Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Date-topic 2
June schreef:Vind jij het fijn dat je hier constant geanalyseerd wordt Bliss? Advies kan ontzettend fijn zijn, maar het lijkt inmiddels het date-en-analyseer-blisstopic te zijn geworden.
Volgens mij hebben mensen hier gewoon het beste met Bliss voor, hoor. Maar als Bliss dat in twijfel trekt, zal ze dat vast wel aangeven.
Gast- Gast
Dat staat er toch compleet los van? Ik denk helemaal niet dat iemand het slecht bedoelt, integendeel, maar ik zou het op den duur wel irritant vinden als iedereen gaat analyseren wat ik doe en hoe ik dat beter kan doen en waar ik waarschijnlijk gelukkiger van word. Maar goed, dat is natuurlijk het risico van hier schrijven.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Dat staat er toch compleet los van? Ik denk helemaal niet dat iemand het slecht bedoelt, integendeel, maar ik zou het op den duur wel irritant vinden als iedereen gaat analyseren wat ik doe en hoe ik dat beter kan doen en waar ik waarschijnlijk gelukkiger van word. Maar goed, dat is natuurlijk het risico van hier schrijven.
Oftewel: dan zal ze het vast wel aangeven.
Gast- Gast
Guattari schreef:June schreef:Dat staat er toch compleet los van? Ik denk helemaal niet dat iemand het slecht bedoelt, integendeel, maar ik zou het op den duur wel irritant vinden als iedereen gaat analyseren wat ik doe en hoe ik dat beter kan doen en waar ik waarschijnlijk gelukkiger van word. Maar goed, dat is natuurlijk het risico van hier schrijven.
Oftewel: dan zal ze het vast wel aangeven.
En ik geef aan dat het me opvalt en dat ik me voor kan stellen dat ze het vervelend vindt. Het zou fijn zijn als dat gewoon zou mogen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Weet je, tot op zekere hoogte kan ik het best waarderen; dingen die hier gezegd worden geven mij soms ook weer andere inzichten enzo. Het vervelende is alleen dat sommige dingen nogal uit hun verband worden gerukt of er wordt ellenlang op doorgegaan, wat in mijn ogen soms een beetje overbodig is. Maar goed, dat zal idd het risico zijn van hier meeschrijven. Ik mag echter wel dusdanig graag dingen van me afschrijven hier, dat het me daar niet van zal weerhouden. Adviezen en tips sla ik op en houd ik zeker in gedachten, maar ik ben zoals ik ben en hoewel ik sommige dingen liever anders zie, verander je dat niet zo een twee drie.
Ik denk wel dat ik gewoon weer wat meer moet gaan daten ofzo, misschien dat die angst/paniek dan wat afzwakt als ik een paar succeservaringen (= gewoon een relaxte avond met een aardige gast) opdoe.
Ik denk wel dat ik gewoon weer wat meer moet gaan daten ofzo, misschien dat die angst/paniek dan wat afzwakt als ik een paar succeservaringen (= gewoon een relaxte avond met een aardige gast) opdoe.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
En nou weer terug op het daten. Haha heb me een week of 2 geleden ingeschreven op een site en nu aan het mailen met een leuke man (ten minste dat denk ik) hij mailde vandaag of ik het leuk vond om wat te gaan drinken. En in dezelfde mail waar hij voetbalde en dat had hij beter niet kunnen doen haha. Want daardoor twijfel ik ineens en heb ik ook ineens veel meer info over hem.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ach Minx, overtuig hem tijdens de derde date dat hij moet overstappen naar de club die wel jouw smaak heeft.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Minx, leuk dat je aan het daten bent! Maar hij is dus voor de 'verkeerde' voetbalploeg? Zou dat een hele grote ramp zijn? Bij ons thuis zijn ze voor Ajax, mijn ex voor PSV, dat is nooit verkeerd gegaan. Was wel grappig soms juist.
Bliss, ik heb je een keer ontmoet, maar ik vind je een hele leuke spontane meid! Dus niet gaan twijfelen ofzo. Ik kan wel zeggen je komt de juiste man tegen op een gegeven moment, maar dat helpt toch niet. (Dat ik dit nu zeg hè).
Bliss, ik heb je een keer ontmoet, maar ik vind je een hele leuke spontane meid! Dus niet gaan twijfelen ofzo. Ik kan wel zeggen je komt de juiste man tegen op een gegeven moment, maar dat helpt toch niet. (Dat ik dit nu zeg hè).
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Nou de verkeerde club wil ik het niet noemen.... Ergens is het wel hilarisch het is namelijk de club waar mijn vader trainer is (al 100 jaar ofzo) en mijn jongste broertje aanvoerder is van het eerste. De kans dat hij mijn familie kent is dus zeg maar 99,9%. Ergens vind ik het wel heel erg komisch maar kan ook pijnlijke situaties opleveren.
Vino hoe gaat het met jou date?
Minx- Lady Post-a-lot
Maar het kan ook juist heel fijn zijn! Dan heeft ie meteen aansluiting bij je familie .Minx schreef:Nou de verkeerde club wil ik het niet noemen.... Ergens is het wel hilarisch het is namelijk de club waar mijn vader trainer is (al 100 jaar ofzo) en mijn jongste broertje aanvoerder is van het eerste. De kans dat hij mijn familie kent is dus zeg maar 99,9%. Ergens vind ik het wel heel erg komisch maar kan ook pijnlijke situaties opleveren.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:
Toet: Aah, blijven slapen??
Ja ik ben daar blijven slapen! Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen, hij is leuk maar ik kan moeilijk inschatten wat hij nou vindt/wil
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gisteravond verbazingwekkend leuk zitten chatten op facebook. Eens afwachten en kijken of er nog een keer een gesprek komt.. Ik zou het wel leuk vinden als er nog een date uit mocht rollen, maar ik hoop nergens op.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Leuk Antibes!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leuk meiden! Ik ben bij jullie beiden erg benieuwd hoe dit verder gaat!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Hoe is het bij jou dan, SuperGrover?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik weet t niet. Hij komt hier over 3 weken, en dat is denk ik ook maar goed, want veel langer moet het denk ik niet duren. We hebben geen urenlange facebookgesprekken meer, meestal wat kortere berichtjes, max. een half uur, maar wel bijna dagelijks. Het is nog steeds prima hoor, maar ik mis de gesprekken zoals ze waren wel een beetje. Veel dingen hebben we besproken, en veel willen we nog niet bespreken omdat we dat liever in real life doen. Ik ben gewoon blij dat hij hier bijna komt, dan kunnen we kijken hoe het is, en hoe het verder moet eventueel.
Maar ik vind hem nog steeds wel erg leuk hoor, ik kijk er enorm naar uit dat hij komt. Ik vind het wachten alleen stom en ik word een beetje onzeker ervan.
Maar ik vind hem nog steeds wel erg leuk hoor, ik kijk er enorm naar uit dat hij komt. Ik vind het wachten alleen stom en ik word een beetje onzeker ervan.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Sg spannend .
Ik heb als het goed is volgende week vrijdag een date. Nog niet te veel over nadenken haha.
Ik heb als het goed is volgende week vrijdag een date. Nog niet te veel over nadenken haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Spannend SG, ik ben érg benieuwd hoe het zal gaan als hij hier is!
Minx, leuk, waar ken je hem van?
Ik heb al een paar nachten achter elkaar over seks gedroomd En afgelopen nacht heb ik ook over het speeddaten gedroomd, ik kwam een oud-klasgenoot tegen haha.
Minx, leuk, waar ken je hem van?
Ik heb al een paar nachten achter elkaar over seks gedroomd En afgelopen nacht heb ik ook over het speeddaten gedroomd, ik kwam een oud-klasgenoot tegen haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha wat een foute dromen
Ken hem via internet maar had hem ook op het voetbalveld tegen kunnen komen haha. Lekker suf dus. En hebben beiden geen verwachtingen heerlijk.
Ken hem via internet maar had hem ook op het voetbalveld tegen kunnen komen haha. Lekker suf dus. En hebben beiden geen verwachtingen heerlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
ik heb net de 3e date gehad, mijn record
zaterdag de 4e. Is het al zaterdag?
zaterdag de 4e. Is het al zaterdag?
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
@SG Nog even en hij komt!
@Minx Leuk een date! Spannend!
@Antibes Heb je nog weer wat van hem gehoord?
@VQ Ah dat klinkt goed! Waar ken je hem van?
@Minx Leuk een date! Spannend!
@Antibes Heb je nog weer wat van hem gehoord?
@VQ Ah dat klinkt goed! Waar ken je hem van?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Leuke updates allemaal weer.
Ik was gisteravond in een muziekcafé waar ik weer eens ouderwets geflirt heb met succes. Ik denk dan altijd eerst nog dat diegene naar iemand achter mij kijkt maar het was toch echt voor mij :p Na veel oogcontact en gesein (hij kende een van de muzikanten en ik ook dus er werd aardig wat geholpen volgens mij) uiteindelijk aan de praat geraakt en dat was heel gezellig. Ik weet eigenlijk niet eens echt of het mijn type is, sowieso is hij 13 jaar ouder en heeft hij wel een heel ander leven. We hebben geen nummers uitgewisseld maar over 3 weken is het weer dus het is nu een soort stille afspraak dat we elkaar dan weer zien. Wel apart want ik weet natuurlijk niet wat ie van mij vindt ná het gesprek :p
Daarnaast heb ik nog steeds contact met een date waar ik het hier al eens over had. Er komen niet echt gevoelens bij kijken maar op een of andere manier geven we wel om elkaar en spreken we zo nu en dan af. Maandag was hij bij mij en toen hebben we een heel openhartig gesprek gehad en het schept toch ook wel weer een band als je kwetsbaar opstelt geloof ik.
Dus wat dat betreft een fijn weekje. Ik heb het verdere internetdaten maar even rustig gehouden :p.
Ik was gisteravond in een muziekcafé waar ik weer eens ouderwets geflirt heb met succes. Ik denk dan altijd eerst nog dat diegene naar iemand achter mij kijkt maar het was toch echt voor mij :p Na veel oogcontact en gesein (hij kende een van de muzikanten en ik ook dus er werd aardig wat geholpen volgens mij) uiteindelijk aan de praat geraakt en dat was heel gezellig. Ik weet eigenlijk niet eens echt of het mijn type is, sowieso is hij 13 jaar ouder en heeft hij wel een heel ander leven. We hebben geen nummers uitgewisseld maar over 3 weken is het weer dus het is nu een soort stille afspraak dat we elkaar dan weer zien. Wel apart want ik weet natuurlijk niet wat ie van mij vindt ná het gesprek :p
Daarnaast heb ik nog steeds contact met een date waar ik het hier al eens over had. Er komen niet echt gevoelens bij kijken maar op een of andere manier geven we wel om elkaar en spreken we zo nu en dan af. Maandag was hij bij mij en toen hebben we een heel openhartig gesprek gehad en het schept toch ook wel weer een band als je kwetsbaar opstelt geloof ik.
Dus wat dat betreft een fijn weekje. Ik heb het verdere internetdaten maar even rustig gehouden :p.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik kom hier ook weer eens om de hoek kijken! Ik heb vorig weekend gezoend met een jongen. Hij is erg aardig en lief, maar ik vind hem niet zo heel aantrekkelijk. Als ik nu weer een foto van hem zie, denk ik; nee. Zijn blik spreekt me niet aan.
Maar aan de andere kant denk ik; Moet ik nou weer zo kritisch zijn? Het is een leuke jongen, alleen zijn uiterlijk is niet helemaal mijn type.
Moet ik hem nog een berichtje sturen? We hebben wel wat geappt, maar dat begon meestal van zijn kant. Ik heb het gevoel dat als ik hem een bericht stuur, ik dan laat weten dat ik interesse heb, terwijl ik niet eens weet of ik dat wel heb. Ik voel me een oppervlakkige doos dat ik daar niet langsheen kan kijken! Waarom ben ik zo moeilijk daarin?
Maar aan de andere kant denk ik; Moet ik nou weer zo kritisch zijn? Het is een leuke jongen, alleen zijn uiterlijk is niet helemaal mijn type.
Moet ik hem nog een berichtje sturen? We hebben wel wat geappt, maar dat begon meestal van zijn kant. Ik heb het gevoel dat als ik hem een bericht stuur, ik dan laat weten dat ik interesse heb, terwijl ik niet eens weet of ik dat wel heb. Ik voel me een oppervlakkige doos dat ik daar niet langsheen kan kijken! Waarom ben ik zo moeilijk daarin?
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik vind dat als je hem niet aantrekkelijk vindt, dat datdan jammer is maar helaas. Tuurlijk, te kritisch zijn werkt niet. Maar jezelf dwingen iemand leuk te vinden ook niet.
Ik heb met mijn slachtoffer contact via Facebook. Is wel leuk, komt van beide kanten, maar weet niet of hij geïnteresseerd is in een date of niet... en ik weet al helemaal niet of ik dat wel wil vragen..
Ik heb met mijn slachtoffer contact via Facebook. Is wel leuk, komt van beide kanten, maar weet niet of hij geïnteresseerd is in een date of niet... en ik weet al helemaal niet of ik dat wel wil vragen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: