Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 3:16

Ooo, wat héérlijk voor Kiekeboe! Ik hoopte echt zo dat het bij jou ook snel raak zou zijn. En nu is het dan zover! Waar ken je 'm van dan? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. En ik weet echt zó hoe je je voelt. Van de spanning niet meer kunnen eten is er niet meer bij, maar ik zou ook zó met 'm kunnen samenwonen als ik niet nog enigszins een sprankje ratio in m'n kop had zitten. Hoop echt voor je dat het zo goed blijft zitten als het nu zit!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 3:17

Marin, voel je niet zo op je pikje getrapt joh.

Gast
Gast

Bericht  Charles di 4 jun 2013 - 3:31

Noem mij eens één reden waarom je genoegen zou moeten nemen met minder dan voor jou helemaal perfect?

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Charles di 4 jun 2013 - 3:32

lalalalaa

Laatst aangepast door Charles op di 4 jun 2013 - 3:35; in totaal 1 keer bewerkt
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 3:34

Rood schreef:Marin, voel je niet zo op je pikje getrapt joh.

Huh wie ik? Dat wassiknie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Antibes di 4 jun 2013 - 3:35

Charles schreef:Noem mij eens één reden waarom je genoegen zou moeten nemen met minder dan voor jou helemaal perfect?

Omdat je anders natuurlijk de rest van je leven alleen blijft ( haha swype maakte er " apen houdt" van) natuurlijk. .
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 3:36

Hahaha.
Ik bedoelde alleen maar dat je iemand niet meteen af moet schrijven ómdat hij een beetje een kaal hoofd heeft, als het verder wel fantastisch leuk is en dat kale hoofd je daardoor eigenlijk helemaal niet meer boeit.

Gast
Gast

Bericht  Charles di 4 jun 2013 - 3:36

Antibes schreef:
Charles schreef:Noem mij eens één reden waarom je genoegen zou moeten nemen met minder dan voor jou helemaal perfect?

Omdat je anders natuurlijk de rest van je leven alleen blijft ( haha swype maakte er " apen houdt" van) natuurlijk. .

Haar probleem toch?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  SoGood di 4 jun 2013 - 3:40

Een haarprobleem ja.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Charles di 4 jun 2013 - 3:43

Of nou juist een géén haar probleem?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 3:44

Marin schreef:Huh wie ik? Dat wassiknie!
Jawel, hor. Er wordt iets gezegd over kale plekken en jij springt meteen in de verdediging met verhalen over kusjes op achterhoofden. Dat hoeft toch niet?

Gast
Gast

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 3:47

Rood schreef:
Marin schreef:Huh wie ik? Dat wassiknie!
Jawel, hor. Er wordt iets gezegd over kale plekken en jij springt meteen in de verdediging met verhalen over kusjes op achterhoofden. Dat hoeft toch niet?

Ooh joh om gewoon aan te geven dat zoiets écht geen dealbreaker hoeft te zijn. Eigenlijk wat iedereen al zegt: Als je iemand echt leuk vindt, maakt zoiets echt niks uit. Maar waaruit waarschijnlijk blijkt dat dit toch sowieso Bliss haar droomman niet was. Ik was uberhaupt niet degene die daar over begon, eerder alsnog over begon als lekkere spuit 11. Sorry daarveur. laughcry Zo erg sprong ik er niet bovenop. ik wilde 't gewoon benoemen, de andere kant van 't verhaal, da's toch gewoon een leuke relevante anekdote zoals iedereen altijd doet?

Laatst aangepast door Marin op di 4 jun 2013 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 3:49

Ja maar, jongens. Het is nou al tien keer gezegd: als je verliefd op iemand bent, kunnen die dingen wegvallen. Blijkbaar vindt Bliss die kerel niet zo leuk dat ze verliefd op 'm kan worden. En dan worden kale plekken ineens onderdeel van het Argumentatieplan Tegen. Terwijl ze ook in het Argumentatieplan Vóór hadden kunnen komen.

Ik had het zelf ook. Nóóit zou ik op kleine, magere jongens vallen. Nu kan ik niet van 'm afblijven. Doe je niks aan als het zover is. Blijkbaar bracht deze date Bliss nog niet op dat punt.

Laatst aangepast door Rood op di 4 jun 2013 - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 3:49

Rood schreef:

Ik had het zelf ook. Nóóit zou ik op kleine, magere jongens vallen. Nu kan ik niet van 'm afblijven. Doe je niks aan als het zover is. Blijkbaar bracht deze date Bliss nog niet op dat punt.

Dan zeg je hier toch gewoon hetzelfde als wat ik zei?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 3:59

Jij zegt dat het "suf" en "sneu" is als Bliss op een kalende hoofd af zou knappen, want jouw vriend heeft ook een kalend achterhoofd. Dat is basically wat je aan 't zeggen bent, ook al bedoel je het vast niet zo. Het klonk in ieder geval alsof je je een beetje op je pik getrapt voelde. Da's heel niet nodig, want liefde is onnavolgbaar – je hoeft je vriend of de liefde voor hem niet te verdedigen.

Weet dat je het niet zo zwaar bedoelde hoor, maar ik zit het effe te psycho-analyseren. study

Gast
Gast

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 4:08

Oh ja dan overanalyseer je het denk ik inderdaad een beetje te erg. Ik had misschien óók gereageerd als m'n vriend niet kaal was geweest, maar nu gaf ik dit er expliciet als voorbeeld bij omdat ik het zelf zo ervaar. En ja, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen dat hij daarop beoordeeld wordt, maar ik probeerde alleen maar aan te geven dat wat jij -en iedereen- zegt dat het dan dus blijkbaar niet haar liefde was.

Maar nu wordt er alweer veel te lang over doorgepraat, dat wilde Bliss dus niet, sorry :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 4:09

Kee.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 4:22

Harrison schreef:Hahaha.
Ik bedoelde alleen maar dat je iemand niet meteen af moet schrijven ómdat hij een beetje een kaal hoofd heeft, als het verder wel fantastisch leuk is en dat kale hoofd je daardoor eigenlijk helemaal niet meer boeit.

Maar denk je echt dat ik iemand die verder fantastisch leuk is om deze reden laat lopen?!
Bovendien, een niet-kalende man kan over een paar jaar zomaar ineens een kalende man zijn!

Maar damn, ik zal nog eens verslag doen van een date!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 4:23

Antibes schreef:

Meen je dit nou?? Ik blijf dan liever alleen namelijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 4 jun 2013 - 4:26

Bliss schreef:

Hee even serieus hé, misschien is dat ook gewoon verstandig om dat eens niet te doen? Doordat je het op het forum zet, ga je automatisch al zo analyseren, en dan krijg je er nog een hele bups meningen overheen ook. Jij hebt volgens mij toch al snel de neiging om alles te gaan overanalyseren in de liefde (zowel tijdens het daten als in een relatie), dus misschien is het eens een slim experiment om eens op een date te gaan zonder het uitgebreid uit te meten in dit topic?
Kom ik weer hoor, maar op het moment dat ik met m'n vriend kreeg, was ik tijdelijk afwezig op het forum. Ik vind het heel erg jammer dat ik niet kan teruglezen hoe ik me toen voelde en hoe het ging enzo, maar ergens denk ik ook dat het wel goed is, dat ik me door het forum misschien alleen maar onzekerder was gaan voelen, door alles zo uitgebreid uit te meten.
Wie weet werkt dat ook voor jou? Is maar een tip hoor, maar omdat je al zo snel overanalyseert heb je er misschien wel baat bij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes di 4 jun 2013 - 4:29

Bliss schreef:
Antibes schreef:

Meen je dit nou?? Ik blijf dan liever alleen namelijk!

Natuurlijk, ik ben bloedserieus. Je bent inmiddels al bijna dertig en je levensdoel om je voort te planten komt natuurlijk wel in het gedrang zo. En als je 35 bent wil natuurlijk helemaal niemand je meer..

laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Reva di 4 jun 2013 - 4:37

June schreef:Inderdaad, alsof mannen zo onschuldig zijn in het beoordelen van vrouwen. Hallo, je bent toch ook geen liefdadigheidsinstelling. Er moet wel liefde of een klik zijn. Tja en als jij niet van kalende mannen houdt, dat kan toch. Ik kan denk ik geen seks hebben op een vent van vijftig. Mag ik dat dan ook niet aandragen als reden? Ik houd niet van mannen die al zo oud zijn. Boehoe veroordeel me alsjeblieft. En mijn vriend heeft dan weer haren op zijn voeten. Dat zou ik normaal gesproken waarschijnlijk ook niet aanmerken als het meest aantrekkelijke, maar ik vind hem in zijn geheel aantrekkelijk. Ik hou van hem met zijn hobbitvoetjes. Terwijl ik over een man die ik minder leuk had gevonden misschien wel had gezegd: mwahhhhh matige date en hij had ook harige voeten :shock:. Lekker belangrijk. Ik mag hopen dat ik zelf nog mag kiezen wat ik aantrekkelijk vind. Als mannen niet op bolle toeten vallen met sproeten, dan willen ze mij ook niet hoor, dat besef ik heel goed en ik geloof het direct als een man over mij tegen zijn vrienden heeft gezegd: "ja ze is natuurlijk hilarisch (oke dit misschien niet), maar ze heeft wel een heel groot hoofd en dat vind ik echt niks." Tja, hij zal er toch een stijve piemel van moeten krijgen.

Bwahaha, nu denk ik echt gelijk aan Chandler dat hij te kieskeurig is en vijf positieve dingen moet bedenken 'nice smell, good dresser....big head, big head, big head' laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Gast di 4 jun 2013 - 4:43

Bliss schreef:
Harrison schreef:Hahaha.

Maar denk je echt dat ik iemand die verder fantastisch leuk is om deze reden laat lopen?!
Bovendien, een niet-kalende man kan over een paar jaar zomaar ineens een kalende man zijn!

Oohh nee zo bedoelde ik het helemaal niet! Ik denk dat niet. Tuurlijk niet.
Ik kom verkeerd over merk ik haha. Ik moest gewoon lachen om je verslag haha én hij heeft ook nog een kalend achterhoofd haha. Jammer dat het niet klikte!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 4:43

Marin schreef:
Bliss schreef:

Hee even serieus hé, misschien is dat ook gewoon verstandig om dat eens niet te doen? Doordat je het op het forum zet, ga je automatisch al zo analyseren, en dan krijg je er nog een hele bups meningen overheen ook. Jij hebt volgens mij toch al snel de neiging om alles te gaan overanalyseren in de liefde (zowel tijdens het daten als in een relatie), dus misschien is het eens een slim experiment om eens op een date te gaan zonder het uitgebreid uit te meten in dit topic?
Kom ik weer hoor, maar op het moment dat ik met m'n vriend kreeg, was ik tijdelijk afwezig op het forum. Ik vind het heel erg jammer dat ik niet kan teruglezen hoe ik me toen voelde en hoe het ging enzo, maar ergens denk ik ook dat het wel goed is, dat ik me door het forum misschien alleen maar onzekerder was gaan voelen, door alles zo uitgebreid uit te meten.
Wie weet werkt dat ook voor jou? Is maar een tip hoor, maar omdat je al zo snel overanalyseert heb je er misschien wel baat bij.

"...eens niet te doen"? Heb twee jaar geen date gehad! :O Maar goed, op zich snap ik je punt hoor, maar het fijne aan het forum vind ik nou juist (in dit soort situaties) dat het een soort interactief dagboek is. Ik mag andermans mening graag lezen en volg adviezen ook vaak op, maar in dit geval vond ik wel dat er lang over het kalende hoofd werd doorgegaan (terwijl ik dat er toevallig bij noemde, niet omdat ik daar meteen enorm op afknapte). Dat men mij als een labiele en emotioneel flexibele muts ziet, neem ik dan maar op de koop toe Wink Mensen die me ontmoet hebben, weten wel beter (hoop ik)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 4:45

Hahaha Antibes, ik dácht al!

Wie gaat er mee achter de geraniums zitten?

Date-topic 2 - Pagina 17 Geraniums

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud