hier dus niks te zoeken ) maar hoe ken je hem? en waarom zou hij niet willen denk je?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Heb hem op festival leren kennen vorige week. Maar we hebben toen alleen gekletst eigenlijk en ik heb hem op facebook toegevoegd. Geen idee of hij mij ook wel leuk vond, of dat hij nu gewoon aardig doet..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
@may ik ken hem werkelijk nergens van haha. Ik was op een feest en hij liep naar buiten toen ik naar binnen liep en ik zag hem staan en dacht: goh wat een leukerd! En ik ben normaal nooit zo spontaan maar ik zei tegen hem: "ik vind het leuk voor jou dat ik er ben!" Ik trok te aso zijn telefoon uit zijn handen en sloeg mijn nummer op en riep daarna doodleuk: "tot zondag!" Nooit bij nagedacht dat hij misschien wel eens bezet of getrouwd kon zijn. Hij heeft de hele avond nog wel naar me staan staren, maar hij is niet meer naar mij toegekomen om te vragen of ik wel helemaal normaal was hahaha. En zondag ochtend stuurde hij mij een berichtje dat hij onderweg was naar mij toe maar dat ik nog wel ff mijn adres moest geven :-) Eigenlijk zouden we elkaar pas zaterdag pas weer zien maar gisteren kwam hij ook nog ff leuk langs.
Ik heb zo'n zin in morgen, ik vind m leuk!
Ik heb zo'n zin in morgen, ik vind m leuk!
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Haha cool, VQ!
Ik was net op stap, maar t was geen vruchtbare avond. Wel een leuke barman en een andere man gespot. Ik had rode lippenstift op, daar hou ik van, maar één sukkel van een joch dacht de wijsheid in pacht te hebben. Hij zei: "die rode lippenstift: niet doen! Er is geen man die dat mooi vindt." Dus. Heb m gezegd dat ik daar geen boodschap aan heb, omdat ik t wél leuk vind. (krijg er daarnaast ook wel eens complimenten over) Whatever.
Ik was net op stap, maar t was geen vruchtbare avond. Wel een leuke barman en een andere man gespot. Ik had rode lippenstift op, daar hou ik van, maar één sukkel van een joch dacht de wijsheid in pacht te hebben. Hij zei: "die rode lippenstift: niet doen! Er is geen man die dat mooi vindt." Dus. Heb m gezegd dat ik daar geen boodschap aan heb, omdat ik t wél leuk vind. (krijg er daarnaast ook wel eens complimenten over) Whatever.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ah wat een leuk verhaal VQ! Stoere actie ook van je!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
haha VQ jij bent tof!!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ja ondanks dat het mijn eigen actie is vond ik het stiekem ook wel stoer van mezelf haha.
En nu ben ik heeeeel zenuwachtig
maar goed ik weet toch al dat ie blijft slapen.
En nu ben ik heeeeel zenuwachtig
maar goed ik weet toch al dat ie blijft slapen.
Vanilla Queen- Prater
Echt leuk, have fun!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Haha cool, VQ!
Je hebt er altijd wijsneuzen tussen zitten die denken dat hun mening voor de rest van de wereld geldt. Toch klinkt jouw reactie hier niet echt alsof het je echt niets kan schelen? Ik zelf draag geen rode lippenstift trouwens, vind het te opvallend maar moest wel hieraan denken:
http://www.lindamagazine.nl/nieuws/vang-een-man-met-volle-rode-lippen/
Die gast heeft dus inderdaad geen wijsheid in pacht... Had je verder wel een leuke avond?
Gast- Gast
Haha, goed artikel! Ik vond het gewoon stom dat het joch (zelf niet bepaald knap en hoogst oninteressant) het nodig vond om dat te melden, maar het weerhoudt me er zeker niet van om hem vaker te dragen! (heb m zelfs voor de klas wel eens op) Heb inmiddels allerlei kleurtjes verzameld; ga ook vaak voor een iets subtielere kleur, maar soms wil ik gewoon ff knallen
Oh en heb een erg gezellige avond gehad ja!
Oh en heb een erg gezellige avond gehad ja!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik vind dat soort mensen vreselijk naar, als openingszin zo'n negatief commentaar geven. Bah. Ik heb het ooit (lang geleden) in de tram gehad. Gewoon van die gastjes die onderling stoer proberen te doen. Hij liep voorbij en kwam met zijn gezicht vlakbij dat van mij en zei 'wat ben jij lelijk zeg!'. Serieus, wat een debiel... Moet je voorstellen dat ik ook heel onzeker had kunnen zijn en dat me dan net over dat randje had geduwd. Gelukkig ben ik dat niet en dacht ik alleen maar 'wat een debiel'. Ik begrijp niet zo goed wat er grappig aan is... Maar goed, ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat niet zullen begrijpen (gelukkig).
Gast- Gast
Bliss schreef:Haha cool, VQ!
Die rode lippenstift: Echt Wel Doen!
Wat een f*cking kneus zeg, alsof je jezelf ook alleen opmaakt voor mannen. Nou, ik als vrouw zijnde hou juist van rode lippen en het staat hartstikke stijlvol!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja, dat moet je gewoon echt negeren. Ik voel me er ook wel eens rot onder hoor. Ik had iets van twee weken geleden nog toen ik in mijn (ja inderdaad onflatteuze) sportbroek nog even snel naar de supermarkt liep: "Woooow wat een dikke kont heb jij".. Gedaan alsof ik het niet hoorde en gewoon doorgelopen.. Stik er lekker in. Zegt meer over jou dan over mij in ieder geval.
Als jij het type mens bent dat graag kutopmerkingen maakt tegen compleet willekeurige vreemden, vind ik je toch al niet de moeite waard om maar IETS van je aan te nemen.
Als jij het type mens bent dat graag kutopmerkingen maakt tegen compleet willekeurige vreemden, vind ik je toch al niet de moeite waard om maar IETS van je aan te nemen.
Antibes- Ratel
Echt, wat bezielt dat soort mensen? Ik begrijp dat niet, hoe sneu ben je dan. Halen dat soort mensen echt voldoening uit het bewust kwetsen van mensen? Wat voor een zielig, onzeker, kansloos figuur ben je dan zelf eigenlijk.
SoGood- Ratel
Wat een dikke kont heb jij...
Wat een nare persoonlijkheid heb je zelf dan...
Gast- Gast
SoGood schreef:Echt, :Owat bezielt dat soort mensen? Ik begrijp dat niet, hoe sneu ben je dan. Halen dat soort mensen echt voldoening uit het bewust kwetsen van mensen? Wat voor een zielig, onzeker, kansloos figuur ben je dan zelf eigenlijk.
Ik denk het. Of ik hóóp dat ze voldoening halen uit een eventuele reactie, want ik vertrek echt geen spier dan, ook niet in mijn blik..
Antibes- Ratel
VQ, wat een lef! Echt cool!
SoGood- Ratel
Zus schreef:Wat een dikke kont heb jij...
Ja, inderdaad. Gedachte 1 is wel auw, maar gedachte 2 is echt gelijk "ach stik erin, wat een rotpersoon ben je zelf". Wel jammer dat gedachte 1 nog wél een paar keer terug blijft komen, maar dat komt door mijn pestverleden denk ik.
Antibes- Ratel
SoGood schreef:Bliss schreef:Haha cool, VQ!
Die rode lippenstift: Echt Wel Doen!
Wat een f*cking kneus zeg, alsof je jezelf ook alleen opmaakt voor mannen. Nou, ik als vrouw zijnde hou juist van rode lippen en het staat hartstikke stijlvol!
Vind ik ook. Daarbij ben ik ook wel blij met m'n (volle) lippen, dus ik vind dat ze geaccentueerd mogen worden
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat een figuur zeg dat zeg je toch niet.
Ik antwoord dan meestal vrij sarcastisch en iets in de trant van je man hem wel een keer lenen hoor kijken of ie jou beter staat.
Vc wat een stoere actie geweldig. Al zou ik het dan wel weer een beetje een afknapper vinden als ie niets meer durft te zeggen,
Hier nog steeds alles prima af en toe whats app contact. Wel erg leuk. Maar ook wel raar want heb hem ongetwijfeld al eens gezien en hij mij ook maar niet bewust.
Ik antwoord dan meestal vrij sarcastisch en iets in de trant van je man hem wel een keer lenen hoor kijken of ie jou beter staat.
Vc wat een stoere actie geweldig. Al zou ik het dan wel weer een beetje een afknapper vinden als ie niets meer durft te zeggen,
Hier nog steeds alles prima af en toe whats app contact. Wel erg leuk. Maar ook wel raar want heb hem ongetwijfeld al eens gezien en hij mij ook maar niet bewust.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Hij was sowieso al een beetje een rare snuiter want hij stond de hele tijd in een hoekje sinas te drinken verstopt achter andere mensen die overdreven gezellig aan het doen waren. 't Is dat ik hem buiten ondersteboven liep want als ik hem daar had zien staan had ik er nooit op af gestapt nee, of zelfs nooit gezien.
Die avond heb ik hem trouwens nog wel uit zijn hoek getrokken omdat ik vond dat we ook nog even op de foto moesten, daarna zei ik doei en rende ik weer weg. Kortom, ik ben ook een beetje raar haha.
Die avond heb ik hem trouwens nog wel uit zijn hoek getrokken omdat ik vond dat we ook nog even op de foto moesten, daarna zei ik doei en rende ik weer weg. Kortom, ik ben ook een beetje raar haha.
Vanilla Queen- Prater
Vanilla Queen schreef:Hij was sowieso al een beetje een rare snuiter want hij stond de hele tijd in een hoekje sinas te drinken verstopt achter andere mensen die overdreven gezellig aan het doen waren. 't Is dat ik hem buiten ondersteboven liep want als ik hem daar had zien staan had ik er nooit op af gestapt nee, of zelfs nooit gezien.
Haha en toch heb je een leuke indruk achtergelaten want hij heeft je zondag ge-sms't!
Gast- Gast
Zus schreef:Ik vind dat soort mensen vreselijk naar, als openingszin zo'n negatief commentaar geven. Bah. Ik heb het ooit (lang geleden) in de tram gehad. Gewoon van die gastjes die onderling stoer proberen te doen. Hij liep voorbij en kwam met zijn gezicht vlakbij dat van mij en zei 'wat ben jij lelijk zeg!'. Serieus, wat een debiel... Moet je voorstellen dat ik ook heel onzeker had kunnen zijn en dat me dan net over dat randje had geduwd. Gelukkig ben ik dat niet en dacht ik alleen maar 'wat een debiel'. Ik begrijp niet zo goed wat er grappig aan is... Maar goed, ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat niet zullen begrijpen (gelukkig).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat ja. Mijn ex vond altijd dat ik niet zo goed kon dansen. Whatever. Totdat een wildvreemd iemand dit ook eens tegen mij zei in een discotheek, ik was toen 18 ofzo. Die combinatie heeft me zo onzeker gemaakt dat ik tot op de dag van vandaag niet graag of eigenlijk niet durf te dansen.
Edit: er gaat iets niet helemaal goed met quoten geloof ik..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Sneu dat mensen niet beseffen hoe ze een ander echt kunnen krenken op die manier...
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: